خودروبر و امدادخودرو گرمسار

خودروبر و امدادخودرو گرمسار

خودروبر گرمسار معتبرترین شرکت‌ خودروبری در تمام مناطق شهر گرمسار زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. ارائه سرویس و خدمات به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل ،حمل خودرو با قیمت و نرخ کرایه مناسب به گرمسار، حمل خودروی صفر یا تصادفی به صورت تضمینی، خودروی خود را به ما بسپارید و دیگر نگرانی نداشته باشید .

ما همراه با رانندگان مجرب و ماشین های حمل استاندارد و مجهز خودروی ،شما عزیزان را به مقصد مورد نظر حمل می کنیم . خودروبر گرمسار را به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان انجام می دهیم . همواره در تلاش هستیم که خدمات خود را به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت کاری ارائه دهیم .

شماره تماس امداد خودرو گرمسار

09190105066

امداد خودرو گرمسار

ما در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، آماده است تا انواع مختلف خدمات امدادی را در خدمت ‌شما متقاضیان عزیز قرار دهد. مهم نیست که چه ساعتی از شب یا روز و در کدام جاده یا محله دچار مشکل شده‌اید، امداد خودرو سمنان در گرمسار و شهر های اطراف همواره حضور دارند و می‌توانند به سرعت همیشگی به کمک شما بشتابند.

امداد خودرو گرمسار با در اختیار داشتن انواع جرثقیل‌ ها برای کاربردهای مختلف، خدماتی نظیر جابجایی بارهای سنگین، تخلیه و جابه جایی کانتینر و کانکس … را با کمترین قیمت انجام می دهد.

خودروبر شبانه روزی گرمسار

شبانه روزی بودن هر گونه خدمات رسانی، یکی از مهمترین ویژگی های آن به حساب می آید و خودروبر گرمسار نیز یکی از آنهاست. اگر در هر ساعات از شبانه روز، خودرو شما دچار مشکل شد، می توانید با خودروبر گرمسار به شماره 09190105066 تماس بگیرید و از خدمات خودروبر شبانه روزی ما استفاده کنید..

اهداف خودروبر گرمسار

  • پوشش تمام مناطق شهری و بین شهری
  • پوشش خبری در زمینه امداد رسانی در راه ماندگان
  • ایجاد اشتغال و استفاده از افراد خلاق
  • ارائه سیستم برای سازماندهی کلیه خدمات حمل خودرو گرمسار
  • شفاف سازی نرخ خدمات و کیفیت خدمات
  • امداد رسانی به کلیه خودروهای سبک و سنگین تصادفی معیوب و نیازمند
  • توزیع انواع قطعات اتومبیل سبک وسنگین
  • امداد رسانی در سطوح و مجورهای استان در سرتاسر کشور

یدک کش در گرمسار

خودروی یدک‌کش گرمسارباید دارای قدرت و نیروی کششی زیادی برای بلند کردن و انتقال ماشین خراب شده باشد ، همچنین شاسی خودروبر باید توان حمل و کشیدن سایر خودروها را نیز داشته باشد. در کشورمان معمولا خودروهایی مانند وانت نیسان توانایی یدک‌کشی مناسب دارند و بهمین دلیل کاربرد فراوانی نیز دارند.

تجهیزات لازم برای یدک کش‌ها شامل: زنجیر اتصال و میله مهار یا کشش خودرو است، با توجه به اینکه تجهیزات یدک‌کش در زیر خودروی خراب شده قرار می‌گیرند لذا ضرورت دارد تا از لاستیک محافظ در زیر بدنه استفاده شود تا بدنه خودروی حمل شده آسیب نبیند.

حمل خودرو سراسری گرمسار

حمل خودرو در سراسر جهان اهمیت فراوانی دارد، بعضی به انتخاب خود و برای راحتی خود، به منظور حمل ماشین خود به مقصد، از یدک کش و جرثقیل استفاده می كنند. بعضی دیگر هم به اجبار به علت خرابی ماشین و يا تصادف، مجبور به حمل خودرو با خودروبر می شوند.

خودروبر گرمسار به منظور خدمت رسانی در حال فعالیت است. خودروبر گرمسار همواره سعی داشته است با بالاترین کیفیت و بدون هیچ مشکل و آسیبی، حمل ماشین را با سیستم چرخ گیر انجام دهد.

امدادخودرو گرمسار

جرثقیل گرمسار

حمل خودرو با جرثقیل یکی دیگر از روش های خودروبری می باشد که توسط ماشین یدک کش نیسان صورت میگیرد. این روش به مراتب در جاده ها و مسیرهای بین شهری رایج تر است زیرا سریع تر از دیگر امکانات حرکت میکند و راحت تر از بقیه وسایل خودروبری، خودرو را یدک کشی میکند. حمل خودرو با جرثقیل توسط کامیون ها نیز اجرا میشود و گاها شما آنها را در سطح شهر مشاهده کرده اید. کامیون ها نیز برای خودرو های سنگین تر مورد استفاده قرار میگیرد.

شماره تماس امداد خودرو و یدک کش گرمسار:

09190105066

درباره گرمسار

گَرمسار یکی از شهرهای استان سمنان و مرکز شهرستان گرمسار است. در قدیم به آن خوار می‌گفتند که یکی از ایالات ملک ری بوده‌است. جمعیت این شهر بر طبق سرشماری سال ۱۳۸۵، برابر با ۳۹٬۵۲۳ نفر بوده‌است.

مردم  این شهر فارسی‌زبان هستند. اما در نقاط دیگر شهرستان مانند مرکز و روستاهای بخش ایوانکی، تات‌ها ساکنند و به زبان تاتی صحبت می‌کنند. شهر ایوانکی مرکز تات‌زبانان استان سمنان است. اقوام الیکایی و مازندرانی نیز به زبان مازندرانی گویش می‌کنند. از دیگر اقوام شهرستان گرمسار می‌توان به مردمان آذری (اوصانلو، پازوکی و نفر)، الیکایی‌ها، شهمیرزادی‌ها، مازندرانی‌ها، عرب زبانان، گیلک‌های منطقه قالیباف، کردهای شادلو و قراچورلو و لرهای دیناروند را نام برد.

مکانیکی سیار

مکانیکی سیار از خدمات امداد خودرو گرمسار می باشد. امدادخودرو سیار گرمسار با سیستمی هدفمند در سراسر ایران آماده ارائه خدمات مکانیکی سیار می باشد. خدمات مکانیکی سیار شامل تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی در محل است. در صورت نیاز قطعات خودرو به صورت اورجینال در محل تعویض میگردد.

خدمات خودروبر گرمسار

  1. حمل خودرو به سراسر ایران
  2. مجرب و متعهد
  3. ارائه خدمات مشاوره رایگان
  4. قابل اعتماد و با سابقه
  5. استفاده از کادری مجرب و متعهد
  6. سرعت عمل و دقت بالا در ارائه خدمات
  7. بصورت 24 ساعته و در تمام ایام سال در دسترس می باشد
  8. در کمترین زمان ممکن، خدماتی با بالاترین سطح کیفیت ارائه می دهد

هزینه خودروبر گرمسار

از فاکتورهای مهم برای مشخص کردن تعرفه خودروبر گرمسار ، نوع ماشین كه حمل می شود است که باید متناسب با نوع ماشین درخواست ماشین خودروبر كنید.

در مسافت های طولانی برای حمل ماشین هزینه سوخت و استهلاک جرثقیل محاسبه می شود. جرثقیل یدک کش های مکانیزه نسبت به نمونه های معمولی از پایداری بهتری برخوردارند . قیمت خدمات اين گونه خودروبر شهرستان تا حدودی بیشتر است.

جرثقیل باید وزن ماشین را تحمل كند و در طول مسیر حمل دچار آسیب به جرثقیل و خودرو نشود. معمولا برای مسیرهای کوتاه و خودروهای سبک از جرثقیل نیسان استفاده می كنند هزینه کمتری نسبت به کامیون ها دارند.

برای مشخص شدن دقیق هزینه حمل مراحل زیر انجام میشود:

✍مسافتی که توسط یدک کش طی می شود.
✍استفاده از نوع ماشین یدک کش یا خودروبر هزینه متفاوتی دارد..
✍یدک کش ماشین سنگین هزینه بیشتری در بردارد.
✍در مسافت های زیاد مثلا از شهری به شهر دیگر هزینه سوخت نیر محاسبه می شود.

تاریخچه گرمسار

گرمسار یا خوار در گذشته از مناطق آباد ايران محسوب می‌شده است، حتی در معجم البلدان شهر بزرگ ناميده شده است. ولی عواملی نظیر حمله اقوام مهاجم چون حمله مغول و بعدها تاخت و تاز و حمله و غارت ياغيان تركمن و همين طور نامساعد بودن آب و هوا و فقر اقتصادی موجب خرابی آن شده است.

قبلا شهر گرمسار قشلاق ناميده می‌شد و هنوز هم افراد مسن و پيران به آن قشلاق می‌گویند، این شهر در قدیم از چهار بلوك قشلاق، ريكان، ياتری و آرادان تشکیل شده بود.

در سال ۱۳۱۹ شمسی خوار تبدیل به گرمسار شد. به موجب قانون تقسيمات كشوری جديد مصوب آبان ماه ۱۳۱۶ هجری شمسی گرمسار بخشی از شهرستان سمنان و شامل چهار بلوك بود. بنا به مصوبه مهر ماه ۱۳۲۵ بخش گرمسار از سمنان جدا شده و بخشی از اطراف تهران شد و در آبان ماه همین سال بخش گرمسار تابع شهرستان دماوند شد.

سرانجام در سال ۱۳۳۷ بنا به مصوبه هیات وزیران در مورخ ۱۳۳۷/۱۱/۱ به شهرستان تبدیل شد. بخش ايوانكی با دهستان‌های مربوط فعلی از شهرستان تهران جدا شده و يكی از بخش‌‌های تابع شهرستان تازه گرمسار شد. این شهر در نيمه دوم سال ۱۳۵۵ از استان تهران جداشده و جزو استان سمنان شد و در سال ۱۳۷۴ بخش آرادان با مراكز جمعيتی دهستان آرادان و ياتری احداث شد. هم‌اکنون گرمسار از سه بخش مركزی، ايوانكی و آرادان تشکیل شده و يكی از شهرستان‌های تابع استان سمنان است.

توصیه های ایمنی حمل خودرو و خودروبر گرمسار

  • از همراه داشتن مدارک عضویت، کارت مشخصات وسیله نقلیه وبیمه نامه اطمینان حاصل نمائید.
  • هرگز سوئیچ خودرو مجهزبه دزدگیر را داخل خودرو جا نگذارید، زیرا ممکن است دربها قفل شود.
  • از رانندگی با خودرویی که صدای غیرعادی شنیده می شود جددا خودداری کنید.
  • پس از بازو بست درب رادیاتور از بسته شدن درب آن اطمینان حاصل نمائید.
  • هرگز خودرو را در محیط های سرپوشیده برای مدت زیاد روشن نگذارید.
  • هیچ گاه خودروئی که جوش آورده است یکباره خاموش ننمائید.

همچنین بخوانید :

خودروبر و یدک کش آرادان

امداد خودرو و خودروبر شاهرود

خودروبر و امدادخودرو دامغان

یدک کش و امداد خودرو میامی


در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر گرمسار و حومه دارید کافیست با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

09190105066