امداد خودرو و خودروبر شبانه روزی پهله

امداد خودرو و خودروبر شبانه روزی پهله

امداد خودرو و خودروبر پهله دارای کادری مجرب و دستگاههای امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. پس دیگر نگران خرابی و حمل خودرو خود نباشید.

امداد خودرو و خودروبر پهله همیشه در تلاش است به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را به نتیجه برساند که رضایت مشتریان گرامی را بدست آورد.

جهت در خواست امداد خودرو ، خودروبر کفی ، یدک کش و یا نیسان چرخگیر با شماره زیر تماس بگیرید :

09190105066

امداد خودرو پهله

اگر خودروی شما در طی مسیر و یا در حال حرکت در جاده دچار نقص فنی شود، شما به یک امداد خودرو یا خودروبر نیاز خواهید داشت. در نتیجه زمانی که ماشین شما از کار افتاد یا به دلیل نداشتن تجهیزات کافی نتوانید آن را مجددا راه اندازی کنید، نگران نباشید. تنها لازم است تا با تیم خودروبر آراز امداد در پهله تماس بگیرید.

تیم خودروبر پهله در اسرع وقت حاضر شده و خودروی شما را جهت تعمیر، به نزدیکترین تعمیرگاه منتقل می‌کند.

اهداف و چشم انداز خودروبر پهله

هدف ما ارائه خدمات با کیفیت و ضمانت خدمات امدادگر است. خدمات ما شامل یدک کش ، خودروبر ، کفی ، مکانیک سیار ، بنزین سیار ، باتری به باتری و پنچری است. امدادخودروی پهله از معتبرترین شرکت‌ های امدادخودرو با سابقه طولانی است. ما به صورت 24 ساعته با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

امداد خودرو پهله به صورت شبانه روزی در محورهای مواصلاتی با کادری فعال در سریع ترین زمان ممکن در محل درخواست شما حاضر و اقدام به رفع مشکل شما می کنند.

خدمات امداد خودرو پهله

  • یدک کش
  • کفی خودروبر
  • خودرو سوار
  • امداد رسانی جاده ای
  • ارسال مکانیک سیار
  • جرثقیل خودرو بر
  • حمل خودرو
  • خودرو بر بار
  • سوخت رسانی به کلیه ی خودرو ها
  • تعویض لاستیک
  • باطری به باطری
  • تعویض تسمه
  • تنظیم موتور
  • تعویض لنت
  • تعویض تسمه تایم

خودروبر پهله

خودروبر پهله سعی بر این داشته تا همیشه خود را مجهز کند و این امر مستقیما بر روی سرعت عمل پرسنل مربوطه تاثیرگذار خواهد بود. از امکانات این مجموعه از قبیل مجهز بودن به انواع یدک کش و همچنین مجهز بودن به انواع ابزار تعمیرات اشاره کرد.

به طور طبیعی اگر این ابزارها و وسایل تکمیل باشند میتوان کیفیت خدمات ارائه شده را بالا برد و همچنین سرعت را نیز به حداکثر خود رساند.

این بحث همیشه مورد نظر تیم خودروبر پهله بوده و میتواند این تضمین را بدهد که با در نظر داشتن تمامی موارد ذکر شده میتواند بهترین خدمات را با بالاترین کیفیت و پایین ترین زمان ارائه دهد.

09190105066
امدادخودرو ایرانشهر

جرثقیل یدک کش پهله

جرثقیل یدک کش مکانیزه نسبت به جرثقیل یدک کش های معمولی دیگر پایداری بسیار بهتری دارد ، به همین دلیل امروزه از این یدک کش مکانیزه جهت انتقال ماشین ها در جاده های شهری استفاده می شود .

کفی خودرو بر مکانیزه با در نظر گرفتن نوع اتومبیل در سگمنت های مختلف عاج کاری شده است ، بنابراین نیروی اصطکاکی که بین لاستیک ها و سطح کفی وجود دارد به حداکثر خود می رسد.

این امر باعث شده است که اتومبیل در زمان حرکت بدون هیچگونه حرکت اضافی به مسیر خود ادامه دهد. برای اینکه خودرو در زمان حرکت ثابت بماند و هیچ گونه حرکت اضافی نداشته باشد،لاستیک های خودرو حتما باید توسط زنجیر های فولادی به کفی خودروبر متصل شوند به خصوص برای مسیر های خارج از شهر.

حمل خودرو در ایران اهمیت فراوانی دارد شما به علت های مختلف اعم از خرابی خودرو و یا تصادف برای رساندن خودرو به مقصد از جرثقیل یدک کش استفاده می کنید.
شماره تماس یدک کش پهله
09190105066

حمل خودرو پهله

جابه جایی اتومبیل های لوکس نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد . طبیعی‌است که با بالا رفتن قیمت روز افزون خودرو، حساسیت مشتریان هم برای حمل و نقل اتومبیل هایشان بالا برود.

حمل اتومبیل لوکس و گران قیمت همراه با تیم تخصصی و حرفه ای حمل خودرو پهله شامل پورشه – بنز – بی ام و – مازراتی – لکسوز و …

امداد خودرو پهله با ارائه خدمات امدادی انواع خودرو های ایرانی و خارجی و مکانیک سیار و اعزام یدک کش در پهله ، خدمات امداد خودرو در محل به صورت تخصصی و خدمات تعمیرات خودرو از لحاظ مختلف پای به این حوزه نهاده است و آمادگی خود را برای یک خدمات تخصصی و حرفه ای اعلام می دارد.

خودروبر پهله با بهترین کادر مجرب و متخصص در کنار شما است و شما را در شرایط اضطراری یاری خواهد کرد.

امداد خودرو شبانه روزی پهله

شرکت امداد خودرو پهله دارای مجوز رسمی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین سازمان صنعت ، معدن و تجارت بوده که همواره و در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای در سطح محور‌های مواصلاتی پهله می باشد

تیم امدادی ما بصورت 24 ساعته در خدمت تمامی همشهریان گرامی می باشد. فقط کافیست شماره امداد خودرو پهله را به خاطر داشته باشید تا با آرامش به مقصدتان برسید .


در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید ، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با ما تماس بگیرید تا همکاران ما در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

آرامش شما مشتریان عزیز در جابجایی اتومبیل محبوب شما دغدغه ماست . فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو پهله تماس بگیرید .

09190105066