امداد خودرو کوخر دهرنگ | شماره خودروبر کوخردهرنگ

امداد خودرو کوخر دهرنگ | شماره خودروبر کوخردهرنگ

امداد خودرو و خودروبر کوخر دهرنگ دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید. خودروبر کوخردهرنگ همیشه در تلاش است به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را به نتیجه برساند که رضایت مشتریان گرامی را بدست آورد.
تماس بگیرید : 09190105066

امداد خودرو کوخر دهرنگ

از مهمترین خدمات ما، اعزام مکانیک سیار در محل است که وظیفه ما عیب‌یابی و تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی است. مجموعه که به کمک تعمیرکاران حرفه ای به صورت 24 ساعته قادر به ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات مکانیک خودرو در محل شما می باشد ، این خدمات در تمام مناطق کوخر دهرنگ قابل انجام است.

امداد خودرو کوخر دهرنگ سعی دارد با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات به شما شهروندان عزیز خدمت کند . خدمات ما شامل یدک کشی، سرویس در محل، پنچرگیری در محل ، پمپ بنزین سیار میباشد.

شما عزیزان میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با امدادخودرو کوخر دهرنگ در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن در هر کجا که هستید، امدادگران ما مشکل شما را بطرف کنند.

خودروبر کوخر دهرنگ

خودروبر کوخردهرنگ تمامی خدمات امدادی و حمل خودرو سیار را برای تمام خودروهای داخلی و خارجی را انجام می دهد. با اعزام خودروبر ، آرتا امداد توانسته است روند خدمت دهی خود را تسریع دهد تا از نگرانی های رانندگان هنگام مواجه شدن با خرابی های ناگهانی خودروی خود در جاده ها و خیابان ها جلوگیری کند.
در ثبت سفارش خودروبر به موارد زیر توجه فرمائید:

  • خدمات حمل به وسیله شرکت معتبر و دارای مجوز صورت پذیرد .
  • ناوگان جابجائی متناسب با وسیله نقلیه شما انتخاب و ارسال گردد .
  • ماشین دارای کارت هوشمند باشد .
  • راننده دارای کارت سلامت باشد .
  • برای حمل خودرو بارنامه معتبر و دولتی صادر گردد .
  • ماشین متناسب با ارزش واقعی آن بیمه بارنامه دولتی گردد .
  • کرایه خودروبر پیش از اعزام وسیله نقلیه تعیین و توافق گردد .

اهداف امداد خودرو کوخردهرنگ

هدف ما ارائه خدمات با کیفیت و ضمانت خدمات امدادگر است. خدمات ما شامل یدک کش ، خودروبر ، کفی ، مکانیک سیار ، بنزین سیار ، باتری به باتری و پنچری است.

امدادخودرو بندرعباس و کوخر دهرنگ از معتبرترین شرکت‌ های امدادخودرو با سابقه طولانی است. ما به صورت 24 ساعته با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

خودروبر کوخر دهرنگ به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی با کادری فعال در سریع ترین زمان ممکن در محل درخواست شما حاضر و اقدام به رفع مشکل شما می کنند.

شماره یدک کش کوخردهرنگ

دوستان عزیزی که در کوخر دهرنگ زندگی میکنند می توانند با خدمات ویژه ، کار خود را با خیال راحت به شرکت امداد خودرو آرتا امداد بسپارند. یدک کش آرتا امداد معتبرترین شرکت حمل خودرو کشوری و همچنین تعمیردر محل در کوخردهرنگ می باشد.

باید بدانید که قیمت های یدک کش امداد خودرو آرتا امداد پایین و مناسب می باشد و حضور امداد گران در محل شما در کم تر از نیم ساعت می باشد که این یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود .

حمل خودرو در ایران اهمیت فراوانی دارد شما به علت های مختلف اعم از خرابی خودرو و یا تصادف برای رساندن خودرو به مقصد از جرثقیل یدک کش استفاده می کنید.

شماره تماس خودروبر کوخر دهرنگ

09190105066

انواع یدک کش کوخر دهرنگ

یدک کش زنجیری

ابتدایی ‌ترین نوع خودروبر می باشد . در انتهای این خودرو زنجیر به همراه یک قلاب بزرگ که به چارچوبی بر روی یدک کش تعبیه‌ شده متصل شده ‌است.

این قلاب بر روی محور خودروی آسیب ‌دیده و یا به سپر آن محکم می شود و زنجیر را به‌ گونه ‌ای می کشند که سپر و چرخ‌های جلو از زمین بلند شود و چرخهای عقب در جای خود باقی بماند و سپس این وسیله خودرو را بکسل می کند.

اولین وسیله در صنعت یدک کش همین نوع است اما امروزه به دلیل ایمنی پایین تر نسبت‌ به سایر انواع خودروبر ، کمتر مورد استفاده قرار می گیرد. اما هنوز هم برای خارج کردن خودرویی که در گودال و یا در گل گیر کرده باشد می تواند بهترین انتخاب باشد.

نیسان چرخگیر

نیسانهای چرخگیر کاملاً مشابه نمونه زنجیری است. با این تفاوت که محوری متصل به وسیله به ‌گونه ای طراحی ‌شده که در زیر چرخ های جلویی خودرو آسیب ‌دیده قرار می گیرد و آن را بلند می کند.

امروزه بیشترین کاربرد را در یدک کشی همین نوع دارد. به دلیل عدم استفاده از زنجیر، احتمال آسیب دیدن سپر وجود ندارد.

استفاده از این روش برای حمل خودرو آسان، ساده، سریع و ایمن است. خودروبر چرخگیر معمول ترین نوع یدک کش در کوخر دهرنگ است که برای جابجایی خودرو های سواری بسیار مناسب است.

جهت جابجایی و انتقال خودرو در فضای درون‌ شهری گزینه پرکاربرد به حساب می آید. از این‌ رو شرکت امداد خودرو کوخر دهرنگ از این نوع به‌ عنوان اصلی ‌ترین روش حمله خود برای متقاضیان استفاده می کند.

کامیون یدک کش

کامیونت های یدک کش وسایل پرقدرتی هستند که بیشتر برای حمل خودرو های سنگین و با وزن بالای ۲ تن و وسایل نقلیه بزرگ به آن نیاز است. یدک کش های معمولی گزینه مناسبی برای کشیدن این خودرو های سنگین نیستند.

کامیونت های یدک کش با یک محور اضافی ساخته می شوند که سبب قدرت و پایداری بیشتری نسبت ‌به نمونه معمولی دارند. بازوی تعبیه ‌شده بر روی این یدک کش به آن ها اجازه می دهد تا خودرویی با چند برابر وزن خود را بکسل کنند.

برخی انواع خودروبر نظیر کفی خودرو بر و جرثقیل و کامیون های یدک کش برای حمل خودرو در مسیر برون شهری و جاده ای و خودرو های سنگین ‌وزن مانند اتوبوس و مینی بوس مناسب اند.

گاهی نیز در مورد خودرو های تصادفی میزان خسارت وارده به گونه ای است که شرایط برای حمل آن توسط یدک کش ها میسر نیست. در این ‌صورت تنها با جرثقیل و انتقال آن به کفی این جابجایی میسر می شود.
امداد خودرو کوخردهرنگ

حمل خودرو کوخر دهرنگ

جابه جایی اتومبیل های لوکس نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد. طبیعی‌ است که با بالا رفتن قیمت روز افزون خودرو ، حساسیت مشتریان هم برای حمل و نقل اتومبیل هایشان بالا برود.

  1. پورشه
  2. بنز
  3. بی ام و
  4. مازراتی
  5. لکسوز

شماره امداد خودرو شبانه روزی کوخر دهرنگ

شرکت امداد خودرو کوخر دهرنگ دارای مجوز رسمی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده که همواره و در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای در سطح محور‌های مواصلاتی کوخر دهرنگ می باشد.

تیم امدادی ما بصورت 24 ساعته در خدمت تمامی همشهریان گرامی می باشد.فقط کافیست شماره امداد خودرو کوخر دهرنگ را به خاطر داشته باشید تا با آرامش به مقصدتان برسید .


در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید ، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو کوخر دهرنگ تماس بگیرید و همکاران ما در خودروبر کوخر دهرنگ در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.
فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو کوخر دهرنگ تماس بگیرید.
09190105066