خودروبر و امداد خودروی قصرقند

خودروبر و امداد خودروی قصرقند

امداد خودرو قصرقند معتبرترین شرکت‌ خودروبری در تمام مناطق قصرقند زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر قصرقند ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد . همکاران ما در خدمات امداد خودرو قصرقند به صورت ۲۴ ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

شماره امدادخودرو قصر قند

09190105066

در مواقعی که خودروی شما بدلیل وجود مشکل فنی قابل حرکت نیست و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر و مشکلات گردد ، درهر ساعت از شبانه روز و در سراسر کشور می‌توانید با یکی از تلفن‌های مراکز ارتباطی شرکت امداد خودرو قصرقند تماس حاصل نمایید تا متخصصان شرکت به کمک شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما نمایند.

خودروبر قصرقند

در زمان نیاز به خودروبر کفی در هر بخشی از قصرقند کافیست تا با آرتا امداد تماس بگیرید . ما در تیم امداد رسانی آرتا امداد به شما این ضمانت را می دهیم که می‌توانید بهترین کیفیت را در کنار منصفانه ترین قیمت دریافت نمایید. اولویت اصلی ما ارائه خدماتی با کیفیت در اختیار شما عزیزان است .

مهم نیست که خودرو شما خارجی بوده و یا تولید داخل باشد، خودروبر سیار قصرقند آماده است تا انواع خودروهای داخلی و خارجی همچون تویوتا، بنز، جک ، ایران خودرو ، سایپا ، بهمن موتور، تویتا هیوندا و… را در سریع ترین زمان ممکن و با استفاده از خودروبر مناسب حمل نماید.

امداد خودرو شبانه روزی قصرقند

ما در طول ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته شبانه روز آماده ایم تا انواع مختلف خدمات امدادی را برای شما مسافران عزیز قرار دهیم. امداد خودرو قصرقند شامل حمل خودرو با نیسان چرخ گیر ، خودرو بر و خودرو سوار بدون آسیب به خودروی شما با بیمه و بار نامه معتبر و قانونی می باشد.

مهم نیست که چه ساعتی از شبانه روز و در کدام جاده یا محله دچار مشکل شده‌ اید ، امداد رسان های آرتا امداد در قصرقند همواره حضور دارند و می‌ توانند به سرعت همیشگی به کمک شما بشتابند.

خدمات امدادخودرو قصر قند

امداد خودرو قصرقند در تمام مناطق ایران خدمات امدادی شبانه روزی می باشد. خدمات ما در کلیه مناطق شامل موارد زیر است

  • نیسان چرخگیر
  • کفی خودرو بر
  • حمل خودرو
  • تعمیر خودرو
  • پمپ بنزین
  • باطری به باطری

درباره خودرو بر کفی قصرقند

خودرو بر سراسری از جمله خودرو بر های خوب در قصرقند به شمار می آید که از رانندگان متخصص در حمل و نقل خودرو بهره گرفته است.

خودرو بر قصرقند معتبرترین شرکت‌ خودرو بری در تمام مناطق قصرقند زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی ما ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد. همکاران ما در خدمات خودرو بر به صورت ۲۴ ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند .

حمل خودرو قصرقند

  • حمل ماشین صفر کیلومتر از درب کارخانه یا نمایندگی به درب منزل یا محل مورد نظر شما
  • حمل انواع ماشین کلاسیک و آفرودی از مبدا مورد نظر به مقصد اعلام شده از سوی مشتری
  • حمل انواع خودرو های تصادفی به تعمیرگاه

قیمت حمل خودروبر

یکی از مواردی که در زمان حمل خودرو و جابجایی خودرو بسیار مورد توجه قرار می گیرد ، هزینه های حمل و نقل خودروی سواری است . هزینه حمل خودرو بر اساس روش و نوع حمل و همچنین فاصله مبداء و مقصد شما مشخص می شود.

اگر قصد حمل خودرو از قصرقند به شهرستان و یا بین شهری با کامیون های خودروبر را دارید ، ما متخصص حمل خودرو به شهرستان با بهترین کیفیت هستیم.

فاکتور محاسبه هزینه حمل خودرو

  1. نوع خودرو و میزان ارزش خودرو برای صدور بیمه و بارنامه
  2. وضعیت خودرو وارداتی، داخلی، کلاسیک، تصادفی و خودروهای خاص و لاکچری
  3. نوع جاده مسیر مبدا تا مقصد مثل مناطق کوهستانی یا اتوبانی برون شهری قیمت حمل خودرو متغیر می باشد.

امداد خودرو

شماره یدک کش قصرقند

یدک کش با سیستم چرخگیر یکی از مطمئن ترین و بی خطرترین سیستم های حمل خودرو و یدک کشی می باشد که امداد خودرو قصرقند با تجهیز خودروبر های خود به این سیستم سعی داشته است کمترین نارضایتی و آسیبی برای مشتری و خودروی حمل شده ایجاد نشود .

یدک کش قصرقند با بهره بردن از علم روز و تجهیزات پیشرفته امکان حمل نیسان و خودروهای شاسی بلند را دارد. تجربه ما در این زمینه منجر به رضایت صد در صدی مشتری شده است. این مجموعه با امکان حمل و یدک کش خودروی شاسی بلند یاری رسان شما می باشد.

جهت درخواست یدک کش با شماره زیر تماس حاصل نمایید .

09190105066

انواع یدک کش

یدک کش زنجیری : این خودروها برای حمل ماشین تصادفی می باشد.
چرخگیر : خودروهای چرخگیر برای حمل انواع ماشین های ایرانی و خارجی کاربرد دارد و امروزه بیشتر از این نوع یدک کش استفاده می شود و یکی از مظمئن ترین و بی خطر ترین سیستم های حمل خودرو می باشد.
یدک کش دکل دار : نیسان دکل دار دارای جرثقیل و دکل می باشد و توانایی در آوردن خودرو از جوی آب پارکینگ و جابجایی گاوصندوق و دستگاههای صنعتی را دارد.

تفاوت ایمنی و سرعت انواع خودروبر و یدک کش چیست ؟

خودرو بر مکانیزه نسبت به سایر خودروبر ها علاوه بر ایمنی بالا از سرعت بیشتری نیز برخوردار میباشد، بنابراین میتواند در کمترین زمان ممکن خودروی شما را از محلی به محل دیگر جابجا کند.

جرثقیل یدک کش مکانیزه نسبت به جرثقیل یدک کش های معمولی دیگر پایداری بسیار بهتری دارد به همین دلیل امروزه از این یدک کش مکانیزه جهت انتقال ماشین ها در جاده های شهری استفاده میشود

کفی خودرو بر مکانیزه با در نظر به نوع اتومبیل در سگمنت های مختلف عاج کاری شده است. به همین دلیل نیروی اصطکاکی که بین لاستیک ها و سطح کفی وجود دارد به حداکثر خود می رسد. این امر باعث این میشود که اتومبیل در زمان حرکت بدون هیچگونه حرکت اضافی به مسیر خود ادامه دهد.

برای استفاده از تخلیه خودرو بهتر است از یک کنترل از راه دور که دارای امنیت بسیاری است استفاده کرد. با دستگاهای هیدرولیک میتوان به طور اتوماتیک درب عقب را به طور کامل کنترل میکند. بارکاری را میتوان بر روی کفی خودرو بر قرار داد. حمل و نقل خودرو در سراشیب اهمیت بالایی دارد.

شماره تماس امداد خودرو در قصرقند: 

09190105066