خودروبر و امدادخودرو جردن

خودروبر و امدادخودرو جردن

خودروبر جردن تهران

خودروبر جردن درصورت عدم امکان راه اندازی خودرو در محل حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط امداد خودرو جردن در طول 24 ‏ساعت شبانه روز انجام می شود. ‏با توجه به نوع خودروی توقیفی و شرایط محیطی، ناوگان حمل و نقل شامل انواع خودرو سوار و ‏خودرو بر، عملیات امداد رسانی و حمل خودرو را در سطح استاندارد های جهانی انجام می دهند.‏

امدادخودرو سیار آرتا امداد با سیستمی هدفمند در سراسر ایران آماده ارائه خدمات مکانیکی سیار می باشد. خدمات مکانیکی سیار شامل تعمیر انواع خودرو های ایرانی و خارجی در محل است. در صورت نیاز قطعات خودرو به صورت اصلی در محل تعویض می گردد.

امدادخودروجردن تهران

امدادخودرو جردن تهران معتبرترین شرکت‌ خودروبری در تمام مناطق جردن زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر جردن تهران ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد همکاران ما در خدمات امدادخودرو جردن تهران به صورت ۲۴ ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

شماره تماس امدادخودرو جردن

09190105066

09192185066

یدک کش جردن تهران

برای کسانی که دارای اتومبیل هستند، همراه داشتن شماره تماس یدک کش امدادخودرو واجب میباشد، همانطور که برای خودرو داشتن بنزین اجتناب ناپذیر است. با استفاده از خدمات یدک‌ کشی امدادخودرو جردن از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ های خودروی تان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید

 خودروبر جردن تهران

09190105066

09192185066

امدادخودرو شبانه روزی جردن

خودروبرشبانه روزی جردن تهران

ما در طول ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته شبانه روز، آماده ایم تا انواع مختلف خدمات امدادی را برای شما مسافران عزیز قرار دهیم. امدادخودرو جردن شامل حمل خودرو با نیسان چرخ گیر، خودرو بر و خودرو سوار بدون آسیب به خودروی شما با بیمه و بار نامه معتبر و قانونی می باشد. مهم نیست که چه ساعتی از شبانه روز و در کدام جاده یا محله دچار مشکل شده‌ اید، امداد رسان های جردن تهران همواره حضور دارند و می‌ توانند به سرعت همیشگی به کمک شما بشتابند.

خدمات خودروبرجردن

امداد خودرو جردن تهران در تمام مناطق ایران خدمات امدادی شبانه روزی می باشد. خدمات ما در کلیه مناطق  شامل موارد زیر است

  • نیسان چرخگیر
  • کفی خودرو بر
  • حمل خودرو
  • تعمیر خودرو
  • پمپ بنزین
  • باطری به باطری

کسب رضایت مشتری

یکی از مهمترین و کاربردی ترین ویژگی هایی که یک شرکت امداد خودرو باید داشته باشد این است که خدمات امدادی خود را به افرادی با تجربه زیاد بسپارد و بر این اساس اطمینان مشتریان خود را کسب کند.

اعتماد شما سرمایه ماست

با اولین تماس در کمترین زمان ممکن در کنار شما خواهیم بود.

برای دریافت خدمات امداد خودرو دزاشیب با شماره 09192185066 تماس بگیرید.

تفاوت انواع خودروبر و یدک کش چیست؟

خودرو بر مکانیزه نسبت به سایر خودروبر ها علاوه بر ایمنی بالا از سرعت بیشتری نیز برخوردار میباشد، بنابراین میتواند در کمترین زمان ممکن خودروی شما را از محلی به محل دیگر جابجا کند.

جرثقیل یدک کش مکانیزه نسبت به جرثقیل یدک کش های معمولی دیگر پایداری بسیار بهتری دارد به همین دلیل امروزه از این یدک کش مکانیزه جهت انتقال ماشین ها در جاده های شهری استفاده میشود

کفی خودرو بر مکانیزه با در نظر به نوع اتومبیل در سگمنت های مختلف عاج کاری شده است. به همین دلیل نیروی اصطکاکی که بین لاستیک ها و سطح کفی وجود دارد به حداکثر خود می رسد. این امر باعث این میشود که اتومبیل در زمان حرکت بدون هیچگونه حرکت اضافی به مسیر خود ادامه دهد.

برای استفاده از تخلیه خودرو بهتر است از یک کنترل از راه دور که دارای امنیت بسیاری است استفاده کرد. با دستگاهای هیدرولیک میتوان به طور اتوماتیک درب عقب را به طور کامل کنترل میکند. بارکاری را میتوان بر روی کفی خودرو بر قرار داد. حمل و نقل خودرو در دزاشیب اهمیت بالایی دارد.

چرا ما؟

  • حمل و نقل آسوده و کیفیت خدمات
  • مشتری مداری و جلب رضایت مشتری هنگام امداد رسانی
  • حضور سریع در محل
  • امداد گران متخصص و مجرب
  • مشاوره رایگان در رابطه با خودرو شما توسط امداد خودرو
  • خدمات امداد خودرو در هفت روز هفت

درباره خودروبر جردن

خودرو بر سراسری از جمله خودروبر های خوب در جردن به شمار می آید که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو بهره گرفته است.

خودروبر جردن معتبرترین شرکت‌ خودرو بری در تمام مناطق جردن زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی ما ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. همکاران ما در خدمات خودرو بر به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.


در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودرو بر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو دزاشیب تماس بگیرید و همکاران ما در امداد خودرو دزاشیب در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

آرامش شما مشتریان عزیز در جابجایی اتومبیل محبوب شما دغدغه ماست

فقط کافیست با شماره های ما در امداد خودرو دزاشیب تماس بگیرید.

02166847683

09190105066