خودروبر کفی و امداد خودرو اشکذر

خودروبر کفی و امداد خودرو اشکذر

خودروبر و امداد خودرو اشکذر تمامی خدمات امدادجاده ای و حمل خودروسیار را برای تمام خودروهای داخلی و خارجی را انجام می دهد. از اهداف اصلی خودروبر اشکذر ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد.

خدمات حمل خودرو اشکذر شامل : یدک کش ، خودروبر ، خودروبر کفی ، مکانیک سیار ، بنزین سیار ، باتری به باتری و پنچری در اشکذر می باشد. همکاران ما در امداد خودرو کشوری در اشکذر به صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم .شما با استفاده از خدمات ما از مزایای زیر بهره‌مند خواهید شد .

  • استفاده از یک تعمیرکار باتجربه
  • عدم نیاز به حمل خودرو تا تعمیرگاه
  • پشتیبانی خدمات
  • گارانتی خدمات تعمیر خودرو
  • صرفه جویی در زمان
  • شفافیت در هزینه‌ها

شماره تماس خودروبر اشکذر : 09190105066

خودروبر اشکذر

خودروبر ، یکی از انواع تجهیزاتی است که برای جابه‌جایی سایر وسایل نقلیه به کار می‌رود. کفی خودروبر برای جابجایی وسایل نقلیه موتوری معیوب، پارک نشده، توقیف یا غیرفعال استفاده می‌شود. این ممکن است شامل بازیابی و بازگرداندن وسیله نقلیه آسیب دیده در تصادف ، در شرایط نامساعد یا آب و هوای نامناسب، به سطح جاده باشد.

برخی از خدمات خودروبر اشکذر عبارتند از : حمل ماشین صفر کیلومتر از درب کارخانه یا نمایندگی به درب منزل یا محل مورد نظر شما – حمل انواع ماشین کلاسیک و آفرودی از مبدا مورد نظر به مقصد اعلام شده از سوی مشتری – حمل انواع خودرو های تصادفی به تعمیرگاه .

امداد خودرو اشکذر

در بعضی از شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی یا مسافرتی هستیم ، خودروی ما دچار نقص فنی میشود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده ما خارج است. و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات مخصوص قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نیستیم .

در این صورت بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه آرتا امداد در سراسر کشور تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خودرو در محل حاضر شوند.

امداد خودروی اشکذر از شرکت های قدیمی و سابقه دار در ایران می باشد. تمام خدمات امداد خودرو با قیمتی منصفانه به مردم عزیز ارائه میشود. ما عضو اتحادیه هستیم ، به همین دلیل شما عزیزان میتوانید از تمام قیمت ها اطمینان خاطر داشته باشید.

امدادخودرو اشکذر

خودروبر شبانه روزی اشکذر

با بهره گیری از تیم حرفه ای و متخصص در زمینه ی نقل و انتقالات و همچنین خودروبر اشکذر ، سعی بر این دارد تا بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد. با اعزام خودروبر اشکذر توانسته است روند خدمت دهی خود را تسریع دهد تا از نگرانی های رانندگان هنگام مواجه شدن با خرابی های ناگهانی خودروی خود در جاده ها و خیابان ها جلوگیری کند .

جهت در خواست خودروبر و امداد خودرو تماس بگیرید : 09190105066

نکات درخواست امداد خودرو

همواره در ثبت سفارش حمل خودرو به موارد ذیل توجه فرمائید :

  1. خدمات حمل به وسیله شرکت معتبر و دارای مجوز صورت پذیرد .
  2. اوگان جابجایی متناسب با وسیله نقلیه شما انتخاب و ارسال گردد .
  3. ماشین دارای کارت هوشمند باشد .
  4. راننده دارای کارت سلامت باشد .
  5. برای حمل خودرو بارنامه معتبر و دولتی صادر گردد.
  6. ماشین متناسب با ارزش واقعی آن بیمه و بارنامه دولتی گردد .
  7. کرایه امداد خودرو پیش از اعزام وسیله نقلیه تعیین و توافق گردد.

یدک کش اشکذر

در زمان نیاز به یدک کش و خودروبر کفی در هر بخشی از اشکذر کافیست تا با آرتا امداد تماس بگیرید. ما در تیم امداد رسانی آرتا امداد به شما این ضمانت را می دهیم که می‌توانید بهترین کیفیت را در کنار منصفانه ترین قیمت دریافت نمایید. اولویت اصلی ما ارائه خدماتی با کیفیت در اختیار شما عزیزان است.

مهم نیست که خودرو شما خارجی بوده و یا تولید داخل باشد، یدک کش سیار اشکذر آماده است تا انواع خودروهای داخلی و خارجی همچون تویتا ، بنز، جک ، ایران خودرو ، سایپا، بهمن موتور، تویوتا هیوندا و… را در سریع ترین زمان ممکن و با استفاده از یدک کش مناسب حمل نماید.

انواع یدک کش

  1. یدک کش زنجیری : این خودروها برای حمل ماشین تصادفی میباشد.
  2. یدک کش دکل دار : نیسان دکل دار دارای جرثقیل و دکل میباشد و توانایی در آوردن خودرو از جوی آب -پارکینگ وجابجایی گاوصندوق و دستگاههای صنعتی را دارد.
  3. نیسان چرخ گیر : خودروهای چرخگیر برای حمل انواع ماشین های ایرانی و خارجی کاربرد دارد و امروزه بیشتر از این نوع یدک کش استفاده میشود و یکی از مظمئن ترین و بی خطر ترین سیستم های حمل خودرو میباشد.

حمل و جابه‌جایی خودرو های پلاک نخورده صفر با استفاده از خودروبر

همان‌طور كه می‌دانید ، خودروهایی كه هیچ پلاک ثبتی نداشته باشند، تا زمان نصب پلاک ، اجازه هیچ‌گونه تردد بین شهری و يا درون شهری را ندارند. در صورتی که نیاز به جابه‌جایی خودرو از مکانی به مکان دیگر وجود داشته باشد، لازم است که از ادوات و تجهیزات پیشرفته‌ای که قابلیت حمل خودرو با رعایت استاندارهای لازم را دارند، استفاده شود.

اگر قصد جابه‌جایی خودرو صفر خود را دارید و یا می‌خواهید آن را به شهر دیگری انتقال دهید ، خودروبر ما به شما در جایه‌جایی و انتقال خودرو کمک می‌کند. در صورتی که انتقال و جابه‌جایی خودرو خود را به ما بسپارید ، شما قادر خواهید بود در کمترین زمان خودروی صفر خود را به مکان موردنظر در داخل شهر و یا به مکانی در سایر شهرها منتقل کنید.
در کلیه روش ها برای مقاصد برون شهری از بیمه و بارنامه معتبر دولتی استفاده می گردد .

هزینه امداد خودرو با نرخ اتحادیه

تمامی هزینه های گرفته شده از شما طبق نرخ مصوب اتحادیه خواهد بود. هر گونه هزینه اضافی خلاف مقررات بوده و به مراتب با آن برخورد خواهد شد. در نیتجه اصلا نگران ناگهانی بودن هزینه ها نباشید.

هزینه ارسال یدک کش به فاصله یدک کش تا محل خرابی خودرو مطابق با نرخ معقول محاسبه می گردد. همچنین ما فقط در صورت نیاز به شما پیشنهاد تعویض قطعه را می دهیم.

تمام قطعات اصل و با قیمت مناسب به رانندگان عزیز ارائه میگردند. بسیاری از امدادهای نامعتبر متاسفانه با ارائه قطعه دسته دوم باعث خرابی روزهنگام خودرو میگردند.

مطمئن ترین امداد خودرو اشکذر

امدادخودرو اشکذر برای آسایش شما همشهریان عزیز در اشکذر در حال فعالیت می باشد و همواره سعی داشته به بالا ترین کیفیت و بدون هیچ مشکل و آسیبی به ماشین شما حمل خودرو شما را با انواع جرثقیل های زنجیری و چرخ گیر و خودرو سوار کفی در اشکذر انجام دهد. در هر نقطه ایران در هرساعت شبانه روز به امداد خودرو نیاز داشتین با ما تماس بگیرید .

شماره تماس امداد خودرو اشکذر :

09190105066