خودروبر و امدادخودروی تربت جام

خودروبر و امدادخودروی تربت جام

تُربَتِ جام مرکز شهرستان تربت جام یکی از شهرستان‌های استان کهن خراسان رضوی است که اکنون هم‌مرز با افغانستان است. نام کنونی شهر از تربت شیخ احمد جام یکی از مکان‌های تاریخی است که در این شهر قرار دارد.

تربت جام قطب تولید محصولات کشاورزی در شرق ایران است.به گونه‌ای که بیشترین جمعیت افراد شاغل در این حوزه را در میان سایر شهرستان‌های استان خراسان رضوی دارد.

با این وجود در سال‌های اخیر به دلیل عدم استفاده پایدار از منابع آبی موجود و کشت بی‌رویه و غیراصولی در کنار بحران خشکسالی و کاهش بارندگی؛ کشاورزی و اشتغال مبتنی بر آن با چالش‌های عدیده‌ای مواجه گشته‌است.

در تربت جام در حالی بیش از ۹۰ درصد آب مصرفی در بخش کشاورزی مصرف می‌شود، که نزدیک به ۹۲ درصد این آب از منابع زیر زمینی تأمین می‌گردد. در حالی این شهرستان رتبه اول تولید محصولاتی نظیر خربزه، زعفران جو، گندم و بسیاری از صیفی جات را در سطح استان خراسان دارد. اما منابع آبی آن بیش از پیش رو به اتمام است.

با این وجود بسیاری از کشاورزان خورده کار به سمت تغییر در الگوهای کشت، با هدف افزایش بهره‌وری رفته‌اند. امروزه کشت زعفران، و پسته در مناطق مختلف تربت جام رو به افزایش است به گونه‌ای که این ناحیه تبدیل به یکی از قطب‌های تولید زعفران در کشور شده‌است. ترنجبین یا گزانگبین از دیگر محصولاتی کشاورزی است که بومی این منطقه می‌باشد و شهرت جهانی دارد.

در گذشته تنها چند کارخانه با تولید محدود در زمینه مواد غذایی در کنار کارخانه قند و آرد در بخش صنعت تربت جام وجود داشته‌است. لیکن در سال‌های اخیر با گسترش شهرک‌های صنعتی و استقرار صنایع مادر نظیر کارخانه سیمان و فراوری سیلیس چشم‌انداز صنعتی در این شهرستان روشن به نظر می‌رسد.

با این وجود به دلیل استقرار این صنایع در مناطق گردشگری و نزدیکی به مناطق مسکونی حضور آن‌ها با مخاطرات زیست‌محیطی همراه بوده‌است.


خدمات آرتا امداد در تربت جام

[/vc_column_text][vc_row_inner rtl_reverse=”yes” css=”.vc_custom_1613763680431{margin-top: 40px !important;}”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703641682{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”121″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”امداد سیار” ib_content=”شامل حمل و نقل خودرو در سراسر کشور و در صورت نیاز هدایت به تعمیرگاه های مجاز”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703633366{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”126″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”خدمات تعمیرگاهی” ib_content=”کلیه خدمات مکانیکی و سرویس کاری شامل جلوبندی ، باتری سازی ، تعریف سوئیج و …”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner rtl_reverse=”yes”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703652924{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”124″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”تامین قطعات” ib_content=”تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی خودرو با کیفیت بالا و قیمت مناسب”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703647042{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”122″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”سرویس در محل” ib_content=”سرویس های دوره ای شامل تعویض روغن ، لنت و … بازدید قبل از سفر ، بازدید های فصلی”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner rtl_reverse=”yes”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703663175{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”125″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”مشاوره فنی” ib_content=”راهنمایی و مشاوره تلفنی در خصوص رفع ایرادات خودرو توسط کارشناسان آرتا امداد”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703658771{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”320″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”کارت اشتراک” ib_content=”ارائه تخفیفات و هدایای ویژه برای افراد دارای اشتراک و اعضای باشگاه مشتریان”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1628935839119{border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-bottom: 30px !important;border-top-color: #eeeeee !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #eeeeee !important;border-bottom-style: solid !important;}”][vc_column][vc_column_text]آرتا امداد آماده خدمت رسانی به شما همشهری گرامی می باشد . در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر در شهر زیبای تربت جام و حومه دارید کافیست با شماره 09190105066 و یا 04533252840 تماس بگیرید .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]