امداد خودرو آلنی

امداد خودرو آلنی

امداد خودرو آلنی یکی از حیاتی ترین و مهم ترین خدماتی است که در راه و جاده بایستی حضور داشته باشد تا در صورت وقوع حادثه سریعا خود را به محل مورد نظر اعزام کند و با انجام اقدامات مورد نظر از حوادث احتمالی جلوگیری کند.

امداد خودرو آلنی

یکی از قدیمی ترین امداد خودروهای آلنی با بیش از 30 سال سابقه در زمینه امدادرسانی به انواع خودروهای خارجی و ایرانی می باشد. آرتا امداد ارائه دهنده انواع خدمات مانند حمل خودرو با یدک کش، حمل خودرو با جرثقیل، حمل خودرو در محل، خدمات باطری، مکانیکی سیار، خودروبر، کفی، سوخت رسانی سیار، پنچرگیری سیار و .. می باشد. ما با قیمتی مناسب تر از سایرین این خدمات را در تمام نقاط اردبیل با بیش از 200 یدک کش فعال به شما عزیزان ارائه میدهد.

امداد خودرو آلنی بصورت 24 ساعته در خدمت تمامی همشهریان گرامی استان اردبیل می باشد.فقط کافیست شماره امداد خودرو آلنی را به خاطر داشته باشید تا با آرامش به مقصدتان برسید،امداد خودرو آلنی در صورت وجود مشکل با تماس شما در کمترین زمان کنارتان خواهد بود و مشکلتان را رفع خواهد کرد

حمل خودرو با یدک کش

خدمات حمل خودرو، حمل خودرو آلنی شامل: حمل خودروی خراب شده به تعمیرگاه ها معتبر، حمل خودرو به مراکز بیمه، حمل خودر برای تعویض پلاک، حمل خودرو مسابقه ای

پنچرگیری سیار

پنچرگيري اردبیل در صورت پنچر شدن خودرو شما در سریعترین زمان پس از تماس شما با ما نیروی متخصص خودرا جهت رفع ایراد خودرویتان به محل اعزام خواهد کرد تا مشکل شما رفع گردد.

مکانیک سیار

خدمات مكانيك سیار به منظور تعمیرات انجام شده در محل حادثه یا مشتری است خدمات امداد خودرو شامل دو بخش است: خدمات سیار (مکانیک تخصصی)، خدمات حمل و جابجایی خودرو

سوخت رسانی سیار

در صورتی که در جاده مانده اید در حالی که سوخت شما به پایان رسیده و دسترسی به پمپ بنزین ندارید فقط کافی است با ماجهت سوخت رساني تماس بگیرید تا در کوتاه ترین زمان به شما امداد رسانی شود.

امداد باطری

امداد باطري آلنی در صورت خاموش شدن خودرو و ایراد در باطری خودرو کمک رسان شما جهت انجام باطری به باطری و حتی تعویض و تعمیر باطری خودرو شما در سریعترین زمان است.

امداد خودرو آلنییدک کش آلنی

دوستان عزیزی که در آلنی زندگی میکنند می توانند با خدمات ویژه کار خود را با خیال راحت به شرکت امداد خودرو آرتا امداد بسپارند. امداد خودرو آرتا امداد معتبرترین شرکت حمل خودرو و همچنین تعمیردر محل در آلنی می باشد.

باید بدانید که قیمت های یدک کش امداد خودرو آرتا امداد پایین و مناسب می باشد و حضور امداد گران در محل شما در کم تر از نیم ساعت می باشد که این یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود .

حمل خودرو در ایران اهمیت فراوانی دارد شما یه علت های مختلف اعم از خرابی خودرو و یا تصادف برای رساندن خودرو به مقصد از جرثقیل یدک کش استفاده می کنید.

 جرثقیل آلنی

نوعی ماشین است که عمدتاً برای بلند کردن یا پایین آوردن مواد یا اجسام سنگین و انتقال آنها به صورت افقی به مکان های دیگر استفاده می شود . جرثقیل با تکیه بر یک یا چند نوع ماشین ساده میتواند نیروی مورد استفاده را چند برابر کند و مزیت مکانیکی بالایی برای خود ایجاد کند که آن را قادر می سازد بارهایی را که فراتر از ظرفیت طبیعی یک انسان است جابجا کند.
از جرثقیل ها معمولاً برای کارهای حمل و نقل از جمله بارگیری و تخلیه محموله های بار در انبارها، بنادر و ایستگاه های قطار، برای حمل مصالح ساختمانی در کارهای ساختمانی و در کارهای تولیدی (کارخانه ها) برای نصب و مونتاژ تجهیزات سنگین و جابجایی خودروهای خراب شده توسط امداد خودرو جرثقیل و یدک کش در آلنی استفاده می شود.

حمل خودرو آلنی

  • پورشه
  • بنز
  • بی ام و
  • مازراتی
  • لکسوزو…
    حمل کردن اتومبیل های لوکس نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد.طبیعی‌است که با بالا رفتن قیمت روز افزون خودرو، حساسیت مشتریان هم برای حمل و نقل اتومبیل هایشان بالا برود.حمل اتومبیل لوکس و گران قیمت همراه با تیم تخصصی و حرفه ای امداد خودرو آلنی

در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو آلنی تماس بگیرید و همکاران ما در امدادخودرو آلنی در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو آلنی تماس بگیرید

به مدیریت فرزاد بایرامی

09190105066

09192185066