خودروبر و امداد خودرو شال – 09190105066

خودروبر و امداد خودرو شال – 09190105066

خودروبر شال یکی از بهترین و پرسابقه ترین واحدهای خودرو بر در شال و تمامی نقاط کشور میباشد. ما در راستای خدمت رسانی هرچه بیشتر به هموطنان گرامی در زمینه مسائل و مشکلات خودرو ها کارشناسان خود را موظف کرده ایم که بطور مداوم اطلاعات خود را در مورد خدمات خودرو بر با علم روز خودرو بررسی کرده و هرچه بیشتر مطالعه نمایند.

امدادخودرو شال ، به منظور تامین آسایش و ارائه هر چه بهتر خدمات امداد جاده ای و سیار به مشتریان خود به صورت شبانه روز آماده امدادرسانی میباشد. امدادخودرو شال ، دارای کادری مجرب و دستگاه های امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست ،کلیه خدمات امداد خودرو شال به صورت GPS و آنلاین بوده و امدادگران ما در سریع ترین زمان در کنار شما می باشند.

شماره تماس خودروبر شال

09190105066

امدادخودرو ۲۴ ساعته شال

ما در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته، آماده است تا انواع مختلف خدمات امدادی را در خدمت ‌شما متقاضیان عزیز قرار دهد. مهم نیست که چه ساعتی از شب یا روز و در کدام جاده یا محله دچار مشکل شده‌اید، امدادرسانان آرتاامداد همواره حضور دارند و می‌توانند به سرعت همیشگی به کمک شما بشتابند.

خدمات آرتا امداد در شال

امداد سیار

شامل حمل و نقل خودرو در سراسر کشور و در صورت نیاز هدایت به تعمیرگاه های مجاز

خدمات تعمیرگاهی

کلیه خدمات مکانیکی و سرویس کاری شامل جلوبندی ، باتری سازی ، تعریف سوئیج و …

تامین قطعات

تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی خودرو با کیفیت بالا و قیمت مناسب

سرویس در محل

سرویس های دوره ای شامل تعویض روغن ، لنت و … بازدید قبل از سفر ، بازدید های فصلی

مشاوره فنی

راهنمایی و مشاوره تلفنی در خصوص رفع ایرادات خودرو توسط کارشناسان آرتا امداد

کارت اشتراک

ارائه تخفیفات و هدایای ویژه برای افراد دارای اشتراک و اعضای باشگاه مشتریان

ویژگی استفاده از امداد خودرو شال چیست؟

اگر فکر می کنید تا وقتی که خودروی شما دچار مشکل جدی نشود و این مشکل منجر به روشن نشدن خودرو شود، نیاز به امداد خودرو و تعمیرگاه ندارید، سخت در اشتباهید، تعمیرات جزئی و منظم می تواند برای خودروی شما بسیار مفید باشد و از بروز هر گونه حوادث نا گوار و خطر آفرین پیشگیری کند.

ضمن اینکه اگر تا بزرگ تر و جدی تر شدن مشکلات خودرویتان دست نگه دارید، بعد ها باید هم هزینه ی بسیار بیش تری برای رفع مشکل آن پرداخت کنید و هم زمان بسیار زیادی را از دست خواهید داد.

چرا امدادخودرو شال ؟

  • حمل و نقل آسوده و کیفیت خدمات
  • مشتری مداری و جلب رضایت مشتری هنگام امداد رسانی
  • حضور سریع در محل
  • امداد گران متخصص و مجرب
  • مشاوره رایگان در رابطه با خودرو شما توسط امدادخودرو
  • خدمات امداد خودرویی در هفت روز هفته

خودروبر شال

شرکت خودروبر آرتاامداد دارای مجوز رسمی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده که همواره و در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای در سطح محور‌های مواصلاتی شال می باشد.

تیم امدادی ما بصورت ۲۴ ساعته در خدمت تمامی همشهریان گرامی می باشد. فقط کافیست شماره امدادخودرو شال را به خاطر داشته باشید تا با آرامش به مقصدتان برسید

شماره امدادخودرو شال

09190105066

خودروبر شال

امدادخودرو شال

در صورتيكه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حركت نبوده و يا حركت آن ممكن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر كشور می توانيد با يكي از تلفن‌های شركت امداد خودرو آرتاامداد تماس حاصل نموده، تا امدادگران شركت به ياری شما آمده و اقدام به رفع مشكل و راه اندازی خودروی شما کنند
دیگر با خیالی راحت سفر کنید و در هر زمانی که احتیاج به امدادخودرو داشتید ما کنارشما خواهیم بود، تا خودروی تصادفی و نیاز به تعمیر شما را به جایگاه مناسب برسانیم،حتی اگر بخواهید خودروی خود را به شهر مورد نظر خود ببرید ما شما را همراهی می کنیم.

خدمات امداد خودرو شال

  1. ارائه مشاوره رایگان
  2. افزایش رضایت کاربران
  3. ارائه خدمات کامل و جامع
  4. تعمیر خودرو با کمترین هزینه
  5. ارائه خدمات حمل ایمن خودروهای لوکس
  6. حمل سریع خودرو بدون آسیب رساندن به خودرو
  7. حمل و نقل انواع خودرو با استفاده از خودروبر، جرثقیل، دکل و کفی

شماره یدک کش شال

برای کسانی که دارای اتومبیل هستند، همراه داشتن شماره تماس یدک کش امداد خودرو واجب میباشد. همانطور که برای خودرو داشتن بنزین اجتناب ناپذیر است. با استفاده از خدمات یدک‌کشی امدادخودرو قزوین و شال از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌های خودروی تان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید.

شماره تماس یدک کش و خودروبر شال

09190105066

درباره خودروبر شال

خودرو بر شال از جمله خودروبر های خوب در شهرستان شال به شمار می آید که بهره گرفته است از رانندگان متخصص در امور حمل و نقل خودرو خمینی شهر به صورت شبانه روزی در سراسر استان قزوین بانیسان چرخ گیر و خودروبر در شال و یدک کش در شال در خدمت هموطنان عزیز میباشد.

خودرو بر شال با مجوز رسمی ازسازمان های مربوطه با بیمه و بارنامه و بیمه مسئولیت حمل خودرو در اصفهان فعالیت مینماید. ما با استفاده از کادر مجرب و ماشین های پیشرفته آماده ارایه خدمات برای شما هشمهریان عزیز هستیم .

درباره خودروبر در شهر شال

خودرو بر سراسری از جمله خودرو بر های خوب در شال به شمار می آید که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو شال بهره گرفته است.

مجهز به جدیدترین سیستم حمل و نقل خودرو میباشد و به شما این امکان را فراهم می کند که در هیچ کجا از استان شال نگران بروز مشکل در خودرو خود نباشید و با خیال راحت رانندگی نمایید.

خودرو بر شال معتبرترین شرکت‌ خودرو بری در تمام مناطق شهر شال زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر شال ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. همکاران ما در خدمات خودروبر شال به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

قیمت حمل خودرو شال

  • مقدار کیلومتری که خودرو حمل می شود
  • نوع ماشین خودرو بری که استفاده می شود
  • هزینه سوخت مصرفی در مسافت های زیاد
  • بیمه نامه در صورت نیاز مشتری که معمولا برای حمل ماشین های صفر از کارخانه استفاده می شود
  • نوع ماشین که حمل می شود که برای ماشین های سنگین هزینه بیشتری محاسبه می شود

مکانیکی سیار در شال

مکانیکی سیار از خدمات امداد خودرو شال می باشد، امدادخودرو سیار آرتاامداد با سیستمی هدفمند در سراسر ایران آماده ارائه خدمات مکانیکی سیار می باشد، خدمات مکانیکی سیار شامل تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی در محل است ،در صورت نیاز قطعات خودرو به صورت اورجینال در محل تعویض میگردد.


آرتا امداد آماده خدمت رسانی به شما همشهری گرامی می باشد . در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر در شهر زیبای شال و حومه دارید کافیست با شماره 09190105066 تماس بگیرید .