شماره خودروبر و امداد دلبران

شماره خودروبر و امداد دلبران

با گرفتن شماره ی خودروبر دلبران ، کارشناسان مجرب ما پاسخگو خواهند بود. این مرکز با امکانات پیشرفته و کامل آماده خدمات رسانی و ارسال انواع خودروبر متناسب با نیاز و خودرو شما در هر نقطه از دلبران است.

امدادخودرو دلبران به صورت ۲۴ ساعته در سطح شهر دلبران جهت امداد رسانی و حمل خودرو شما در اسرع وقت حاضر خواهد بود . کافی است با ما تماس بگیرید.

شماره امداد خودرو دلبران
09190105066

خدمات خودروبر دلبران

  1. خدمات حمل به وسیله شرکت معتبر و دارای مجوز صورت پذیرد
  2. اوگان جابجایی متناسب با وسیله نقلیه شما انتخاب و ارسال گردد
  3. ماشین دارای کارت هوشمند باشد
  4. راننده دارای کارت سلامت باشد
  5. برای حمل خودرو بارنامه معتبر و دولتی صادر گردد
  6. ماشین متناسب با ارزش واقعی آن بیمه و بارنامه دولتی گردد
  7. کرایه امداد خودرو پیش از اعزام وسیله نقلیه تعیین و توافق گردد

امداد خودرو شبانه روزی دلبران

شرکت امداد خودرو دلبران دارای مجوز رسمی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده که همواره و در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای در سطح محور‌های مواصلاتی دلبران می باشد .

تیم امدادی ما بصورت ۲۴ ساعته در خدمت تمامی همشهریان گرامی می باشد. فقط کافیست شماره امداد خودرو دلبران را به خاطر داشته باشید تا با آرامش به مقصدتان برسید .

امداد خودرو دلبران همیشه در تلاش بوده تا امکانات با کیفیت و مناسب خدمت کاربران خود ارائه دهد و این امر مستلزم داشتن اهدافی بود که این اهداف عبارتند از:

۱- ارائه خدمات کامل و جامع.
۲- ارائه خدمات حمل ایمن خودروهای لوکس.
۳- حمل و نقل انواع خودرو با استفاده از خودروبر، جرثقیل، دکل و کفی.
۴- افزایش رضایت کاربران.
۵- اطمینان کاربران

تلفن تماس یدک کش دلبران

دوستان عزیزی که در دلبران زندگی میکنند می توانند با خدمات ویژه کار خود را با خیال راحت به شرکت امداد خودرو دلبران بسپارند . امداد خودرو آرتا امداد معتبرترین شرکت حمل خودرو کشوری و همچنین تعمیر در محل در دلبران می باشد.

باید بدانید که قیمت های یدک کش امداد خودرو آرتا امداد پایین و مناسب می باشد و حضور امداد گران در محل شما در کم تر از نیم ساعت می باشد که این یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود .

حمل خودرو در ایران اهمیت فراوانی دارد. شما به علت های مختلف اعم از خرابی خودرو و یا تصادف برای رساندن خودرو به مقصد از یدک کش استفاده می کنید.

خدمات امداد خودرو دلبران

از مهمترین خدمات خودروبر دلبران ، اعزام مکانیک سیار در محل است که وظیفه ما عیب‌یابی و تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی است.

مجموعه خودروبر دلبران به کمک تعمیرکاران زبده و حرفه ای به صورت ۲۴ ساعته قادر به ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات مکانیک خودرو در محل شما می باشند، این خدمات در تمام مناطق دلبران قابل انجام است.

خودروبر دلبران سعی دارد با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات به شما شهروندان عزیز خدمت کند . خدمات ما شامل یدک کشی ، سرویس در محل ، پنچرگیری در محل ، پمپ بنزین سیار می باشد.

شما عزیزان میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با خودروبر دلبران در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن در هر کجا که هستید ، امدادگران ما مشکل شما را بطرف کنند.

امداد خودرو و خودروبر دلبران

حمل خودرو لوکس در دلبران

جابجایی اتومبیل های لوکس نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد. طبیعی‌است که با بالا رفتن قیمت روز افزون خودرو، حساسیت مشتریان هم برای حمل و نقل اتومبیل هایشان بالا برود.

امداد خودرو دلبران با ارائه خدمات امدادی خودرو و فوریتی انواع خودرو های ایرانی و خارجی و مکانیک سیار و اعزام یدک کش در دلبران ، خدمات امداد خودرو در محل به صورت تخصصی و خدمات تعمیرات خودرو از لحاظ مختلف پای به این حوضه نهاده است و آمادگی خود را برای یک خدمات تخصصی و حرفه ای اعلام می دارد.

خودروبر دلبران با بهترین کادر مجرب و متخصص در کنار شما است و شما را در شرایط اضطراری یاری خواهد کرد.

تماس با خودروبر

در صورتی که خودروی شما در جاده های دلبران به هر دلیل دچار نقص فنی شد و دیگر حرکت نکرد و یا در هنگام حرکت صدای غیر عادی داشت، تماس با خودروبر دلبران می تواند چاره ساز باشد.

در هر ساعت از شبانه روز در هر نقطه از دلبران که هستید در صورت نیاز به کمک با شماره تماس 09190105066 خودروبر دلبران تماس بگیرید ، زیرا این شرکت به صورت شبانه روزی در حال فعالیت بوده و نیروهای خود را به صورت متمرکز در تمامی مناطق دلبران مستقر کرده است.

از انواع خودروبر و یدک کش جهت جابجایی وسایل نقلیه نظیر ماشین و موتور ، خودرو های آسیب‌ دیده از تصادف و یا خودروی گرفتار در شرایط جوی نامناسب و یا خودروهایی که دچار نقص فنی و عدم توانایی برای ادامه مسیر شده استفاده می شود.

وظیفه حمل خودرو معیوب و خراب به تعمیرگاه یکی از خدماتی است که توسط خودروبر ها انجام می شود.

هزینه خودروبر و یدک کش دلبران

هزینه دریافتی برای خودروبر و یدک کش در دلبران بر اساس خدمات مربوطه تعیین می شود. به عنوان مثال در صورت آسیب خودروی شما ، ابتدا مکانیک خودروی شما را بازدید می کند. سپس بر اساس مشکل خودرو، قیمت آن را به شما اعلام می کند. همچنین یدک کش نیز برای محاسبه قیمت فاصله خودرو تا فاصله مقصد را می سنجد.

بنابراین به طور کلی می توان گفت که تعرفه خودروبر دلبران بر اساس فاکتورهایی از جمله نوع خرابی خودرو، محل خرابی خودرو ، میزان خدمات و … بر روی قیمت امداد خودرو تاثیر می گذارد. جهت اطلاع از قیمت خودروبر  از طریق راه های ارتباطی  با خودروبر دلبران تماس بگیرید.

در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با خودروبر دلبران تماس بگیرید و همکاران ما در خودروبر دلبران در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

فقط کافیست با شماره های ما در دلبران تماس بگیرید .
09192185066