خودروبر و امداد خودرو هیر – 09190105066

خودروبر و امداد خودرو هیر – 09190105066

امداد خودرو هیر : هیر، شهرستانی در استان اردبیل با طبیعتی بکر و چشم‌نواز، مقصدی جذاب برای گردشگران است. اما سفر به این منطقه زیبا، ممکن است با مشکلاتی مانند نقص فنی ماشین همراه باشد. در چنین شرایطی، آرتا امداد به عنوان یک امداد خودرو و خودروبر مطمئن، در کنار شما خواهد بود.

اگر به دنبال یک شرکت معتبر و قابل‌اعتماد برای ارائه خدمات خودروبر و امداد خودرو در هیر هستید، آرتا امداد بهترین گزینه برای شما است. این شرکت با ارائه خدمات متنوع، قیمت مناسب و سرعت عمل بالا، همواره در تلاش است تا آسودگی خاطر را برای شما به ارمغان بیاورد.

شما می‌توانید در هر ساعتی از شبانه‌روز، با شماره‌های زیر تماس گرفته و از خدمات آرتا امداد در هیر بهره‌مند شوید:

09190105066

شماره امداد خودرو جاده ای هیر

امداد خودرو هیر در راستای راحتی شما و رفع نیازهای روزمره‌تان، خدمات تعمیر خودرو رو توسط بهترین کارشناسان مجرب و حرفه‌ای تعمیر ماشین به شما عزیزان ارائه می‌ده.

شما می‌تونید در کمترین زمان ممکن، سفارش‌تون رو ثبت کنید و از تعمیرکارهای مجرب ما که همگی دارای گواهی عدم سوء پیشینه هستند برای تعمیر ماشین خود استفاده کنید.

همچنین می‌تونید باتوجه به سوابق و امتیازات متخصصان آچاره که در پروفایل اون‌ها موجوده، بهترین متخصص رو انتخاب کنید.

با به خاطر سپردن شماره امداد خودرو جاده ای هیر، 09190105066، می‌توانید با خیالی آسوده در جاده‌های هیر رانندگی کنید و از سفر خود لذت ببرید.

خدمات امداد خودرو هیر

ممکن است با داشتن خودروی جدید یا قدیمی به صورت ناگهانی دچار نقص فنی شوید. در این حین اگر در نقطه ای از کشور هستید می‌توانید از خودروبر آرتا امداد استفاده کنید.

یکی از مجموعه‌های معتبر در زمینه امدادی، خودرو بر آرتا امداد است که این مجموعه با داشتن کادر تخصصی قادر است سرویس‌های مختلفی را به صاحبان ماشین به صورت آنی ارائه دهد.

تعمیر و تعویض قطعات انواع ماشین های خارجی و داخلی از جمله خدمات این مجموعه معتبر هست.

مجموعه خودروبر آرتا امداد با داشتن کادر متخصص و مجرب و بهره‌گیری از مکانیک‌های حرفه‌ای توانسته است نیاز صاحبان ماشین را به راحتی تامین نماید.

امداد خودرو سیار هیر

این خدمات همگی در محل شما انجام می‌شوند و دیگر نیازی به رفت و آمد در سطح شهر نخواهید داشت. با تماس با شماره 09190105066 ، می‌توانید از خدمات متنوع امداد خودرو، از جمله موارد زیر، بهره‌مند شوید:

سوخت رسانی: در صورتی که نیاز به بنزین داشته باشید می‌تونید در محل خودتون از سرویس سوخت رسانی آرتا امداد استفاده کنید.
مکانیکی: این خدمت شامل تعمیر انواع ماشین ها با برندهای متفاوت از جمله پراید، پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، تیبا، سمند، دنا و … می‌شه.
برق و باتری: این سرویس شامل انواع خدماتیه که به برق و باتری ماشین از جمله خرابی باتری یا دشارژ شدن اون مربوط ‌می‌شه.
تعویض شمع و وایر: برای کارآیی بهتر موتور، تعویض شمع و وایر باید به صورت دوره‌ای انجام بشه.

خودروبر شبانه روزی هیر

خودروبر شبانه روزی هیر با سالها تجربه در زمینه حمل و نقل خودرو، خدمات خود را به صورت 24 ساعته در تمام نقاط هیر و حومه ارائه می دهد. این مجموعه با بهره مندی از کادری مجرب و متخصص و استفاده از تجهیزات مدرن و پیشرفته، آماده است تا در هر زمان از شبانه روز، در محل حاضر شده و ماشین شما را به مقصد مورد نظرتان حمل کند.

برای دریافت مشاوره و ثبت درخواست، می توانید با شماره تماس 09190105066 تماس حاصل فرمایید.

خدمات کفی خودروبر هیر

  • حمل انواع خودروهای ایرانی و خارجی، اعم از سواری، وانت، کامیونت و…
  • حمل خودروهای صفر کیلومتر و لاکچری با رعایت کامل اصول ایمنی
  • حمل خودروهای تصادفی و معیوب به تعمیرگاه یا مراکز بیمه
  • جابجایی ماشین بین شهرهای مختلف
  • ارائه خدمات امداد خودرو سیار
  • تعویض باتری در محل
  • پنچرگیری و تعمیرات جزئی

خودروبر و یدک کش هیر

خودروبر و یدک کش به خودروهایی با ابزارآلات خاص که بر روی آنها تعبیه ‌شده اطلاق می شود، این ماشین ‌آلات جزو ابزارهای کاربردی و لازم در خدمت شرکت های امداد خودرو و شرکت های معتبر خدمات امداد جاده قرار دارد.

از انواع خودروبر و یدک کش جهت جابجایی وسایل نقلیه نظیر ماشین و موتور، ماشین های آسیب‌ دیده از تصادف و یا خودروی گرفتار در شرایط جوی نامناسب و یا خودروهایی که دچار نقص فنی و عدم توانایی برای ادامه مسیر شده استفاده می شود. وظیفه حمل ماشین معیوب و خراب به تعمیرگاه یکی از خدماتی است که توسط خودروبرها انجام می شود.

شماره یدک کش ماشین هیر

برای کسانی که دارای اتومبیل هستند، همراه داشتن شماره تماس یدک کش امدادخودرو واجب میباشد، همانطور که برای ماشین داشتن بنزین اجتناب ناپذیر هست.

با استفاده از خدمات یدک‌ کشی امداد خودرو هیر از وارد شدن هر نوع آسیب به ماشین و رکاب‌ های خودروی تان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید.

09190105066

امداد خودرو هیر

خدمات آرتا امداد در هیر

امداد سیار

شامل حمل و نقل ماشین در سراسر کشور و در صورت نیاز هدایت به تعمیرگاه های مجاز

خدمات تعمیرگاهی

کلیه خدمات مکانیکی و سرویس کاری شامل جلوبندی ، باتری سازی ، تعریف سوئیج و …

تامین قطعات

تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی خودرو با کیفیت بالا و قیمت مناسب

سرویس در محل

سرویس های دوره ای شامل تعویض روغن ، لنت و … بازدید قبل از سفر ، بازدید های فصلی

مشاوره فنی

راهنمایی و مشاوره تلفنی در خصوص رفع ایرادات خودرو توسط کارشناسان آرتا امداد

کارت اشتراک

ارائه تخفیفات و هدایای ویژه برای افراد دارای اشتراک و اعضای باشگاه مشتریان


همچنین بخوانید:

امداد خودرو و خودروبر عنبران

یدک کش و خودروبر هشجین

خودروبر و امداد خودرو لاهرود


درباره هیر

در زمان زرتشتیان دارای اهمیت بوده‌است. معنی نام هیر یعنی آتش از این رو می‌توان گفت ایرانیان در دوره زرتشت برای روشنایی احترام زیادی قائل بودند.

شغل اصلی مردم این شهر غالبا زنبورداری و کشاورزی هست.

حمل خودرو در هیر

حمل و نقل ماشین در هیر یک فرآیند حساس است که نیازمند دقت و دانش فنی است. به همین دلیل، انتخاب یک خدمت حمل و نقل مطمئن در هیر امری بسیار حیاتی است.

انتخاب بهترین روش حمل خودرو، به عوامل مختلفی مانند نوع نقص فنی، نوع ماشین، مسافت و هزینه حمل بستگی دارد. به طور کلی، یدک‌کش‌ها برای ماشین های آسیب‌دیده و خودروبر برای خودروهای سالم مناسب‌تر هستند. نیسان‌ها نیز برای حمل خودروهای کوچک در مسافت‌های کوتاه، مقرون به صرفه هستند.

تعرفه حمل خودرو با کفی خودروبر

حمل خودرو با کفی خودروبر، یکی از روش‌های رایج برای جابجایی ماشین در مسافت‌های کوتاه و بلند است. این روش برای خودروهایی که نقص فنی دارند، تصادفی شده‌اند یا به هر دلیلی قادر به حرکت نیستند، مناسب هست.

عوامل موثر بر تعرفه حمل خودرو با کفی:

  1. نوع خودرو: نوع ماشین، ابعاد و وزن آن، در تعیین تعرفه حمل با کفی تاثیرگذار هست. به طور کلی، حمل خودروهای سنگین‌تر و بزرگ‌تر، هزینه بیشتری دارد.
  2. مسافت: مسافت حمل خودرو، یکی از مهم‌ترین عوامل تعیین تعرفه است. هر چه مسافت بیشتر باشد، هزینه حمل نیز افزایش می‌یابد.
  3. نوع کفی: کفی‌های خودروبر در دو نوع معمولی و جرثقیل‌دار موجود هستند. کفی‌های جرثقیل‌دار برای حمل ماشین های آسیب‌دیده و تصادفی که قادر به حرکت نیستند، استفاده می‌شوند و به همین دلیل، هزینه بیشتری دارند.
  4. شرایط آب و هوایی: در شرایط آب و هوایی نامناسب مانند بارندگی شدید یا یخبندان، هزینه حمل خودرو با کفی افزایش می‌یابد.
  5. زمان حمل: در ساعات شلوغی و ترافیک، تعرفه حمل ماشین با کفی بیشتر هست.

شماره تماس امداد خودرو هیر

آرتا امداد آماده خدمت رسانی به شما همشهری گرامی می باشد . در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر در شهر زیبای هیر و حومه دارید کافیست با شماره 09190105066 و یا 04533257700 تماس بگیرید .