شماره امداد خودرو تفت

شماره امداد خودرو تفت

امداد خودرو و خودروبر تفت با کادری با تجربه به همراه امکانات و لوازم یدکی کامل آماده امداد رسانی به تمام خودرو های داخلی و وارداتی می باشد. حمل خودرو ، دارای کادری مجرب و دستگاه های امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست.

کلیه خدمات امدادخودرو تفت به صورت GPS و آنلاین بوده و امداد گران ما در سریع ترین زمان در کنار شما می باشند.

شماره امداد خودرو تفت
09192185066

خدمات امداد خودرو تفت

  1. خدمات حمل به وسیله شرکت معتبر و دارای مجوز صورت پذیرد
  2. اوگان جابجایی متناسب با وسیله نقلیه شما انتخاب و ارسال گردد
  3. ماشین دارای کارت هوشمند باشد
  4. راننده دارای کارت سلامت باشد
  5. برای حمل خودرو بارنامه معتبر و دولتی صادر گردد
  6. ماشین متناسب با ارزش واقعی آن بیمه و بارنامه دولتی گردد
  7. کرایه امداد خودرو پیش از اعزام وسیله نقلیه تعیین و توافق گردد

شماره خودروبر تفت

شرکت امداد خودرو تفت دارای مجوز رسمی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده که همواره و در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای در سطح محور‌های مواصلاتی تفت می باشد.

تیم امدادی ما بصورت ۲۴ ساعته در خدمت تمامی همشهریان گرامی می باشد.فقط کافیست شماره امداد خودرو تفت را به خاطر داشته باشید تا با آرامش به مقصدتان برسید .

یدک کش تفت

دوستان عزیزی که در تفت زندگی میکنند می توانند با خدمات ویژه کار خود را با خیال راحت به شرکت امداد خودرو تفت بسپارند. یدک کش آرتا امداد معتبرترین شرکت حمل خودرو کشوری و همچنین تعمیر در محل تفت می باشد.

خدمات جرثقیل یدک کش

  • جابه جایی کانکس های اداری ، صنعتی و انواع کاتینر
  • حمل خودرو به مراکز بیمه و نمایندگی‌ها
  • حمل خودرو خراب شده به تعمیرگاه
  • حمل و نقل دستگاه های صنعتی
  • نگهداری محموله های معلق
  • حمل و نقل دستگاه های بیمارستانی
  • حمل و نقل بارهای سنگین

تلفن تماس یدک کش تفت

برای کسانی که دارای اتومبیل هستند، همراه داشتن شماره تماس یدک کش امدادخودرو واجب میباشد، همانطور که برای خودرو داشتن بنزین اجتناب ناپذیر است. با استفاده از خدمات یدک‌ کشی امداد خودرو ملکان از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ های خودروی تان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید
09192185066
باید بدانید که قیمت های یدک کش امداد خودرو آرتا امداد پایین و مناسب می باشد و حضور امداد گران در محل شما در کم تر از نیم ساعت می باشد که این یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود .

حمل خودرو در ایران اهمیت فراوانی دارد شما به علت های مختلف اعم از خرابی خودرو و یا تصادف برای رساندن خودرو به مقصد از خودروبر استفاده می کنید.

امداد خودرو و یدک کش تفت

خودروبر تفت

از مهمترین خدمات خودروبر تفت ، اعزام مکانیک سیار در محل است که وظیفه ما عیب‌یابی و تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی است. مجموعه خودروبر تفت به کمک تعمیرکاران زبده و حرفه ای به صورت ۲۴ ساعته قادر به ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات مکانیک خودرو در محل شما می باشند، این خدمات در تمام مناطق تفت قابل انجام است.

خودروبر تفت سعی دارد با ارائه بهترین و با کیفیت ترین خدمات به شما شهروندان عزیز خدمت کند .

خدمات ما شامل یدک کشی ، سرویس در محل ، پنچرگیری در محل ، پمپ بنزین سیار می باشد. شما عزیزان میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با خودروبر تفت در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن در هر کجا که هستید، امدادگران ما مشکل شما را بطرف کنند.

حمل خودرو لوکس در تفت

جابه جایی اتومبیل های لوکس نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد. طبیعی‌است که با بالا رفتن قیمت روز افزون خودرو، حساسیت مشتریان هم برای حمل و نقل اتومبیل هایشان بالا برود.

امداد خودرو تفت با ارائه خدمات امدادی خودرو و فوریتی انواع خودرو های ایرانی و خارجی و مکانیک سیار و اعزام یدک کش در تفت ، خدمات امداد خودرو در محل به صورت تخصصی و خدمات تعمیرات خودرو از لحاظ مختلف پای به این حوضه نهاده است و آمادگی خود را برای یک خدمات تخصصی و حرفه ای اعلام می دارد.

تماس با خودروبر

در صورتی که خودروی شما در جاده های تفت به هر دلیل دچار نقص فنی شد و دیگر حرکت نکرد و یا در هنگام حرکت صدای غیرعادی داشت، تماس با خودروبر تفت می تواند چاره ساز باشد.

در هر ساعت از شبانه روز در هر نقطه از تفت که هستید در صورت نیاز به کمک با شماره تماس خودروبر تفت تماس بگیرید زیرا این شرکت به صورت شبانه روزی در حال فعالیت بوده و نیروهای خود را به صورت متمرکز در تمامی مناطق تفت مستقر کرده است.

هزینه امداد خودرو تفت

هزینه دریافتی برای امداد خودرو تفت بر اساس خدمات مربوطه تعیین می شود. به عنوان مثال در صورت آسیب خودروی شما، ابتدا مکانیک خودروی شما را بازدید می کند. سپس بر اساس مشکل خودرو، قیمت آن را به شما اعلام می کند.

همچنین یدک کش نیز برای محاسبه قیمت فاصله خودرو تا فاصله مقصد را می سنجد. بنابراین به طور کلی می توان گفت که تعرفه خودروبر تفت بر اساس فاکتورهایی از جمله نوع خرابی خودرو، محل خرابی خودرو، میزان خدمات و … بر روی قیمت امداد خودرو تاثیر می گذارد.

در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با خودروبر تفت تماس بگیرید و همکاران ما در خودروبر تفت در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

فقط کافیست با شماره های ما در امداد خودرو تفت تماس بگیرید .

09192185066