امداد خودرو و خودروبر دامغان

امداد خودرو و خودروبر دامغان

هدف امداد خودرو دامغان ارائه خدمات با کیفیت و ضمانت خدمات امدادگر است. خدمات ما شامل یدک کش ، خودروبر ، کفی ، مکانیک سیار ، بنزین سیار ، باتری به باتری و پنچری است. امدادخودروی دامغان از معتبرترین شرکت‌ های امدادخودرو با سابقه طولانی است. ما به صورت 24 ساعته با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

شماره تماس امداد خودرو دامغان

09190105066

امداد خودرو دامغان

از مهمترین خدمات امداد خودرو دامغان، اعزام مکانیک سیار در محل است که وظیفه ما عیب‌یابی و تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی است. مجموعه امداد خودرو دامغان به کمک تعمیرکاران زبده و حرفه ای به صورت 24 ساعته قادر به ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات مکانیک خودرو در محل شما می باشد. این خدمات در تمام مناطق دامغان قابل انجام است. در صورت بروز مشکلات خودرویی خود، کافیست با ما تماس حاصل کنید.

سعی دارد با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات به شما شهروندان عزیز خدمت کند،خدمات ما شامل یدک کشی، سرویس در محل، پنچرگیری در محل، پمپ بنزین سیار میباشد.شما عزیزان میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با امدادخودرو دامغان در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن در هر کجا که هستید، امدادگران ما مشکل شما را بطرف کنند.

خدمات امداد خودرو دامغان

  •  حمل وجابجایی انواع خودرو ایرانی وخارجی
  • تعمیرات درمحل
  • خدمات پنچری
  •  باطری ب باطری
  • حمل خودرو چرخگیر بدون
  • خودروسوار کفی
  • تست با دستگاه عیب یابی دیاگ
  • بررسی فیوز های خودرو
  • باتری به باتری

یدک کش دامغان

دوستان عزیزی که در دامغان زندگی میکنند می توانند با خدمات ویژه  کار خود را با خیال راحت به شرکت یدک کش دامغان بسپارند. یدک کش و امداد خودرو دامغان معتبرترین شرکت حمل خودرو و همچنین تعمیر در محل در دامغان می باشد.

باید بدانید که قیمت های یدک کش سمنان و دامغان پایین و مناسب می باشد و حضور امداد گران در محل شما در کم تر از نیم ساعت می باشد که این یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود.

خودروبر دامغان

ارائه سرویس و خدمات به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل ،حمل خودرو با قیمت و نرخ کرایه مناسب به شاهرود، حمل خودروی صفر یا تصادفی به صورت تضمینی، خودروی خود را به ما بسپارید و دیگر نگرانی نداشته باشید .

ما همراه با رانندگان مجرب و ماشین های حمل استاندارد و مجهز خودروی ، شما عزیزان را به مقصد مورد نظر حمل می کنیم . خودروبر شاهرود را به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان انجام می دهیم .همواره در تلاش هستیم که خدمات خود را به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت کاری ارائه دهیم .

امداد خودرو دامغان

جرثقیل دامغان

حمل خودرو با جرثقیل یکی دیگر از روش های خودروبری می باشد که توسط ماشین یدک کش نیسان صورت میگیرد. این روش به مراتب در جاده ها و مسیرهای بین شهری رایج تر است زیرا سریع تر از دیگر امکانات حرکت میکند و راحت تر از بقیه وسایل خودروبری، خودرو را یدک کشی میکند. حمل خودرو با جرثقیل توسط کامیون ها نیز اجرا میشود و گاها شما آنها را در سطح شهر مشاهده کرده اید. کامیون ها نیز برای خودرو های سنگین تر مورد استفاده قرار میگیرد.

شماره تماس امداد خودرو و یدک کش دامغان:

09190105066

مکانیکی سیار

مکانیکی سیار از خدمات امداد خودرو دامغان می باشد. امدادخودرو سیار آرازامداد با سیستمی هدفمند در سراسر ایران آماده ارائه خدمات مکانیکی سیار می باشد. خدمات مکانیکی سیار شامل تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی در محل است. در صورت نیاز قطعات خودرو به صورت اورجینال در محل تعویض میگردد.

حمل خودرو دامغان

جابه جایی اتومبیل های لوکس نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد. طبیعی‌است که با بالا رفتن قیمت روز افزون خودرو، حساسیت مشتریان هم برای حمل و نقل اتومبیل هایشان بالا برود.

امدادخودرو دامغان با ارائه خدمات امدادی خودرو و فوریتی انواع خودرو های ایرانی و خارجی و مکانیک سیار و اعزام یدک کش در دامغان. خودروبر دامغان با بهترین کادر مجرب و متخصص در کنار شما است و شما را در شرایط اضطراری یاری خواهد کرد.

خدمات امداد خودرو در محل به صورت تخصصی و خدمات تعمیرات خودرو از لحاظ مختلف پای به این حوضه نهاده است و آمادگی خود را برای یک خدمات تخصصی و حرفه ای اعلام می دارد.

امداد خودرو شبانه روزی دامغان

شرکت امداد خودرو دامغان دارای مجوز رسمی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده که همواره و در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای در سطح محور‌های مواصلاتی دامغان می باشد.تیم امدادی ما بصورت 24 ساعته در خدمت تمامی همشهریان گرامی استان سمنان می باشد.فقط کافیست شماره امداد خودرو دامغان را به خاطر داشته باشید تا با آرامش به مقصدتان برسید.

امداد خودرو دامغان در صورت وجود مشکل با تماس شما در کمترین زمان کنارتان خواهد بود و مشکلتان را مرتفع خواهد کرد.

هزینه امداد خودرو دامغان

از فاکتورهای مهم برای مشخص کردن تعرفه خودروبر، نوع ماشین كه حمل می شود است که باید متناسب با نوع ماشین درخواست ماشین خودروبر كنید.

در مسافت های طولانی برای حمل ماشین هزینه سوخت و استهلاک جرثقیل محاسبه می شود. جرثقیل یدک کش های مکانیزه نسبت به نمونه های معمولی از پایداری بهتری برخوردارند . قیمت خدمات اين گونه خودروبر شهرستان تا حدودی بیشتر است.

جرثقیل باید وزن ماشین را تحمل كند و در طول مسیر حمل دچار آسیب به جرثقیل و خودرو نشود. معمولا برای مسیرهای کوتاه و خودروهای سبک از جرثقیل نیسان استفاده می كنند هزینه کمتری نسبت به کامیون ها دارند.

برای مشخص شدن دقیق هزینه حمل مراحل زیر انجام میشود:

  1. مسافتی که توسط یدک کش طی می شود.
  2. استفاده از نوع ماشین یدک کش یا خودروبر هزینه متفاوتی دارد.
  3. یدک کش ماشین سنگین هزینه بیشتری در بردارد.
  4. در مسافت های زیاد مثلا از شهری به شهر دیگر هزینه سوخت نیر محاسبه می شود.

همچنین بخوانید :

امداد خودرو گرمسار

خودروبر و یدک کش آرادان

امداد خودرو و خودروبر شاهرود

یدک کش و امداد خودرو میامی


در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو دامغان تماس بگیرید و همکاران ما در امدادخودرو دامغان در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو دامغان تماس بگیرید.

09190105066