خودروبر و امداد خودرو حیران – 09190105066

خودروبر و امداد خودرو حیران – 09190105066

گردنه حیران از زیباترین جاده‌های شمالی ایران است که به جرات می‌توان گفت در جمع زیباترین جاده‌های ایران قرار دارد گردنه حیران جذابترین جاده‌های شمالی ایران است که علاوه بر طبیعت منحصر بفرد، آب و هوای بسیار دلپذیری نیز دارد و در مسیر اتصال شهرهای شمال غربی و شمالی ایران قرار دارد و در واقع به نوعی هم مسیری دیدنی است و هم از جاده‌های اصلی این منطقه به شمار می‌رود.

 از نظر امکانات رفاهی نیز در سطح قابل قبولی قرار دارد و در روستاهای موجود در این مسیر کلبه‌های زیادی برای اقامت گردشگران آماده شده است. در گردنه حیران همه چیز لذت بخش و آرامش آفرین است و برای کسانی که می‌خواهند به دور از شلوغی شهر و هیاهوی آن به استراحت بپردازند بهترین گزینه است.

شماره تماس خودروبر گردنه حیران

09190105066

خودروبر گردنه حیران

ممکن است با داشتن خودروی جدید یا قدیمی به صورت ناگهانی دچار نقص فنی شوید. در این حین اگر در نقطه ای از کشور هستید می‌توانید از خودروبر آرتا امداد استفاده کنید.

یکی از مجموعه‌های معتبر در زمینه امدادی، خودرو بر آرتا امداد است که این مجموعه با داشتن کادر تخصصی قادر است سرویس‌های مختلفی را به صاحبان خودرو به صورت آنی ارائه دهد.

تعمیر و تعویض قطعات انواع خودروهای خارجی و داخلی از جمله خدمات این مجموعه معتبر است.

مجموعه خودروبر آرتا امداد با داشتن کادر متخصص و مجرب و بهره‌گیری از مکانیک‌های حرفه‌ای توانسته است نیاز صاحبان خودرو را به راحتی تامین نماید.

یدک کش گردنه حیران

شبانه روزی بودن هر گونه خدمات رسانی، یکی از مهمترین ویژگی های آن به حساب می آید و یدک کش شبانه روزی مرزمهران نیز یکی از آنهاست. اگر در هر ساعات از شبانه روز، خودرو شما دچار مشکل شد، می توانید با تماس با امداد خودرو مرزمهران به شماره 09190105066 از خدمات یدک کش خودرو شبانه روزی ما استفاده کنید.

امدادخودرو24 ساعته گردنه حیران

ما در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، آماده است تا انواع مختلف خدمات امدادی را در خدمت ‌شما متقاضیان عزیز قرار دهد. مهم نیست که چه ساعتی از شب یا روز و در کدام جاده یا محله دچار مشکل شده‌اید، امدادرسانان آقای امداد همواره حضور دارند و می‌توانند به سرعت همیشگی به کمک شما بشتابند.

مکانیکی سیاردر حیران

مکانیکی سیار از خدمات امداد خودرو مرزمهران می باشد. امدادخودرو سیار آرتاامداد با سیستمی هدفمند در سراسر ایران آماده ارائه خدمات مکانیکی سیار می باشد. خدمات مکانیکی سیار شامل تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی در محل است. در صورت نیاز قطعات خودرو به صورت اورجینال در محل تعویض میگردد.

هدف خودروبر حیران

هدف ما ارائه خدمات با کیفیت و ضمانت خدمات امدادگر است. خدمات ما شامل یدک کش ، خودروبر ، کفی ، مکانیک سیار ، بنزین سیار ، باتری به باتری و پنچری است. امدادخودروی حیران از معتبرترین شرکت‌ های امدادخودرو با سابقه طولانی است. ما به صورت 24 ساعته با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم

هزینه امدادخودرو درگردنه حیران

خودرو بر سراسری گردنه حیران با چندین سال سابقه در امر امداد رسانی آماده ارایه خدمات به مشتریان در سراسر ایران می باشد. خودروبر سراسری گردنه حیران با ارائه خدمات خودرو بری کشوری، حمل خودرو ، یدک کش، کفی خودرو آماده امداد رسانی به شما عزیزان در اسرع وقت و 24 ساعت شبانه روز می باشد.

مجموعه خودرو بر گردنه حیران با استفاده از به روز ترین دستگاه ها و ماشین آلات و با اختیار داشتن کادری مجرب و متخصص سعی در خدمت رسانی بهتر و رضایت خاطر شما عزیزان دارد.

هدف مجموعه خودروبر سراسری گردنه حیران ارائه خدمات با بهترین کیفیت و نازلترین قیمت به مشتریان گرامی می باشد

خدمات خودروبر گردنه حیران

  • خودرو بر کفی
  • یدک کش
  • کفی خودرو
  • خودرو سوار
  • امداد رسانی جاده ای
  • ارسال مکانیک سیار
  • جرثقیل خودرو بر
  • حمل خودرو
  • خودرو بر بار
  • سوخت رسانی به کلیه ی خودرو ها
  • تعویض لاستیک
  • باطری به باطری
  • تعویض تسمه
  • تنظیم موتور
  • تعویض لنت
  • تعویض تسمه تایم

امدادخودرو و خودروبر  گردنه حیران به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی با کادری فعال در سریع ترین زمان ممکن در محل درخواست شما حاضر و اقدام به رفع مشکل شما می کنند.

 

شماره تماس خودروبر گردنه حیران

09190105066

 

خدمات آرتا امداد درحیران

[/vc_column_text][vc_row_inner rtl_reverse=”yes” css=”.vc_custom_1613763680431{margin-top: 40px !important;}”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703641682{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”121″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”امداد سیار” ib_content=”شامل حمل و نقل خودرو در سراسر کشور و در صورت نیاز هدایت به تعمیرگاه های مجاز”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703633366{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”126″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”خدمات تعمیرگاهی” ib_content=”کلیه خدمات مکانیکی و سرویس کاری شامل جلوبندی ، باتری سازی ، تعریف سوئیج و …”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner rtl_reverse=”yes”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703652924{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”124″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”تامین قطعات” ib_content=”تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی خودرو با کیفیت بالا و قیمت مناسب”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703647042{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”122″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”سرویس در محل” ib_content=”سرویس های دوره ای شامل تعویض روغن ، لنت و … بازدید قبل از سفر ، بازدید های فصلی”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner rtl_reverse=”yes”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703663175{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”125″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”مشاوره فنی” ib_content=”راهنمایی و مشاوره تلفنی در خصوص رفع ایرادات خودرو توسط کارشناسان آرتا امداد”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703658771{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”320″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”کارت اشتراک” ib_content=”ارائه تخفیفات و هدایای ویژه برای افراد دارای اشتراک و اعضای باشگاه مشتریان”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1628935839119{border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-bottom: 30px !important;border-top-color: #eeeeee !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #eeeeee !important;border-bottom-style: solid !important;}”][vc_column][vc_column_text]آرتا امداد آماده خدمت رسانی به شما همشهری گرامی می باشد . در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر در گردنه زیبای حیران و حومه دارید کافیست با شماره 09190105066 تماس بگیرید .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]