خودروبر و امدادخودروی سبزوار

خودروبر و امدادخودروی سبزوار

خودروبر سبزوار معتبرترین شرکت‌ خودروبری در تمام مناطق شهر سبزوار زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. ارائه سرویس و خدمات به صورت شبانه روزی و حتی در ایام تعطیل ،حمل خودرو با قیمت و نرخ کرایه مناسب به سبزوار ، حمل خودروی صفر یا تصادفی به صورت تضمینی، خودروی خود را به ما بسپارید و دیگر نگرانی نداشته باشید .

ما همراه با رانندگان مجرب و ماشین های حمل استاندارد و مجهز خودروی ،شما عزیزان را به مقصد مورد نظر حمل می کنیم . خودروبر سبزوار را به بهترین نحو و در کوتاه ترین زمان انجام می دهیم . همواره در تلاش هستیم که خدمات خود را به بهترین نحو و با بالاترین کیفیت کاری ارائه دهیم .

شماره تماس امداد خودرو سبزوار

09190105066

امداد خودرو سبزوار

ما در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، آماده است تا انواع مختلف خدمات امدادی را در خدمت ‌شما متقاضیان عزیز قرار دهد. مهم نیست که چه ساعتی از شب یا روز و در کدام جاده یا محله دچار مشکل شده‌اید، امداد خودرو سبزوار و شهر های اطراف همواره حضور دارند و می‌توانند به سرعت همیشگی به کمک شما بشتابند.

امداد خودرو سبزوار با در اختیار داشتن انواع جرثقیل‌ ها برای کاربردهای مختلف، خدماتی نظیر جابجایی بارهای سنگین، تخلیه و جابه جایی کانتینر و کانکس … را با کمترین قیمت انجام می دهد.

خودروبر شبانه روزی سبزوار

شبانه روزی بودن هر گونه خدمات رسانی، یکی از مهمترین ویژگی های آن به حساب می آید و خودروبر سبزوار نیز یکی از آنهاست. اگر در هر ساعات از شبانه روز، خودرو شما دچار مشکل شد، می توانید با خودروبر سبزوار به شماره 09190105066 تماس بگیرید و از خدمات خودروبر شبانه روزی ما استفاده کنید..

اهداف خودروبر سبزوار

  • پوشش تمام مناطق شهری و بین شهری
  • پوشش خبری در زمینه امداد رسانی در راه ماندگان
  • ایجاد اشتغال و استفاده از افراد خلاق
  • ارائه سیستم برای سازماندهی کلیه خدمات حمل خودرو سبزوار
  • شفاف سازی نرخ خدمات و کیفیت خدمات
  • امداد رسانی به کلیه خودروهای سبک و سنگین تصادفی معیوب و نیازمند
  • توزیع انواع قطعات اتومبیل سبک وسنگین
  • امداد رسانی در سطوح و مجورهای استان در سرتاسر کشور

یدک کش در سبزوار

خودروی یدک‌کش سبزوار باید دارای قدرت و نیروی کششی زیادی برای بلند کردن و انتقال ماشین خراب شده باشد ، همچنین شاسی خودروبر باید توان حمل و کشیدن سایر خودروها را نیز داشته باشد. در کشورمان معمولا خودروهایی مانند وانت نیسان توانایی یدک‌کشی مناسب دارند و بهمین دلیل کاربرد فراوانی نیز دارند.

تجهیزات لازم برای یدک کش‌ها شامل: زنجیر اتصال و میله مهار یا کشش خودرو است، با توجه به اینکه تجهیزات یدک‌کش در زیر خودروی خراب شده قرار می‌گیرند لذا ضرورت دارد تا از لاستیک محافظ در زیر بدنه استفاده شود تا بدنه خودروی حمل شده آسیب نبیند.

حمل خودرو سراسری سبزوار

حمل خودرو در سراسر جهان اهمیت فراوانی دارد، بعضی به انتخاب خود و برای راحتی خود، به منظور حمل ماشین خود به مقصد، از یدک کش و جرثقیل استفاده می كنند. بعضی دیگر هم به اجبار به علت خرابی ماشین و يا تصادف، مجبور به حمل خودرو با خودروبر می شوند.

خودروبر سبزوار به منظور خدمت رسانی در حال فعالیت است. خودروبر سبزوار همواره سعی داشته است با بالاترین کیفیت و بدون هیچ مشکل و آسیبی، حمل ماشین را با سیستم چرخ گیر انجام دهد.

خودروبر سبزوار

جرثقیل سبزوار

حمل خودرو با جرثقیل یکی دیگر از روش های خودروبری می باشد که توسط ماشین یدک کش نیسان صورت میگیرد. این روش به مراتب در جاده ها و مسیرهای بین شهری رایج تر است زیرا سریع تر از دیگر امکانات حرکت میکند و راحت تر از بقیه وسایل خودروبری، خودرو را یدک کشی میکند. حمل خودرو با جرثقیل توسط کامیون ها نیز اجرا میشود و گاها شما آنها را در سطح شهر مشاهده کرده اید. کامیون ها نیز برای خودرو های سنگین تر مورد استفاده قرار میگیرد.

شماره تماس امداد خودرو و یدک کش سبزوار :

09190105066

درباره سبزوار

سبزوار شهری تاریخی و با قدمت در غرب استان خراسان رضوی و شمال شرق ایران است که نام پیشینش بیهق است. این شهر، از مهم‌ترین مراکز جمعیتی، دانشگاهی، فرهنگی، اسلامی و تاریخی شمال شرق ایران به‌شمار می‌آید و به عنوان یکی از نمادهای تاریخ و علم ایران مطرح شده‌است. مراکز علمی و دانشگاهی و همچنین حوزه‌های علمیه این شهر از قدمتی دیرینه برخوردارند.

فاصله شهر از طریق جاده ۴۴ با مشهد در شرق ۲۳۰ کیلومتر و با تهران در غرب ۶۶۰ کیلومتر است. شهرستان سبزوار واقع در غرب استان خراسان رضوی براساس آخرین تقسیمات کشوری دارای دو بخش به نام‌های مرکزی و روداب است.

مکانیکی سیار

مکانیکی سیار از خدمات امداد خودرو سبزوار می باشد. امدادخودرو سیار سبزوار با سیستمی هدفمند در سراسر ایران آماده ارائه خدمات مکانیکی سیار می باشد. خدمات مکانیکی سیار شامل تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی در محل است. در صورت نیاز قطعات خودرو به صورت اورجینال در محل تعویض میگردد.

خدمات خودروبر سبزوار

  1. حمل خودرو به سراسر ایران
  2. مجرب و متعهد
  3. ارائه خدمات مشاوره رایگان
  4. قابل اعتماد و با سابقه
  5. استفاده از کادری مجرب و متعهد
  6. سرعت عمل و دقت بالا در ارائه خدمات
  7. بصورت 24 ساعته و در تمام ایام سال در دسترس می باشد
  8. در کمترین زمان ممکن، خدماتی با بالاترین سطح کیفیت ارائه می دهد

هزینه خودروبر سبزوار

از فاکتورهای مهم برای مشخص کردن تعرفه خودروبر سبزوار ، نوع ماشین كه حمل می شود است که باید متناسب با نوع ماشین درخواست ماشین خودروبر كنید.

در مسافت های طولانی برای حمل ماشین هزینه سوخت و استهلاک جرثقیل محاسبه می شود. جرثقیل یدک کش های مکانیزه نسبت به نمونه های معمولی از پایداری بهتری برخوردارند . قیمت خدمات اين گونه خودروبر شهرستان تا حدودی بیشتر است.

جرثقیل باید وزن ماشین را تحمل كند و در طول مسیر حمل دچار آسیب به جرثقیل و خودرو نشود. معمولا برای مسیرهای کوتاه و خودروهای سبک از جرثقیل نیسان استفاده می كنند هزینه کمتری نسبت به کامیون ها دارند.

برای مشخص شدن دقیق هزینه حمل مراحل زیر انجام میشود:

✍مسافتی که توسط یدک کش طی می شود.
✍استفاده از نوع ماشین یدک کش یا خودروبر هزینه متفاوتی دارد..
✍یدک کش ماشین سنگین هزینه بیشتری در بردارد.
✍در مسافت های زیاد مثلا از شهری به شهر دیگر هزینه سوخت نیر محاسبه می شود.

ویژگی های سبزوار

کوه‌های جغتای عامل جدایی دشت جوین از جلگهٔ اصلی سبزوار بوده و در جنوب آن نیز کوه میش قرار دارد. به تعبیر دیگر شهر محصور در میان ارتفاعات شمالی و جنوبی است. چهره منطقی شرقی و شمالی این شهرستان کوهستانی و دارای اقلیم معتدل و در قسمت‌های جلگه‌ای با هوای گرم همراه است. تنها دو رشته رودخانهٔ فصلی به نام کال شور در این ناحیه وجود دارد که سیلاب‌های دشت سبزوار را به نمکزارهای کویر هدایت می‌کند.

هم‌اکنون نیز سبزوار تعیین‌کننده قیمت جهانی زیره و صادرکننده محصولاتی چون زیره سبز، تخمه ژاپنی، پنبه، خشکبار، پشم و کرک به کشورهای امارات، عربستان، عراق و کویت است.

کمربندی شمال شهر نیز تحت عنوان بزرگراه ابریشم در چند فاز در حال اجرا است و بخشهایی از آن افتتاح شده‌است. بزرگراه شهدای هسته ای (شهرک توحید) طویل‌ترین و عریض‌ترین گذر درون‌شهری سبزوار است که از شمال به جنوب کشیده شده‌است.

توصیه های ایمنی حمل خودرو و خودروبر سبزوار

  • از همراه داشتن مدارک عضویت، کارت مشخصات وسیله نقلیه وبیمه نامه اطمینان حاصل نمائید.
  • هرگز سوئیچ خودرو مجهزبه دزدگیر را داخل خودرو جا نگذارید، زیرا ممکن است دربها قفل شود.
  • از رانندگی با خودرویی که صدای غیرعادی شنیده می شود جددا خودداری کنید.
  • پس از بازو بست درب رادیاتور از بسته شدن درب آن اطمینان حاصل نمائید.
  • هرگز خودرو را در محیط های سرپوشیده برای مدت زیاد روشن نگذارید.
  • هیچ گاه خودروئی که جوش آورده است یکباره خاموش ننمائید.

سیار و یا خودروبر سبزوار و حومه دارید کافیست با شماره تلفن زیر تماس بگیرید.

09190105066