خودروبر و امدادخودروی جلفا

خودروبر و امدادخودروی جلفا

جلفا از شهرهای آذربایجان شرقی است که در حاشیهٔ رود ارس و مرز جمهوری آذربایجان و ارمنستان واقع شده است. این شهر با موقعیت استراتژیکی و جغرافیایی مناسب، از مهم‌ترین قطب‌های بازرگانی ایران است. جلفا قبلاً جزئی از شهرستان مرند بوده که اهمیت تجاری و بازرگانی و نیز سیاسی منجر به استقلال آن شده است.

طبق نظر بعضی مورخین قدمت پیدایش جلفا به 5 قرن قبل از میلاد می‌رسد. این شهر دارای مزارع فراوان پنبه بوده و شغل اکثر آنان بافندگی بوده است. به همین دلیل آن را جولاء (بافنده) می‌خواندند. در زمان شاه عباس صفوی گروهی از صنعتگران ارامنه به این منطقه کوچ داده شدند. پس از سکونت آن‌ها جولاء به جوغاء و بعد به جلفا تبدیل شد.

اقلیم این شهر سرد و نیمه خشک است. این شهر تابستان هایی گرم و زمستان هایی نسبتاً سرد و ملایم دارد. جلفا با آثار تاریخی کم نظیر و نزدیکی به منطقه صنعتی و تجاری ارس، دارای بستری مناسب در توسعهٔ گردشگری است. این شهر با داشتن آثار زیبایی مانند آرامگاه ابوالقاسم نباتی، حمام کردشت، کلیسای سنت استپانوس، کلیسای ننه مریم، حمام تاریخی کلیسای مریم مقدس، آسیاب خرابه، حمام چوپان، قلعه علی بیک، زیارتگاه بابا یعقوب، برج دوزالی می‌تواند جاذب گردشگران زیادی باشد.

ساکنان شهر جلفا آذری بوده و به زبان ترکی آذربایجانی سخن می‌گویند. رودخانه ارس از شمال شهر می‌گذرد. در حاشیهٔ این رود بازارچه های متعددی وجود دارد؛ که گردشگران می‌توانند ضمن گشت و گذاری تاریخی در شهر بازدیدی از آن داشته باشند.

در شهر هم‌چنین امکانات اقامتی برای رفاه گردشگران در نظر گرفته شده است. از جمله هتل جهانگردی جلفا، هتل چیپال جلفا و هتل آپارتمان آلتین ارس که سفری کم نظیر در جوار رود ارس را برای گردشگران رقم می‌زند.


خدمات آرتا امداد درجلفا

[/vc_column_text][vc_row_inner rtl_reverse=”yes” css=”.vc_custom_1613763680431{margin-top: 40px !important;}”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703641682{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”121″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”امداد سیار” ib_content=”شامل حمل و نقل خودرو در سراسر کشور و در صورت نیاز هدایت به تعمیرگاه های مجاز”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703633366{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”126″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”خدمات تعمیرگاهی” ib_content=”کلیه خدمات مکانیکی و سرویس کاری شامل جلوبندی ، باتری سازی ، تعریف سوئیج و …”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner rtl_reverse=”yes”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703652924{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”124″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”تامین قطعات” ib_content=”تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی خودرو با کیفیت بالا و قیمت مناسب”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703647042{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”122″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”سرویس در محل” ib_content=”سرویس های دوره ای شامل تعویض روغن ، لنت و … بازدید قبل از سفر ، بازدید های فصلی”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner rtl_reverse=”yes”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703663175{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”125″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”مشاوره فنی” ib_content=”راهنمایی و مشاوره تلفنی در خصوص رفع ایرادات خودرو توسط کارشناسان آرتا امداد”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703658771{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”320″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”کارت اشتراک” ib_content=”ارائه تخفیفات و هدایای ویژه برای افراد دارای اشتراک و اعضای باشگاه مشتریان”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1628935839119{border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-bottom: 30px !important;border-top-color: #eeeeee !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #eeeeee !important;border-bottom-style: solid !important;}”][vc_column][vc_column_text]آرتا امداد آماده خدمت رسانی به شما همشهری گرامی می باشد . در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر در شهر زیبای  جلفا  و حومه دارید کافیست با شماره 09148279031 تماس بگیرید .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]