امداد خودرو و خودروبر یاسوکند

امداد خودرو و خودروبر یاسوکند

اگر مشکل فنی خودرو جدی است ، امداد خودرو و خودروبر یاسوکند همراه شماست . هیچ گاه خودتان برای تعمیر مشکلات ماشین اقدام نکنید ؛ چرا که این کار نیاز به تخصص لازم دارد و در صورت نداشتن این تخصص و دستکاری ماشین ، وضعیت خودرو را بدتر می کنید و ممکن است مشکل مشکلات غیر قابل حلی ایجاد کنید.

در این موقعیت با امداد خودرو یاسوکند تماس حاصل فرمایید :

09190105066

امروزه با توسعه و گسترش خودروها ، امداد خودرو به یکی از ضروری ترین خدمات در سراسر جهان تبدیل شده است. حال این خدمات ممکن است توسط شرکت های خودرو سازی برای امداد رسانی به خودروهای تولید شده ود باشد و یا توسط شرکت هایی که منحصرا با هدف امداد رسانی به خودروها ایجاد شده اند ، انجام شود. در هر صورت امداد خودرو ها باید مجوز این کار را داشته باشند و به این منظور کارت شناسایی معتبر داشته باشند.

امداد خودرو یاسوکند شبانه روزی

در صورتی که خودروی شما به علت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد. در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می توانید با یکی از تلفن‌ های شرکت امدادخودرو آرتا امداد تماس حاصل نمایید. امداد گران شرکت  به یاری شما می شتابد. اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما کنند.

دیگر با خیالی راحت سفر کنید و در هر زمانی که احتیاج به امدادخودرو داشتید ما کنار شما خواهیم بود، تا خودروی تصادفی و نیاز به تعمیر شما را به جایگاه مناسب برسانیم، حتی اگر بخواهید خودروی خود را به شهر مورد نظر خود ببرید ما شما را همراهی می کنیم.

حمل ماشین با جرثقیل یاسوکند

امداد خودرو یاسوکند با کادری با تجربه به همراه امکانات و لوازم یدکی کامل آماده امداد رسانی به تمام خودرو های داخلی و وارداتی می باشد. حمل خودرو ، دارای کادری مجرب و دستگاه های امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. کلیه خدمات امدادخودرو یاسوکند به صورت GPS و آنلاین بوده و امداد گران ما در سریع ترین زمان در کنار شما می باشند.

خدمات امداد خودرو یاسوکند

جابجایی خودرو شما به راحتی

جابجایی خودرو با نیسان چرخگیر به راحتی و آسان ترین حالت ممکن

پشتیبانی کامل در هر زمان و مکان

ارائه بهترین خدمات، در سرعترین زمان و پیدایش نقص فنی خودرو و رفع آن

افراد متخصص و مجرب

بهره گیری از مجرب ترین و متخصصان این زمینه با هدف جلوگیری از هزینه های اضافی

استفاده از قطعات اصلی

استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و بروزترین امکانات و همچنین استفاده از لوازم یدکی اصلی

صرفه جویی در زمان

صرفه جویی در زمان را با یدک کش یاسوکند می توانید تجربه کنید .

مکانیک سیار

اعزام سریع افراد ( مکانیک سیار ) در کمترین زمان به محل موردنظر
درخواست امداد خودرو : 09190105066

یدک کش یاسوکند

برخی از مشکلاتی که خودرو ممکن است به آن دچار شود مانند پارگی تسمه تایم ، مشکلات جعبه‌دنده ، از کار افتادگی واشر سرسیلندر، خرابی سیستم تعلیق و … به گونه ‌ای است که برای رفع مشکل نیاز به تعمیر اساسی خودرو وجود دارد.

برای تعمیر اساسی در مرحله اول تعمیرکار نیاز به چند روز زمان و در مرحله دوم ابزار کامل دارد و حتی ممکن است نیاز به تراشکاری و …. باشد. این عوامل باعث می‌شود که تعمیر خودرو را در محل نتوان انجام داد و خودرو را به اولین تعمیرگاه معتبر توسط خودروبر و یدک کش انتقال داد.

برای کسانی که دارای اتومبیل هستند ، همراه داشتن شماره تماس یدک کش واجب میباشد ، همانطور که برای خودرو داشتن بنزین اجتناب ناپذیر است. با استفاده از خدمات یدک‌ کشی امداد خودرو یاسوکند از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ های خودروی تان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید ، با ما تماس بگیرید .

یدک کش و امداد خودرو یاسوکند

چرا امداد خودرو یاسوکند

  1. حمل و نقل آسوده و کیفیت خدمات یاسوکند
  2. مشتری مداری و جلب رضایت مشتری هنگام امداد رسانی
  3. حضور سریع در محل
  4. امداد گران متخصص و مجرب
  5. مشاوره رایگان در رابطه با خودرو شما توسط امداد خودرو
  6. خدمات امداد خودرو در هفت روز هفت

شماره امداد خودرو یاسوکند

اگر فکر می کنید تا وقتی که خودروی شما دچار مشکل جدی نشود و این مشکل منجر به روشن نشدن خودرو شود، نیاز به امداد خودرو یاسوکند و تعمیرگاه ندارید. سخت در اشتباه هستید، تعمیرات جزئی و منظم می تواند برای خودروی شما بسیار مفید باشد و از بروز هر گونه حوادث ناگوار و خطر آفرین پیشگیری کند. ضمن اینکه اگر تا بزرگ تر و جدی تر شدن مشکلات خودروی تان دست نگه دارید. بعد ها باید هم هزینه ی بسیار بیش تری برای رفع مشکل آن پرداخت کنید و هم زمان بسیار زیادی را از دست خواهید داد.
09190105066

توصیه های مهم امداد خودرو یاسوکند

  • هرگز هنگام گرم بودن و یا روشن بودن موتور، درب رادیاتور حودرو را بار ننمایید، زیرا در این صورت سیستم رادیاتور بعضی از خودرو ها نیاز به هواگیری مجدد خواهد داشت .
  • قبل از سفر از خوب بودن شرایط آب و هوایی اطمینان حاصل نمایید.
  • حتما از سالم بودن چراغ های مه شکن و همراه داشتن زنجیر چرخ قبل از شروغ مسافرت اطمینان حاصل نمایید.
  • از نشاندن کودکان خردسال در صندلی جلوی خودرو اکیدا پرهیز نمایید.
  • از عملکرد و کارایی سیستم ترمز و دستی خودرو قبل از حرکت اطمینان حاصل کنید.
  • در سطوح لغزنده جاده هنگام بالا بودن سرعت از تعویض ناگهانی به دنده های سنگین خودداری کنید.

خودروبر کفی یاسوکند

درصورت عدم امکان اندازی خودرو در محل حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط امداد خودرو یاسوکند در طول 24 ‏ساعت شبانه روز ، انجام می شود. ‏با توجه به نوع خودروی توقیفی و شرایط محیطی ، ناوگان حمل و نقل شامل انواع خودرو سوار و ‏خودروبر ، عملیات امداد رسانی و حمل خودرو را در سطح استاندارد های جهانی انجام می دهند.‏

مکانیکی سیار یاسوکند

مکانیکی سیار از خدمات خودروبر یاسوکند می باشد. امدادخودرو سیار آرتا امداد با سیستمی هدفمند در سراسر ایران آماده ارائه خدمات مکانیکی سیار می باشد. خدمات مکانیکی سیار شامل تعمیر انواع خودرو های ایرانی و خارجی در محل است. در صورت نیاز قطعات خودرو به صورت اصلی در محل تعویض می گردد.

خودروبر شبانه روزی یاسوکند

ما در طول ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته شبانه روز، آماده ایم تا انواع مختلف خدمات امدادی را برای شما مسافران عزیز قرار دهیم. امداد خودرو یاسوکند شامل حمل خودرو با نیسان چرخ گیر، خودروبر و خودرو سوار بدون آسیب به خودروی شما با بیمه و بار نامه معتبر و قانونی می باشد. مهم نیست که چه ساعتی از شبانه روز و در کدام جاده یا محله دچار مشکل شده‌ اید، امداد رسان های آرتا امداد در یاسوکند همواره حضور دارند و می‌ توانند به سرعت همیشگی به کمک شما بشتابند.


در صورت نیاز به خدمات حمل خودرو ، یدک کشی و امداد سیار توسط گروه خدمات امدادی یاسوکند با شماره زیر تماس حاصل نمایید .

09190105066