خودروبر و یدک کش جالق | امدادخودرو جالق

خودروبر و یدک کش جالق | امدادخودرو جالق

امداد خودرو جالق شامل حمل خودرو با نیسان چرخ گیر ، خودروبر و خودروسوار بدون آسیب به خودروی شما با بیمه و بار نامه معتبر و قانونی می باشد. ما در طول ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته شبانه روز آماده ایم تا انواع مختلف خدمات امدادی را برای شما مسافران عزیز قرار دهیم.

مهم نیست که چه ساعتی از شبانه روز و در کدام جاده یا محله دچار مشکل شده‌ اید ، امداد رسان های ما همواره حضور دارند و می‌ توانند در سریع ترین زمان ممکن به کمک شما بشتابند.

شماره تماس امدادخودرو جالق

09190105066

امدادخودرو جالق

امداد خودرو جالق معتبرترین شرکت‌ خودروبری در تمام مناطق شهر جالق زیر نظر اتحادیه امدادخودروی کشوری می باشد. امدادخودروی جالق با کادری با تجربه به همراه امکانات و لوازم یدکی کامل آماده امداد رسانی به تمام خودرو های داخلی و وارداتی می باشد.

حمل خودرو جالق ، دارای کادری مجرب و دستگاه های امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. کلیه خدمات امدادخودرو جالق به صورت GPS و آنلاین بوده و امداد گران ما در سریع ترین زمان در کنار شما می باشند.

ویژگی های امداد خودرو جالق

  1. حمل و نقل آسوده و کیفیت خدمات
  2. مشتری مداری و جلب رضایت مشتری هنگام امداد رسانی
  3. حضور سریع در محل
  4. امداد گران متخصص و مجرب
  5. مشاوره رایگان در رابطه با خودرو شما توسط امدادخودرو
  6. خدمات امدادخودرو در هفت روز هفته

شماره یدک کش جالق

برای کسانی که دارای اتومبیل هستند، همراه داشتن شماره تماس یدک کش امدادخودرو واجب میباشد، همانطور که برای خودرو داشتن بنزین اجتناب ناپذیر است. با استفاده از خدمات یدک‌ کشی امدادخودرو جالق از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ های خودروی تان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید با ما تماس بگیرید .

شماره تماس یدک کش جالق : 09190105066

خدمات حمل خودرو جالق

  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌ کشی خودرو تا قرارگیری آن در جای امن
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ ها معتبر، مراکز بیمه
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

ویژگی استفاده ازامدادخودرو جالق چیست؟

اگر فکر می کنید تا وقتی که خودروی شما دچار مشکل جدی نشود و این مشکل منجر به روشن نشدن خودرو شود و نیاز به امدادخودرو و تعمیرگاه ندارید ، سخت در اشتباه هستید . تعمیرات جزئی و منظم می تواند برای خودروی شما بسیار مفید باشد و از بروز هر گونه حوادث ناگوار و خطر آفرین پیشگیری کند.

ضمن اینکه اگر تا بزرگ تر و جدی تر شدن مشکلات خودروی تان دست نگه دارید، بعد ها باید هم هزینه ی بسیار بیش تری برای رفع مشکل آن پرداخت کنید و هم زمان بسیار زیادی را از دست خواهید داد.

یدک کش و خودروبر جالق

خودروبر جالق

شرکت خودروبر آرتا امداد دارای مجوز رسمی از اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ ای و وزارت صمت است. همواره و در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ ای در سطح محور‌ های مواصلاتی جالق می باشد.

تیم امدادی ما به صورت 24 ساعته در خدمت تمامی همشهری های گرامی می باشد، فقط کافیست شماره امدادخودرو جالق را به خاطر داشته باشید تا با آرامش به مقصد برسید.

شماره تماس خودروبر جالق : 09190105066

امداد خودرو شبانه روزی جالق

در صورتی که خودروی شما به علت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد. در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می توانید با یکی از تلفن‌ های شرکت امدادخودرو آرتا امداد تماس حاصل نمایید. امداد گران شرکت به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما کنند.

دیگر با خیالی راحت سفر کنید و در هر زمانی که احتیاج به امدادخودرو داشتید ما کنار شما خواهیم بود، تا خودروی تصادفی و نیاز به تعمیر شما را به جایگاه مناسب برسانیم، حتی اگر بخواهید خودروی خود را به شهر مورد نظر خود ببرید ما شما را همراهی می کنیم.

تعرفه امداد خودرو و خودروبر

عوال مختلفی در محاسبه تعرفه امداد خودرو ایران تاثیر گذار است. اولین مورد فاصله ماشین امداد تا محل خودرو شما می باشد. موارد دیگری موثر در تعرفه شامل موارد زیر میشود:

  • مسافت رفت و برگشت از امداد خودرو تا محل خودرو
  • شرایط آب و هوایی و جوی
  • اجرت ارائه خدمات
  • هزینه قطعات تعویض شده

دقت داشته باشید تعرفه امداد خودرو توسط اتحادیه به ثبت و تصویب رسیده و سالیانه نیز دست خوش تغییراتی میشود، شما میتوانید قبل از هر اقدامی از قیمت های مصوب تعرفه امداد خودرو در اتحادیه مطلع شوید تا دچار فریب افراد سودجو نشوید.

حمل خودرو جالق

درصورت عدم امکان راه اندازی خودرو در محل حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط امدادخودرو جالق در طول 24 ‏ساعت شبانه روز، انجام می شود. ‏با توجه به نوع خودروی توقیفی و شرایط محیطی، ناوگان حمل و نقل شامل انواع خودرو سوار و ‏خودروبر، عملیات امداد رسانی و حمل خودرو را در سطح استاندارد های جهانی انجام می دهند.‏

کلیه خدمات حمل ماشین از مبدا به کل  شهرستان ها به دو صورت حمل ماشین با خودروبر تکی و تریلی خودروبر امکان پذیر است.

مکانیکی سیار در جالق

مکانیکی سیار از خدمات امدادخودرو جالق می باشد. امدادخودرو سیار آرتا امداد با سیستمی هدفمند در سراسر ایران آماده ارائه خدمات مکانیکی سیار می باشد.

خدمات مکانیکی سیار شامل تعمیر انواع خودرو های ایرانی و خارجی در محل است. در صورت نیاز قطعات خودرو به صورت اصلی در محل تعویض می گردد.


در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو جالق تماس بگیرید و همکاران ما در امدادخودرو جالق در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

آرامش شما مشتریان عزیز در جابجایی اتومبیل محبوب شما دغدغه ماست . فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو جالق تماس بگیرید.

09190105066