امداد خودرو و خودروبر آرادان

امداد خودرو و خودروبر آرادان

هدف امداد خودرو آرادان ارائه خدمات با کیفیت و ضمانت خدمات امدادگر است. خدمات ما شامل یدک کش ، خودروبر ، کفی ، مکانیک سیار ، بنزین سیار ، باتری به باتری و پنچری است. امدادخودروی آرادان از معتبرترین شرکت‌ های امداد خودرو با سابقه طولانی است. ما به صورت 24 ساعته با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

شماره تماس امداد خودرو آرادان

09190105066

یدک کش آرادان

دوستان عزیزی که در آرادان زندگی میکنند می توانند با خدمات ویژه  کار خود را با خیال راحت به شرکت یدک کش آرادان بسپارند. یدک کش و امداد خودرو آرادان معتبرترین شرکت حمل خودرو و همچنین تعمیر در محل می باشد.

باید بدانید که قیمت های یدک کش آرادان پایین و مناسب می باشد و حضور امداد گران در محل شما در کم تر از نیم ساعت می باشد که این یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود .

حمل خودرو در ایران اهمیت فراوانی دارد شما یه علت های مختلف اعم از خرابی خودرو و یا تصادف برای رساندن خودرو به مقصد از جرثقیل یدک کش استفاده می کنید.

امداد خودرو آرادان

از مهمترین خدمات امداد خودرو آرادان ، اعزام مکانیک سیار در محل است که وظیفه ما عیب‌یابی و تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی است. مجموعه که به کمک تعمیرکاران زبده و حرفه ای به صورت 24 ساعته قادر به ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات مکانیک خودرو در محل شما می باشد. این خدمات در تمام مناطق آرادان قابل انجام است.

سعی دارد با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات به شما شهروندان عزیز خدمت کند،خدمات ما شامل یدک کشی، سرویس در محل، پنچرگیری در محل، پمپ بنزین سیار میباشد. شما عزیزان میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با امداد خودرو سمنان و آرادان در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن در هر کجا که هستید، امدادگران ما مشکل شما را بطرف کنند.

خدمات امداد خودرو آرادان

  •  حمل وجابجایی انواع خودرو ایرانی وخارجی
  • تعمیرات درمحل
  • خدمات پنچری
  •  باطری ب باطری
  • حمل خودرو چرخگیر بدون
  • آسیب زدن ب سپر وجلوبندی
  • خودروسوار کفی
  • تست با دستگاه عیب یابی دیاگ
  • بررسی فیوز های خودرو
  • باتری به باتری

خودروبر آرادان

در بسیاری از موارد پیش می آید كه بسیاری از خودروهای لوكس نیز دچار مشكلات فنی شده و از ادامه حركت باز می ایستند با استفاده از کفی خودرو بر مكانیزه، صاحبان خودروهای لوكس نیز می توانند با خیال راحت و كاملا تضمین شده خودروهای خود را كه دچار مشكل شده اند بارگیری كرده و به مقصد موردنظر و یا تعمیرگاه جهت بازبینی و بررسی و عیب یابی انتقال دهند. این یکی از مهم ترین کاربرد خودروبر می باشد.

وقتی خودرو بدون پلاك است برای حمل بین شهری و درون شهری باید از خودروبر مناسب استفاده كنید. استفاده از خودروبر آرادان به شما كمك خواهد كرد تا بتوانید خودروی خود را سالم به مقصد برسانید.

وقتی خودروی شما در جاده دچار مشكل شده است در این حالت باید برای حمل خودروی خود به تعمیرگاه یا مقصد از خودروبر استفاده كنید. خودروبر با داشتن امكانات ویژه در این زمینه می تواند خدمات زیادی را به افراد ارائه دهد.

امداد خودرو آرادان

خودروبر و حمل خودرو آرادان

درصورت عدم امکان اندازی خودرو در محل حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط خودروبر سمنان در طول ۲۴ ‏ساعت شبانه روز، انجام می شود. ‏با توجه به نوع خودروی توقیفی و شرایط محیطی، ناوگان حمل و نقل شامل انواع خودرو سوار و ‏خودروبر، عملیات امداد رسانی و حمل خودرو را در سطح استاندارد های جهانی انجام می دهند.‏

شماره تماس خودروبر آرادان

09190105066

جرثقیل آرادان

حمل خودرو با جرثقیل یکی دیگر از روش های خودروبری می باشد که توسط ماشین یدک کش نیسان صورت میگیرد. این روش به مراتب در جاده ها و مسیرهای بین شهری رایج تر است زیرا سریع تر از دیگر امکانات حرکت میکند و راحت تر از بقیه وسایل خودروبری، خودرو را یدک کشی میکند.

حمل خودرو با جرثقیل توسط کامیون ها نیز اجرا میشود و گاها شما آنها را در سطح شهر مشاهده کرده اید. کامیون ها نیز برای خودرو های سنگین تر مورد استفاده قرار میگیرد.

حمل خودرو آرادان

جابه جایی اتومبیل های لوکس نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد.طبیعی‌است که با بالا رفتن قیمت روز افزون خودرو، حساسیت مشتریان هم برای حمل و نقل اتومبیل هایشان بالا برود.

امداد خودرو آرادان با ارائه خدمات امدادی خودرو و فوریتی انواع خودرو های ایرانی و خارجی و مکانیک سیار و اعزام یدک کش در آرادان، خدمات امداد خودرو در محل به صورت تخصصی و خدمات تعمیرات خودرو از لحاظ مختلف پای به این حوضه نهاده است و آمادگی خود را برای یک خدمات تخصصی و حرفه ای اعلام می دارد. خودروبر آرادان با بهترین کادر مجرب و متخصص در کنار شما است و شما را در شرایط اضطراری یاری خواهد کرد.

هزینه خودروبر و امداد خودرو آرادان

یکی از مهمترین دغدغه های افراد، هزینه یا نرخ کرایه خودروبر آرادان است. به طور کلی نمی‌توان هزینه یا نرخ ثابتی برای خودروبر ها عنوان کرد. زیرا در تعیین نرخ کرایه آن‌ها، عواملی مانند مسافت و نوع خودرو دخیل است. همچنین تک ظرفیتی با چند ظرفیتی بودن خودروی شما نیز در تعیین نرخ دخیل است.

همچنین اگر حمل خودروی شما دارای دو مقصد باشد کرایه آن افزایش می‌یابد. اما اگر مسافت طی شده زیاد نباشد، یقیناً قیمت کمتری از شما دریافت خواهد شد. بهتر از جهت کسب اطلاعات دقیق در این رابطه با شماره‌های درج شده تماس بگیرید.

برای مشخص شدن دقیق هزینه حمل مراحل زیر انجام میشود:

  1. فاصله بین مبدا و مقصد مهمترین فاکتور محاسبه هزینه حمل خودرو میباشد.
  2. نوع خودرو و میزان ارزش خودرو برای صدور بیمه و بارنامه
  3. وضعیت خودرو وارداتی، داخلی، کلاسیک، تصادفی و خودروهای خاص و لاکچری
  4. نوع جاده مسیر مبدا تا مقصد مثل مناطق کوهستانی یا اتوبانی برون شهری قیمت حمل خودرو متغیر می باشد.

امداد خودرو شبانه روزی آرادان

شرکت امداد خودرو آرادان دارای مجوز رسمی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده که همواره و در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای در سطح محور‌های مواصلاتی آرادان می باشد

تیم امدادی ما بصورت 24 ساعته در خدمت تمامی همشهریان گرامی استان سمنان می باشد. فقط کافیست شماره امداد خودرو آرادان را به خاطر داشته باشید تا با آرامش به مقصدتان برسید.


همچنین بخوانید :

امداد خودرو گرمسار

امداد خودرو و خودروبر شاهرود

خودروبر و امدادخودرو دامغان

یدک کش و امداد خودرو میامی


در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو آرادان تماس بگیرید و همکاران ما در امدادخودرو آرادان در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

فقط کافیست با شماره های ما در امداد خودرو آرادان تماس بگیرید.

09190105066