اقدامات احتیاطی جاده ای برای ایمنی راننده

اقدامات احتیاطی جاده ای برای ایمنی راننده

اقدامات احتیاطی جاده

1- با چراغ‌های جلو در طول روز رانندگی کنید. بسیاری از وسایل نقلیه مدرن در حال حاضر دارای چراغ‌های روشنایی در روز هستند که می‌توانند به ترافیک روبروی شما هشدار دهند. هنگامی که ترمز دستی خودرو پایین کشیده شده یا خودرو در حالت رانندگی قرار می گیرد، چراغ های روشنایی استاندارد روز به طور خودکار فعال می شوند.

2-از نور کم در شرایط مه آلود و چراغ های مه شکن، در صورتی که وسیله نقلیه شما دارای آن است، استفاده کنید. پرتوهای بلند نور را به سمت شما منعکس می کنند و دید را کاهش می دهند. چراغ های مه شکن را می توان در هر زمانی از روز استفاده کرد.

3-یک جلیقه ایمنی بازتابنده را در صندوق عقب خود نگه دارید. هر کیت اضطراری کنار جاده باید دارای جلیقه ایمنی بازتابنده باشد. جلیقه‌های ایمنی که از مواد با دید بالا ساخته شده‌اند و با تکه‌هایی از نوار بازتابنده برجسته شده‌اند، برای رانندگانی که پس از تاریکی هوا سرگردان می‌شوند بسیار ارزشمند هستند. چیزی بخرید که ماندگار باشد. به دنبال جلیقه هایی با دوخت تقویت شده در امتداد لبه ها باشید.

4-بسته ای از فلرها را در یک ظرف ضد آب نگهداری کنید. فلرها ارزان، تعمیر و نگهداری کم و نسبتا آسان هستند. استفاده از آنها ایمن است، به کارگیری آنها آسان است و کاملاً مستقل هستند، به این معنی که برای کار کردن به باتری یا سایر منابع برق نیاز ندارند. شراره ها زمانی که به درستی ذخیره شوند تاریخ انقضا ندارند.

5-مثلث های بازتابنده و مخروط های ایمنی به راحتی ذخیره می شوند. نه فقط برای مناطق ساخت و ساز، مثلث های بازتابنده و مخروط های ایمنی می توانند به ایجاد یک محیط اطراف یک وسیله نقلیه معلول کمک کنند. این به ویژه در شب یا در هوای بد بسیار مفید است.