امداد خودرو و خودروبر شاهرود

امداد خودرو و خودروبر شاهرود

هدف امداد خودرو شاهرود ارائه خدمات با کیفیت و ضمانت خدمات امدادگر است. خدمات ما شامل یدک کش ، خودروبر ، کفی ، مکانیک سیار ، بنزین سیار ، باتری به باتری و پنچری است. امدادخودرو شاهرود از معتبرترین شرکت‌ های امدادخودرو با سابقه طولانی است. ما به صورت 24 ساعته با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

شماره تماس امداد خودرو شاهرود

09190105066

امداد خودرو شاهرود

سعی دارد با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات به شما شهروندان عزیز خدمت کند، خدمات ما شامل یدک کشی، سرویس در محل، پنچرگیری در محل، پمپ بنزین سیار میباشد.شما عزیزان میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با امداد خودرو شاهرود در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن در هر کجا که هستید، امدادگران ما مشکل شما را بطرف کنند.

خدمات امداد خودرو شاهرود

  •  حمل وجابجایی انواع خودرو ایرانی وخارجی
  • تعمیرات درمحل
  • خدمات پنچری
  •  باطری ب باطری
  • حمل خودرو چرخگیر بدون
  • آسیب زدن ب سپر وجلوبندی
  • خودروسوار کفی
  • تست با دستگاه عیب یابی دیاگ
  • بررسی فیوز های خودرو
  • باتری به باتری

خودروبر شاهرود

ارائه سرویس و خدمات به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل ،حمل خودرو با قیمت و نرخ کرایه مناسب به شاهرود، حمل خودروی صفر یا تصادفی به صورت تضمینی، خودروی خود را به ما بسپارید و دیگر نگرانی نداشته باشید .

ما همراه با رانندگان مجرب و ماشین های حمل استاندارد و مجهز خودروی ، شما عزیزان را به مقصد مورد نظر حمل می کنیم . خودروبر شاهرود را به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان انجام می دهیم .همواره در تلاش هستیم که خدمات خود را به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت کاری ارائه دهیم .

یدک کش شاهرود

دوستان عزیزی که در شاهرود زندگی میکنند می توانند با خدمات ویژه  کار خود را با خیال راحت به شرکت یدک کش شاهرود بسپارند. امداد خودرو و یدک کش شاهرود معتبرترین شرکت حمل خودرو و همچنین تعمیر در محل می باشد.

باید بدانید که قیمت های یدک کش شاهرود پایین و مناسب می باشد و حضور امداد گران در محل شما در کم تر از نیم ساعت می باشد که این یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود .

حمل خودرو در ایران اهمیت فراوانی دارد شما یه علت های مختلف اعم از خرابی خودرو و یا تصادف برای رساندن خودرو به مقصد از جرثقیل یدک کش استفاده می کنید.

انواع یدک کش

یدک کش زنجیری : این خودروها برای حمل ماشین تصادفی میباشد.

یدک کش دکل دار: نیسان دکل دار دارای جرثقیل و دکل میباشد و توانایی در آوردن خودرو از جوی آب -پارکینگ وجابجایی گاوصندوق و دستگاههای صنعتی را دارد.

چرخگیر: خودروهای چرخگیر برای حمل انواع ماشین های ایرانی و خارجی کاربرد دارد و امروزه بیشتر از این نوع یدک کش استفاده میشود و یکی از مظمئن ترین و بی خطر ترین سیستم های حمل خودرو میباشد.

امداد خودرو شاهرود

امدادخودرو سریع و قابل اعتماد شاهرود

در صورتی که خودروی شما به علت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می توانید با یکی از تلفن‌ های شرکت امداد خودرو شاهرود تماس حاصل نمایید. امدادگران شرکت به یاری شما می شتابد اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما کنند.
دیگر با خیالی راحت سفر کنید و در هر زمانی که احتیاج به خودروبر داشتید ما کنار شما خواهیم بود، تا خودروی تصادفی و نیاز به تعمیر شما را به جایگاه مناسب برسانیم. حتی اگر بخواهید خودروی خود را به شهر مورد نظر خود ببرید ما شما را همراهی می کنیم.

شماره تماس خودروبر شاهرود

09190105066

خدمات حمل خودرو شاهرود

  1. همواره در ثبت سفارش حمل ماشین به موارد ذیل توجه فرمائید
  2. خدمات حمل به وسیله شرکت معتبر و دارای مجوز صورت پذیرد
  3. اوگان جابجایی متناسب با وسیله نقلیه شما انتخاب و ارسال گردد
  4. ماشین دارای کارت هوشمند باشد

حمل خودرو سراسری شاهرود

حمل خودرو در سراسر جهان اهمیت فراوانی دارد، بعضی به انتخاب خود و برای راحتی خود، به منظور حمل ماشین خود به مقصد، از یدک کش و جرثقیل استفاده می كنند. بعضی دیگر هم به اجبار به علت خرابی ماشین و يا تصادف، مجبور به حمل خودرو با خودروبر می شوند.

خودروبر و امداد خودرو سمنان و شهر شاهرود به منظور خدمت رسانی در حال فعالیت است. خودروبر شاهرود همواره سعی داشته است با بالاترین کیفیت و بدون هیچ مشکل و آسیبی، حمل ماشین را با سیستم چرخ گیر انجام دهد.

هنگام یدک کش و حمل خودرو بهتر است نکات زیر را رعایت کنید:

چک کردن ماشین یدک کش: قبل از یدک کش کردن بهتر است ماشین خودرو بر از لحاظ فنی چک شود تا مشکلی پیش نیاید. چک کردن ترمزها از موارد ضروری است که حتما باید به آن توجه شود.

تنظیم باد لاستیک ها: حتما قبل از حمل خودرو باد لاستیک ها را چک کنید کم بودن باد لاستیک موجب منحرف شدن ماشین یدک کش و به وجود اوردن خسارتهای زیادی می شود.

چک کردن اتصالات جهت حمل خودرو: بسته به نوع ماشین بر که استفاده میشود حتما قبل از حرکت اتصالاتی که ماشین حمل شونده را به ماشین یدک کش بسته اید را حتما چک کنید تا از محکم بودن آن اطمینان کسب کنید.

رانندگی مطمئن و با آرامش: در هنگام حمل خودرو از انجام حرکات مارپیچ و ناگهانی به خصوص در سرپیچ ها جدا خودداری نمایید که موجب واژگونی و خسارت به ماشین حمل شونده می شود.

حرکت با سرعت مطمئنه: از حرکت کردن با سرعت بالا هنگام حمل خودرو جداد خودداری کنید زیرا باعث جدایی ماشین از یدک کش شده و جسارت های زیادی به همراه دارد.

خدمات ما

سرعت در خدمات امدادی: ارسال یدک کش و امداد خودرو سیار در تمام نقاط شاهرود به صورت شبانه روزی در کمترین زمان

امداد رسانی تمام وقت: نیرو های امدادی در سه شیفت تمام وقت و در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته  آماده ارائه خدمات می باشند.

کیفیت خدمات: بهره گیری از افراد متخصص و دارای سابقه درخشان در تیم امداد رسانی  باعث شده است تا مشتریان ما از خدماتی امداد خودرو رضایت داشته باشند.

مطمئن ترین امداد خودرو شاهرود

امدادخودرو شاهرود برای آسایش شما همشهریان عزیز در شاهرود در حال فعالیت می باشد و همواره سعی داشته به بالا ترین کیفیت و بدون هیچ مشکل و آسیبی به ماشین شما حمل خودرو شما را با انواع جرثقیل های زنجیری و چرخ گیر و خودرو سوار کفی در شاهرود انجام دهد.


همچنین بخوانید :

امداد خودرو گرمسار

خودروبر و یدک کش آرادان

خودروبر و امدادخودرو دامغان

یدک کش و امداد خودرو میامی


در هر نقطه ایران در هرساعت از شبانه روز به امدادخودرو نیاز داشتین با ما تماس بگیرید.

شماره تماس امداد خودرو شاهرود

09190105066