خودروبر و امداد خودرو بوکان

خودروبر و امداد خودرو بوکان

بوکان بزرگ‌ترین شهر جنوب استان آذربایجان غربی و مرکز شهرستان بوکان است

بوکان در جنوب مرکزی دریاچه ارومیه و در ارتفاع ۱٬۳۷۰ متری از سطح دریا و در منطقهٔ کوهستانی واقع شده و آب‌وهوای معتدلی دارد.

امداد خودرو بوکان
خودرو بر بوکان
حمل خودرو بوکان
ماشین بر بوکان

 

خودروبر بوکان

خدمات امداد خودروبوکان

امداد خودرو آرتا امداد معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در شهر بوکان

از اهداف اصلی امدادخودرو آرتا امداد

ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد.

خدمات حمل خودروآرتا امداد شامل:

  • یدک کش
  • خودروبر 
  • کفی 
  • مکانیک سیار 
  • باتری به باتری و پنچری در آباده می باشد.

همکاران ما در امداد خودرو کشوری به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

 

خودروبر بوکان

 

خودروبرآرتا امداد قدیمی ترین ارائه دهنده خدمات تخصصی در حوزه حمل خودرو و خودروبر با ارزانترین قیمت و به صورت شبانه روزی و بالاترین سطح کیفیت آماده خدمت رسانی به شما عزیزان است

در زیر برخی از خدمات ما ذکر شده است :
1- حمل خودرو صفر
2- امداد خودرو بوکان
3- خودروبر انواع خودرو لوکس و کلاسیک
4- دارای انواع مختلف خودروبرها اعم از کامیونت حمل خودرو، نیسان و …
5- جرثقیل حمل خودرو
6- یدک کش خودرو در بوکان
7- خودروبر ماشین تصادفی (حمل خودرو تصادفی)
8- حمل خودرو به از بوکان به شهرستان
9- حمل خودرو به از شهرستان به بوکان
10- نیسان خودرو بر (نیسان جرثقیل یدک کش)

 

خودروبر بوکان

خدمات امداد خودرو آرتا امداد 

ممکن است با داشتن خودروی جدید یا قدیمی به صورت ناگهانی دچار نقص فنی شوید. در این حین اگر در نقطه ای از کشور هستید می‌توانید از خودروبر آرتا امداد استفاده کنید.

یکی از مجموعه‌های معتبر در زمینه امدادی، خودرو بر آرتا امداد است که این مجموعه با داشتن کادر تخصصی قادر است سرویس‌های مختلفی را به صاحبان خودرو به صورت آنی ارائه دهد.

تعمیر و تعویض قطعات انواع خودروهای خارجی و داخلی از جمله خدمات این مجموعه معتبر است.

مجموعه خودروبر آرتا امداد با داشتن کادر متخصص و مجرب و بهره‌گیری از مکانیک‌های حرفه‌ای توانسته است نیاز صاحبان خودرو را به راحتی تامین نماید.

 

خودروبر بوکان

استفاده از به روز ترین یدک کش ها

امروزه اقسام گوناگون کفی خودروبر آرتا امداد اتوماتیک سر کار آمده‌ اند که فرق ‌هایی با کفی یدک کش‌های معمولی دارند. که آن کفی ها را در سطح شهر در حال منتقل کردن ماشین هایی که صدمه دیده اند می بینید. فرق این دو خودروبر درآباده این است کفی‌ اتوماتیک می‌توانند زاویه کفی را به سرعت و اتوماتیک جابجا کند. کفی یدک کش های اتوماتیک با امنیت بالا و با سرعت بیشتری ماشین های صدمه دیده را منتقل می کند. این نوع از یدک کش ها حاوی توانایی و ویژگی های بسیار زیادی نسبت به خودروبرهای معمولی می باشد. لازم به ذکر است که اگر می‌خواهید ماشینی که دوست دارید سالم به مقصد برسد باید از خودروبر استفاده کنید.

 

چرا آرتا امداد؟

شاید با خودتان این سوال را بپرسید که چرا آرتا امداد؟
مگر آرتا امداد چه ویژگی خاصی دارد که می‌تواند برای من یک امداد خودرو مطمئن باشد؟
آیامیتوانم در مواقع نیاز به آن به عنوان یک همراه واقعی در جاده‌ها حساب کنم؟

از ویژگی‌هایی که سبب تمایزآرتا امداد از دیگر شرکت‌های امداد خودرو شده است:

سرعت خدمت رسانی
هزینه‌های شفاف و منصفانه
کارشناسان و امدادرسانان متخصص
سابقه ی طولانی
کیفیت خدمات امدادی
استفاده از قطعات یدکی اصل
امدادرسانی ۲۴ ساعته سراسر کشور
پشتیبانی مشتریان و ضمانت خدمات
امداد خودروی شبانه روزی آرتا امداد در تمام مناطق بوکان

ما با استفاده از موقعیت امدادگر ها تمام مناطق بوکان را بصورت 24 ساعت شبانه روز پوشش می دهد. اگر نیاز به امداد خودروی فوری دارید فقط با ما تماس بگیرید حداکثر 20 دقیقه کنار شما هستیم.

شماره تماس خودروبر

09192185066


خدمات آرتا امداد دربوکان

[/vc_column_text][vc_row_inner rtl_reverse=”yes” css=”.vc_custom_1613763680431{margin-top: 40px !important;}”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703641682{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”121″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”امداد سیار” ib_content=”شامل حمل و نقل خودرو در سراسر کشور و در صورت نیاز هدایت به تعمیرگاه های مجاز”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703633366{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”126″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”خدمات تعمیرگاهی” ib_content=”کلیه خدمات مکانیکی و سرویس کاری شامل جلوبندی ، باتری سازی ، تعریف سوئیج و …”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner rtl_reverse=”yes”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703652924{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”124″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”تامین قطعات” ib_content=”تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی خودرو با کیفیت بالا و قیمت مناسب”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703647042{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”122″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”سرویس در محل” ib_content=”سرویس های دوره ای شامل تعویض روغن ، لنت و … بازدید قبل از سفر ، بازدید های فصلی”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner rtl_reverse=”yes”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703663175{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”125″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”مشاوره فنی” ib_content=”راهنمایی و مشاوره تلفنی در خصوص رفع ایرادات خودرو توسط کارشناسان آرتا امداد”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703658771{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”320″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”کارت اشتراک” ib_content=”ارائه تخفیفات و هدایای ویژه برای افراد دارای اشتراک و اعضای باشگاه مشتریان”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1628935839119{border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-bottom: 30px !important;border-top-color: #eeeeee !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #eeeeee !important;border-bottom-style: solid !important;}”][vc_column][vc_column_text]آرتا امداد آماده خدمت رسانی به شما همشهری گرامی می باشد . در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر در شهر زیبای بوکان و حومه دارید کافیست با شماره 09190105066 تماس بگیرید .

1- حمل خودرو صفر بوکان
2- امداد خودرو بوکان
3- خودروبر انواع خودرو لوکس و کلاسیک
4- دارای انواع مختلف خودروبرها اعم از کامیونت حمل خودرو، نیسان و …
5- جرثقیل حمل خودرو
6- یدک کش خودرو در بوکان
7- خودروبر ماشین تصادفی (حمل خودرو تصادفی)[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]