امداد خودرو و یدک کش سوران

امداد خودرو و یدک کش سوران

امداد خودرو ، یدک کش و خودروبر سوران ، بعنوان یکی از معتبرترین ارائه دهنگان خدمات حمل خودرو ، قادر است تا در کمترین زمان و با استفاده از ماهرترین افراد و متخصصان در زمینه امداد رسانی در خدمت شما عزیزان باشد. در صورت بروز مشکل کافیست با کارشناسان ما تماس بگیرید.

09190105066

همۀ خدمات همکاران امداد خودرو بطور کامل تضمینی و از طریق امکانات پیشرفته، همچنین با بهره گیری از متخصصین حرفه ایی ارائه شده و عیب خودرو افراد در کمتزین زمان برطرف خواهد شد.

خودروبر و امداد خودرو سوران

امداد خودرو سوران شامل حمل خودرو با نیسان چرخ گیر، خودروبر و خودرو سوار بدون آسیب به خودروی شما با بیمه و بار نامه معتبر و قانونی می باشد. مهم نیست که چه ساعتی از شبانه روز و در کدام جاده یا محله دچار مشکل شده‌ اید، امداد رسان های آرتا امداد در دامغان همواره حضور دارند و می‌ توانند به سرعت همیشگی به کمک شما بشتابند.

در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی سوران و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امداد خودرو سوران تماس بگیرید و همکاران ما در امداد خودرو سوران در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

امداد خودرو سوران

در صورتی که خودروی شما به علت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد. در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می توانید با یکی از تلفن‌ های شرکت امدادخودرو آرتا امداد تماس حاصل نمایید. امداد گران شرکت  به یاری شما می شتابد. اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما کنند.

دیگر با خیالی راحت سفر کنید و در هر زمانی که احتیاج به خودروبر داشتید ما کنار شما خواهیم بود، تا خودروی تصادفی و نیاز به تعمیر شما را به جایگاه مناسب برسانیم، حتی اگر بخواهید خودروی خود را به شهر مورد نظر خود ببرید ما شما را همراهی می کنیم.

کفی خودرو بر سوران

در صورت عدم امکان اندازی خودرو در محل حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط امداد خودرو سوران در طول 24 ‏ساعت شبانه روز، انجام می شود. ‏با توجه به نوع خودروی توقیفی و شرایط محیطی، ناوگان حمل و نقل شامل انواع خودرو سوار و ‏خودروبر ، عملیات امداد رسانی و حمل خودرو را در سطح استاندارد های جهانی انجام می دهند.‏

برای درخواست امداد از امدادگران ما در خودروبر سوران کلیک کنید و یا با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

09190105066

امداد خودرو سوران چه خدماتی ارائه می دهد ؟

شرکت های امداد خودرو اعم از گروه خدمات امدادی سوران ، خدمات متنوع و زیادی از جمله پنچر گیری ، تعویض باتری ، حمل خودرو به تعمیرگاه و … را ارائه می دهند.

به طور کلی خدماتی که توسط شرکت های خودروبر ارائه می شوند ، مربوط به عیب یابی خودرو و برطرف کردن آن ها مربوط می شود. خدمات امداد خودرو می تواند درون شهری و یا برون شهری باشد.

عمدتا خدمات امداد خودرو شامل موارد زیر می باشد:

  • تعمیر در محل
  • اعزام یدک کش به محل
  • سوخت رسانی در جاده ها
  • پنچرگیری
  • انتقال خودرو به تعمیرگاه
  • حمل خودرو به نمایندگی
  • انتقال خودرو به مرکز تعویض پلاک
  • مکانیکی
  • امداد باتری
  • تعمیرات برق خودرو

امداد خودرو سوران

مکانیکی سیار

مکانیکی سیار از خدمات خودروبر سوران می باشد. امدادخودرو سیار آرتا امداد با سیستمی هدفمند در سراسر ایران آماده ارائه خدمات مکانیکی سیار می باشد. خدمات مکانیکی سیار شامل تعمیر انواع خودرو های ایرانی و خارجی در محل است. در صورت نیاز قطعات خودرو به صورت اصلی در محل تعویض می گردد.

شماره یدک کش سوران

برای کسانی که دارای اتومبیل هستند، همراه داشتن شماره تماس یدک کش امدادخودرو واجب میباشد، همانطور که برای خودرو داشتن بنزین اجتناب ناپذیر است. با استفاده از خدمات یدک‌ کشی امداد خودرو سوران از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ های خودروی تان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید .

شماره تماس خودروبر سوران : 09190105066

دلایل نیاز به خودروبر سوران ؟

اگر فکر می کنید تا وقتی که خودروی شما دچار مشکل جدی نشود و این مشکل منجر به روشن نشدن خودرو شود ، نیاز به خودروبر سوران و تعمیرگاه ندارید. سخت در اشتباه هستید، تعمیرات جزئی و منظم می تواند برای خودروی شما بسیار مفید باشد و از بروز هر گونه حوادث ناگوار و خطر آفرین پیشگیری کند. ضمن اینکه اگر تا بزرگ تر و جدی تر شدن مشکلات خودروی تان دست نگه دارید.

بعد ها باید هم هزینه ی بسیار بیش تری برای رفع مشکل آن پرداخت کنید و هم زمان بسیار زیادی را از دست خواهید داد.

اهداف مجموعه خودروبر سوران

  1. اعزام مکانیک در محل به صورت شبانه روزی
  2. ارائه سیستم برای سازماندهی کلیه خدمات حمل خودرو سوران
  3. حمل خودروهای گران قیمت شما به سراسر ایران از خودرو سوران
  4. افزایش رضایتمندی مشتریان عزیز از خدمات امدادخودرو سوران
  5. ارایه خدمات متنوع خودروبر به کاربران در سراسر ایران
  6. آسودگی خیال مشتریان از بابت حمل خودرو های خود
  7. ارایه خدمات حمل خودرو لوکس برای کاربران

شرکت امداد خودرو سوران با چندین پایگاه ثابت و سیار امدادی آماده ارائه خدمات حمل خودرو ، تعمیر در محل ، تعمیر خودرو ، فروش قطعات یدکی اصلی در سطح محور آزاد راه های مواصلاتی با سایر شهرها در خدمت شماست .

شماره مرکز تماس : 09190105066