خودروبر و یدک کش اسفدن

خودروبر و یدک کش اسفدن

امداد خودرو و خودروبر اسفدن ، دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید. خودروبر اسفدن، همیشه در تلاش است به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را به نتیجه برساند که رضایت مشتریان گرامی را بدست آورد.

شماره تماس یدک کش اسفدن

09190105066

امداد خودرو اسفدن

از مهمترین خدمات ما، اعزام مکانیک سیار در محل است که وظیفه ما عیب‌یابی و تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی است. مجموعه که به کمک تعمیرکاران زبده و حرفه ای به صورت 24 ساعته قادر به ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات مکانیک خودرو در محل شما می باشد، این خدمات در تمام مناطق اسفدن قابل انجام است.

امداد خودرو فیروز آباد سعی دارد با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات به شما شهروندان عزیز خدمت کند،خدمات ما شامل یدک کشی، سرویس در محل، پنچرگیری در محل، پمپ بنزین سیار میباشد.شما عزیزان میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با امداد خودرو اسفدن در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن در هر کجا که هستید، امدادگران ما مشکل شما را بطرف کنند.

خدمات امداد خودرو

  1. خودرو بر کفی
  2. یدک کش
  3. کفی خودرو
  4. خودرو سوار
  5. امداد رسانی جاده ای
  6. ارسال مکانیک سیار
  7. جرثقیل خودرو بر
  8. حمل خودرو
  9. خودرو بر بار
  10. سوخت رسانی به کلیه ی خودرو ها
  11. تعویض لاستیک
  12. باطری به باطری
  13. تعویض تسمه
  14. تنظیم موتور
  15. تعویض لنت
  16. تعویض تسمه تایم

خودروبر اسفدن

هدف امداد خودرو اسفدن

هدف ما ارائه خدمات با کیفیت و ضمانت خدمات امدادگر است. خدمات ما شامل یدک کش ، خودروبر ، کفی ، مکانیک سیار ، بنزین سیار ، باتری به باتری و پنچری است. امدادخودروی اسفدن از معتبرترین شرکت‌ های امدادخودرو با سابقه طولانی است. ما به صورت 24 ساعته با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

امداد خودرو اسفدن به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی با کادری فعال در سریع ترین زمان ممکن در محل درخواست شما حاضر و اقدام به رفع مشکل شما می کنند.

خودروبراسفدن

 در ثبت سفارش حمل ماشین به موارد زیر توجه فرمائید:

خدمات حمل به وسیله شرکت معتبر و دارای مجوز صورت پذیرد.
ناوگان جابجائی متناسب با وسیله نقلیه شما انتخاب و ارسال گردد.
ماشین دارای کارت هوشمند باشد.
راننده دارای کارت سلامت باشد.
برای حمل خودرو بارنامه معتبر و دولتی صادر گردد.
ماشین متناسب با ارزش واقعی آن بیمه بارنامه دولتی گردد.
کرایه خودروبر پیش از اعزام وسیله نقلیه تعیین و توافق گردد.

یدک کش اسفدن

دوستان عزیزی که در اسفدن زندگی میکنند می توانند با خدمات ویژه  کار خود را با خیال راحت به شرکت امداد خودرو آرتا امداد بسپارند. امداد خودرو آرتا امداد معتبرترین شرکت حمل خودرو کشوری و همچنین تعمیردر محل در اسفدن می باشد.

باید بدانید که قیمت های یدک کش امداد خودرو آرتا امداد پایین و مناسب می باشد و حضور امداد گران در محل شما در کم تر از نیم ساعت می باشد که این یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود .

حمل خودرو در ایران اهمیت فراوانی دارد شما به علت های مختلف اعم از خرابی خودرو و یا تصادف برای رساندن خودرو به مقصد از جرثقیل یدک کش استفاده می کنید.

شماره تماس خودروبر اسفدن

09190105066

حمل خودرو اسفدن

جابه جایی اتومبیل های لوکس نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد.طبیعی‌است که با بالا رفتن قیمت روز افزون خودرو، حساسیت مشتریان هم برای حمل و نقل اتومبیل هایشان بالا برود.حمل اتومبیل لوکس و گران قیمت همراه با تیم تخصصی و حرفه ای حمل خودرو اسفدن

 پورشه

بنز

بی ام و

مازراتی

لکسوزو…

توصیه های مهم خودرو بر در هنگام بروز مشکل

توصیه1: هرگز هنگام گرم بودن و یا روشن بودن موتور، درب رادیاتور حودرو را بار ننمایید، زیرا در این صورت سیستم رادیاتور بعضی از خودرو ها نیاز به هواگیری مجدد خواهد داشت و همچنین به خاطر بالا بودن دمای آب احتمال سوختگی برای شما وجود دراد.

توصیه 2: قبل از سفر از خوب بودن شرایط آب و هوایی اطمینان حاصل فرمایید.

توضیه 3 : حتما از سالم بودن چراغ های مه شکن و همراه داشتن زنجیر چرخ قبل از شروغ مسافرت اطمینان حاصل نمایید. از نشاندن کودکان خردسال در صندلی جبوی خودرو اکیدا پرهیز نمایید. از عملکرد و کارایی سیستم ترمز و دستی خودرو قبل از حرکت اطمینان حاصل فرمایید.در سطوح لغزنده جاده هنگام بالا بودن سرعت از تعویض ناگهانی به دنده های سنگین خودداری کنید.

امداد خودرو اسفدن با ارائه خدمات امدادی خودرو و فوریتی انواع خودرو های ایرانی و خارجی و مکانیک سیار و اعزام یدک کش در اسفدن ، خدمات امداد خودرو در محل به صورت تخصصی و خدمات تعمیرات خودرو از لحاظ مختلف پای به این حوضه نهاده است و آمادگی خود را برای یک خدمات تخصصی و حرفه ای اعلام می دارد. خودروبر اسفدن با بهترین کادر مجرب و متخصص در کنار شما است و شما را در شرایط اضطراری یاری خواهد کرد.

امداد خودرو شبانه روزی اسفدن

شرکت امداد خودرو اسفدن دارای مجوز رسمی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده که همواره و در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای در سطح محور‌های مواصلاتی اسفدن می باشد

تیم امدادی ما بصورت 24 ساعته در خدمت تمامی همشهریان گرامی می باشد.فقط کافیست شماره امداد خودرو اسفدن  را به خاطر داشته باشید تا با آرامش به مقصدتان برسید


در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو اسفدن تماس بگیرید و همکاران ما در امدادخودرو اسفدن در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

آرامش شما مشتریان عزیز در جابجایی اتومبیل محبوب شما دغدغه ماست

فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو اسفدن تماس بگیرید.

09190105066

اینستاگرام آرتا امداد