امداد خودرو چناران – خودروبر چناران – 09190105066

امداد خودرو چناران – خودروبر چناران – 09190105066

آرتا امداد، با سابقه درخشان در ارائه خدمات امداد خودرو و خودروبر چناران ، به عنوان یکی از معتبرترین و شناخته‌شده‌ترین شرکت‌ها در چناران شناخته می‌شود. این شرکت با ارائه خدمات متنوع، سریع و باکیفیت، همواره در تلاش جلب رضایت مشتریان خود بوده است.

خودروبر و امداد خودرو در تمام نقاط چناران و حومه خدمات خود را ارائه می‌دهد. این شرکت همچنین در جاده‌های مواصلاتی منتهی به چناران و استان‌های همجوار نیز خدمات امداد خودرو و خودروبر ارائه می‌دهد.

آرتا امداد با ارائه خدمات باکیفیت و قیمت مناسب، همواره در تلاش جلب رضایت مشتریان خود بوده است. این شرکت با ارائه خدمات شبانه روزی و کادری مجرب، در هر زمان و مکانی که نیاز به امداد خودرو داشته باشید، در کنار شما خواهد بود.

09190105066

امداد خودرو جاده ای چناران

مجموعه امداد خودرو چناران از شرکت های با سابقه و فعال در زمینه ارائه خدمات امداد جاده ای برای خودرو های سواری میباشد.خدمات مجموعه ما شامل (حمل خودرو با یدک کش، حمل خودرو با کفی ، حمل خودرو با دکل، تعمیرات سیار خودرو تعمیر خودرو در محل ، امداد قفل و سوییچ ماشین، امداد باطری، پنچر گیری سیار، سوخت رسانی سیار) و… می باشد.

امدادجاده ای چناران دارای مجوز رسمی فعالیت از سازمان های ذیربط بوده و تمامی پرسنل ما در وظیفه خود بهترین و دقیق ترین هستند. مجموعه ما در ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما هستند.

امداد خودرو مشهد و چناران در تمام مناطق خراسان رضوی به صورت ۲۴ ساعته فعالیت میکند. در هر ساعتی از شبانه روزی با ما در تماس باشید تا در سریعترین زمان ممکن به شما مردم عزیز خدمت رسانی کنیم.

خدمات آرتا امداد در چناران

امداد سیار
شامل حمل و نقل خودرو در سراسر کشور و در صورت نیاز هدایت به تعمیرگاه های مجاز

خدمات تعمیرگاهی
کلیه خدمات مکانیکی و سرویس کاری شامل جلوبندی ، باتری سازی ، تعریف سوئیج و …

تامین قطعات
تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی خودرو با کیفیت بالا و قیمت مناسب

سرویس در محل
سرویس های دوره ای شامل تعویض روغن ، لنت و … بازدید قبل از سفر ، بازدید های فصلی

مشاوره فنی
راهنمایی و مشاوره تلفنی در خصوص رفع ایرادات خودرو توسط کارشناسان آرتا امداد

کارت اشتراک
ارائه تخفیفات و هدایای ویژه برای افراد دارای اشتراک و اعضای باشگاه مشتریان

خودروبر چناران – 09190105066

خودروبر ۲۴ ساعته چناران شامل حمل خودرو با نیسان چرخ گیر، خودروبر و خودرو سوار بدون آسیب به خودروی شما با بیمه و بار نامه معتبر و قانونی می باشد.

مهم نیست که چه ساعتی از شبانه روز و در کدام جاده یا محله دچار مشکل شده‌ اید، خودروبر های ما در چناران همواره حضور دارند و می‌ توانند به سرعت همیشگی به کمک شما بشتابند.

خدمات متنوع خودروبر چناران

  • حمل خودروهای تصادفی: تصادفات جاده‌ای، متأسفانه از اتفاقات رایج در سفرها هستند. در صورت تصادف، خودروبر چناران با به‌کارگیری تجهیزات پیشرفته و کادری مجرب، خودروی شما را به امن‌ترین نحو به تعمیرگاه یا محل مورد نظرتان منتقل می‌کند.
  • حمل خودروهای صفر کیلومتر: اگر به تازگی صاحب یک خودروی صفر کیلومتر شده‌اید، می‌توانید برای حمل آن به مراکز تعویض پلاک یا شماره‌گذاری، از خدمات خودروبر چناران استفاده کنید.
  • حمل خودروهای لوکس و لاکچری: خودروهای لوکس و لاکچری، نیازمند مراقبت‌های خاص در حین حمل و نقل هستند. خودروبر چناران با استفاده از تجهیزات مدرن و رانندگان باتجربه، این خودروها را با دقت و ظرافت کامل جابجا می‌کند.
  • حمل خودروهای مسابقه: خودروهای مسابقه، به دلیل ساختار خاص و حساسیت بالایی که دارند، نیازمند حمل و نقل تخصصی هستند. خودروبر چناران با بهره‌گیری از دانش و تجربه متخصصان خود، این خودروها را به صورت ایمن و مطمئن به محل مسابقات منتقل می‌کند.
  • حمل خودرو به تعمیرگاه: در صورت نقص فنی خودرو، می‌توانید با خودروبر چناران تماس گرفته و خودروی خود را به نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا نمایندگی مجاز منتقل کنید.
  • حمل خودرو به سایر نقاط کشور: اگر قصد دارید خودروی خود را به نقطه‌ای دیگر از کشور منتقل کنید، خودروبر چناران با ارائه خدمات حمل و نقل بین‌شهری، این کار را برای شما آسان می‌کند.

یدک کش ماشین چناران

در صورتی که خودروی شما به علت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می توانید با یکی از تلفن‌ های شرکت یدک کش چناران تماس حاصل نمایید. امداد گران شرکت به یاری شما می شتابد اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما کنند.

دیگر با خیالی راحت سفر کنید و در هر زمانی که احتیاج به یدک کش داشتید ، ما کنار شما خواهیم بود تا خودروی تصادفی و نیاز به تعمیر شما را به جایگاه مناسب برسانیم، حتی اگر بخواهید خودروی خود را به شهر مورد نظر خود ببرید ما شما را همراهی می کنیم.

انواع یدک کش خودرو در چناران

یدک کش‌های چرخگیر:

این نوع یدک کش، رایج‌ترین نوع یدک کش در چناران است. یدک‌کش‌ های چرخگیر، دارای دو بازوی فلزی هستند که زیر چرخ‌های جلو یا عقب خودرو قرار می‌گیرند و آن را بلند می‌کنند. یدک کش‌های چرخگیر برای حمل خودروهای سالم و تصادفی مناسب هستند.

یدک کش‌های کفی

این نوع یدک کش، دارای یک کفی بزرگ و صاف است که خودرو به ‌طور کامل روی آن قرار می‌گیرد. یدک‌کش‌های کفی برای حمل خودروهای لوکس و اسپرت که ارتفاع کمی دارند، مناسب هستند. همچنین برای حمل خودروهای تصادفی که به شدت آسیب دیده‌اند نیز می‌توان از یدک کش‌های کفی استفاده کرد.

یدک کش‌های جرثقیل

این نوع یدک کش، دارای یک جرثقیل بزرگ است که می‌تواند خودرو را بلند کرده و به روی کفی خود قرار دهد. یدک کش‌های جرثقیل برای حمل خودروهای سنگین و ماشین‌های آلات صنعتی مناسب هستند.

یدک کش‌های نیسان

این نوع یدک کش، که به یدک کش‌های تصادفی نیز معروف هستند، برای حمل خودروهای تصادفی و معیوب به کار می‌روند. یدک کش‌های نیسان، دارای یک سکو هستند که خودرو به ‌طور کامل روی آن قرار می‌گیرد.

شماره تلفن یدک کش و خودروبر چناران

09190105066

خودروبر و امداد خودرو چناران

حمل خودرو با خودروبر چناران

درصورت عدم امکان اندازی خودرو در محل حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط خودروبر چناران در طول ۲۴ ‏ساعت شبانه روز، انجام می شود. ‏با توجه به نوع خودروی توقیفی و شرایط محیطی، ناوگان حمل و نقل شامل انواع خودرو سوار و ‏خودروبر، عملیات امداد رسانی و حمل خودرو را در سطح استاندارد های جهانی انجام می دهند.‏

نوع خدمات توضیحات قیمت
حمل خودروهای تصادفی حمل خودروهای تصادفی به تعمیرگاه یا محل مورد نظر شما توافقی
حمل خودروهای صفر کیلومتر حمل خودروهای صفر کیلومتر به مراکز تعویض پلاک یا شماره‌گذاری توافقی
حمل خودروهای لوکس و لاکچری حمل خودروهای لوکس و لاکچری با تجهیزات مدرن و رانندگان باتجربه توافقی
حمل خودروهای مسابقه حمل خودروهای مسابقه به محل مسابقات با دانش و تجربه متخصصان توافقی
حمل خودرو به تعمیرگاه حمل خودروی شما به نزدیک‌ترین تعمیرگاه یا نمایندگی مجاز توافقی
حمل خودرو به سایر نقاط کشور حمل خودروی شما به نقطه‌ای دیگر از کشور توافقی

هزینه و تعرفه حمل خودرو با خودروبر در چناران

از فاکتورهای مهم برای مشخص کردن تعرفه خودروبر، نوع ماشین كه حمل می شود است که باید متناسب با نوع ماشین درخواست ماشین خودروبر كنید.

در مسافت های طولانی برای حمل ماشین هزینه سوخت و استهلاک جرثقیل محاسبه می شود. جرثقیل یدک کش های مکانیزه نسبت به نمونه های معمولی از پایداری بهتری برخوردارند، قیمت خدمات اين گونه خودروبر شهرستان تا حدودی بیشتر است.

جرثقیل باید وزن ماشین را تحمل كند و در طول مسیر حمل دچار آسیب به جرثقیل و خودرو نشود. معمولا برای مسیرهای کوتاه و خودروهای سبک از جرثقیل نیسان استفاده می كنند هزینه کمتری نسبت به کامیون ها دارند.

برای مشخص شدن دقیق هزینه حمل مراحل زیر انجام میشود:

  1. مسافتی که توسط یدک کش طی می شود
  2. استفاده از نوع ماشین یدک کش یا خودروبر هزینه متفاوتی دارد
  3. یدک کش ماشین سنگین هزینه بیشتری در بردارد
  4. در مسافت های زیاد مثلا از شهری به شهر دیگر هزینه سوخت نیر محاسبه می شود

شماره خودروبر و امدادخودرو چناران

آرتا امداد آماده خدمت رسانی به شما همشهری گرامی می باشد . در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر در شهر زیبای چناران و حومه دارید کافیست با شماره 09190105066 تماس بگیرید .