خودروبر و یدک کش درگهان

خودروبر و یدک کش درگهان

امداد خودرو درگهان با یاری خداوند و حمایت گرانقدر همشهریان محترم در زمینه امداد خودرو (خدمات سیار خودرو ، حمل خودرو ،خودروبر درگهان، امدادخودرو درگهان ، امداد در محل ، امداد یدک کش ) بزرگترین و معتبر ترین امداد خودرو درگهان می باشد.

در هر جایی که باشید میتوانید با شماره امداد خودرو درگهان به شماره 09190105066 تماس حاصل نمایید. در کمترین زمان خود را به محل شما می رسانیم.

شماره تماس یدک کش درگهان

09190105066

امداد خودرو شبانه روزی درگهان

امداد خودرو درگهان با دارا بودن کادری بسیار حرفه‌ای و بهره مندی از جدیدترین و بهترین لوازم و تجهیزات یدکی آماده ارائه خدمات امدادرسانی به انواع خودروهای وارداتی و داخلی است.

خدمات مجموعه امداد خودرو درگهان شامل پنچرگیری سیار و مکانیک سیار، امداد باتری و برطرف کردن مشکلات آن، سوخت‌رسانی سیار ، تعویض لاستیک خودرو، باز کردن درب ها و دیگر خدمات مربوط به خودرو در محل می شود. تمامی خدمات ذکر شده به وسیله نیروهای با تجربه و ماهر در محل مورد نظر شما انجام خواهد شد.

خودروبر درگهان

درصورت عدم امکان اندازی خودرو در محل حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط خودروبر درگهان در طول 24 ‏ساعت شبانه روز، انجام می شود. ‏با توجه به نوع خودروی توقیفی و شرایط محیطی، ناوگان حمل و نقل شامل انواع خودرو سوار و ‏خودروبر، عملیات امداد رسانی و حمل خودرو را در سطح استاندارد های جهانی انجام می دهند.‏

خدمات امدادی درگهان

  • تعمیرات در محل انواع خودرو های ایرانی چینی و خارجی
  • تعمیرات تمامی خرابی ها در خودرو
  • کادر مجرب و حرفه ایی مکانیک
  • سریع ترین زمان اعزام در محل
  • استفاده از بهترین و با کیفیت ترین قطعات

امداد خودرو درگهان

ماشین‌ها خراب می‌شوند، لاستیک‌ها پاره می‌شوند، چراغ‌ها از کار می‌افتند، باتری‌ها می‌میرند، سوخت تمام می‌شود، چرخ‌ها گیر می‌کنند، حیات وحش از جاده عبور می‌کند و کلیدها در داخل قفل می‌شوند. انواع تصادفات و حوادث جاده ای هر روز اتفاق می افتد و هیچ وقت در زمان مناسبی نیست.

بهترین کمک های جاده ای سریع و موثر است. ما دائماً در تماس هستیم و در صورت امکان، اولویت را برای حل مشکل در محل قرار می‌دهیم، بنابراین می‌توانید با خیال راحت با ماشین شخصی خود به جاده ادامه دهید و حتی از سفر به تعمیرگاه خودرو صرفه‌جویی کنید.

ما بلافاصله خودروی شما را برای تعمیر می کشیم و مطمئن می شویم که شما و مسافرانتان می توانید با خیال راحت به مقصد خود ادامه دهید. وقتی به ما نیاز دارید ما آنجا هستیم فقط کافیست تماس بگیرید

خودروبر سریع و ارزان قیمت درگهان

مجموعه خودروبر درگهان از شرکت های با سابقه و فعال در زمینه ارائه خدمات امداد جاده ای برای خودرو های سواری میباشد. خدمات مجموعه ما شامل (حمل خودرو با یدک کش، حمل خودرو با کفی ، حمل خودرو با دکل، تعمیرات سیار خودرو تعمیر خودرو در محل ، امداد قفل و سوییچ ماشین، امداد باطری، پنچر گیری سیار، سوخت رسانی سیار و…) می باشد.

امدادجاده ای درگهان دارای مجوز رسمی فعالیت از سازمان های ذیربط بوده و تمامی پرسنل ما در وظیفه خود بهترین و دقیق ترین هستند. مجموعه ما در ۷ روز هفته به صورت ۲۴ ساعته در خدمت شما هستند ، در صورت نیاز به شماره امداد خودرو فورا با شما زیر تماس حاصل فرمایید

امداد خودرو 24ساعته درگهان

امدادخودرو 24 ساعته درگهان شامل حمل خودرو با نیسان چرخ گیر، خودروبر و خودرو سوار بدون آسیب به خودروی شما با بیمه و بار نامه معتبر و قانونی می باشد. مهم نیست که چه ساعتی از شبانه روز و در کدام جاده یا محله دچار مشکل شده‌ اید، امداد رسان های آرتا امداد در درگهان همواره حضور دارند و می‌ توانند به سرعت همیشگی به کمک شما بشتابند.

شماره تماس امداد خودرو درگهان

09190105066

امداد خودرو درگهان

مکانیکی سیار درگهان

مکانیکی سیار از خدمات خودروبر درگهان می باشد، امدادخودرو سیار آرتا امداد با سیستمی هدفمند در سراسر ایران آماده ارائه خدمات مکانیکی سیار می باشد. خدمات مکانیکی سیار شامل تعمیر انواع خودرو های ایرانی و خارجی در محل است در صورت نیاز قطعات خودرو به صورت اصلی در محل تعویض می گردد.

مزایا و اهداف خودروبر درگهان

  1. ارائه سیستم برای سازماندهی کلیه خدمات حمل خودرو
  2. افزایش رضایتمندی مشتریان عزیز از خدمات امدادخودرو
  3. آسودگی خیال مشتریان از بابت حمل خودرو های خود
  4. ارایه خدمات متنوع خودروبر به کاربران در سراسر ایران
  5. ارایه خدمات حمل خودرو لوکس برای کاربران
  6. حمل خودروهای گران قیمت شما به سراسر ایران
  7. اعزام مکانیک در محل به صورت شبانه روزی

امداد خودرو سریع درگهان

در صورتی که خودروی شما به علت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می توانید با یکی از تلفن‌ های شرکت امداد خودرو آرتا امداد تماس حاصل نمایید. امداد گران شرکت  به یاری شما می شتابد اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما کنند.
دیگر با خیالی راحت سفر کنید و در هر زمانی که احتیاج به خودروبر داشتید ما کنار شما خواهیم بود، تا خودروی تصادفی و نیاز به تعمیر شما را به جایگاه مناسب برسانیم، حتی اگر بخواهید خودروی خود را به شهر مورد نظر خود ببرید ما شما را همراهی می کنیم.

یدک کش درگهان

برای کسانی که دارای اتومبیل هستند، همراه داشتن شماره تماس یدک کش امدادخودرو واجب میباشد، همانطور که برای خودرو داشتن بنزین اجتناب ناپذیر است. با استفاده از خدمات یدک‌ کشی امداد خودرو درگهان از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ های خودروی تان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید.

خودروبر و یدک کش درگهان

خودروبر و یدک کش به خودروهایی با ابزارآلات خاص که بر روی آنها تعبیه ‌شده اطلاق می شود، این ماشین ‌آلات جزو ابزارهای کاربردی و لازم در خدمت شرکت های امداد خودرو و شرکت های معتبر خدمات امداد جاده قرار دارد.

از انواع خودروبر و یدک کش جهت جابجایی وسایل نقلیه نظیر ماشین و موتور، خودرو های آسیب‌ دیده از تصادف و یا خودروی گرفتار در شرایط جوی نامناسب و یا خودروهایی که دچار نقص فنی و عدم توانایی برای ادامه مسیر شده استفاده می شود. وظیفه حمل خودرو معیوب و خراب به تعمیرگاه یکی از خدماتی است که توسط خودروبر ها انجام می شود.

امدادخودرو درگهان چگونه عمل می کند؟

در صورتی که در جاده ماشین شما دچار نقص فنی شد ، اولین چیزی که به ذهنتون خطور میکنه اینه که بهتره در کاپوت ماشین رو باز کنم و ببینم می شه اون رو تعمیر کرد و فعلا راه افتاد یا نه . بعد از اینکه در کاپوت رو باز کردین ، آرزو میکنید که ای کاش از مکانیک خودرو بیشتر اطلاع داشتین یا شاید یه کاربلد الان کنارتون بود . اینجاست که باید یاد بهترین امداد خودرو در درگهان بیافتید . با شماره ما تماس بگیرید.

ما شما رو راهنمایی میکنیم تا اول بتونید اگر ایراد ماشینتون جزئی هست ، خودتون اون رو راه بندازید، ولی اگر کار از این حرفا گذشته بود و نیاز بود که ماشینتون به یک تعمیرگاه معتبر و خوب حمل بشه ، ما بهترین گزینه ها رو برای امداد خودرو ماشینتون در درگهان ارائه میکنیم پس همیشه در سفر ، امداد خودرو آرتا امداد یادتون باشه.

امداد ماشین در درگهان سریع و قابل اطمینان

انسجام و متمرکز بودن واحد های امداد خودرو درگهان باعث امداد رسانی توسط این شرکت شده است. در هنگام بروز خرابی در خودرو فقط با شماره امداد خودرو درگهان تماس حاصل نمایید تا سریعا در محل از خدمات آرتا امداد برخوردار گردید.


امداد خودرو آرتا امداد در تمام مناطق هرمزگان به صورت 24 ساعته فعالیت میکند. در هر ساعتی از شبانه روزی با ما در تماس باشید تا در سریعترین زمان ممکن به شما مردم عزیز خدمت رسانی کنیم.

جابجایی اتومبیل محبوب شما دغدغه ماست. فقط کافیست با شماره های ما در تماس بگیرید.

09190105066