خودروبر و امداد خودرو ابهر

خودروبر و امداد خودرو ابهر

امداد خودرو ابهر معتبرترین شرکت‌ امداد خودرویی در ابهر است. از اهداف اصلی امدادخودرو آرتا امداد ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد ، خدمات حمل خودروآرتا امداد شامل یدک کش ابهر، خودروبر ابهر، کفی ابهر، مکانیک سیار ابهر،  باتری به باتری و پنچری در ابهر می باشد.

همکاران ما در امداد خودرو کشوری در شهر ابهر صورت 24 ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

امداد خودرو شبانه روزی ابهر

در صورتی که خودروی شما به علت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می توانید با یکی از تلفن‌ های شرکت امداد خودرو ابهر تماس حاصل نمایید. امداد گران شرکت به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما کنند.
دیگر با خیالی راحت سفر کنید و در هر زمانی که احتیاج به امداد خودرو داشتید ما کنار شما خواهیم بود، تا خودروی تصادفی و نیاز به تعمیر شما را به جایگاه مناسب برسانیم، حتی اگر بخواهید خودروی خود را به شهر مورد نظر خود ببرید ما شما را همراهی می کنیم.

حمل خودرو ابهر

درصورت عدم امکان راه اندازی خودرو در محل حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط امداد خودرو ابهر در طول ۲۴ ‏ساعت شبانه روز، انجام می شود. ‏با توجه به نوع خودروی توقیفی و شرایط محیطی، ناوگان حمل و نقل شامل انواع خودرو سوار و ‏خودروبر، عملیات امداد رسانی و حمل خودرو را در سطح استاندارد های جهانی انجام می دهند.‏

مکانیکی سیار در ابهر

مکانیکی سیار از خدمات امداد خودرو ابهر می باشد. امداد خودرو سیار ابهر با سیستمی هدفمند در سراسر ایران آماده ارائه خدمات مکانیکی سیار می باشد. خدمات مکانیکی سیار شامل تعمیر انواع خودرو های ایرانی و خارجی در محل است. در صورت نیاز قطعات خودرو به صورت اصلی در محل تعویض می گردد.

امداد خودروی جاده ای ابهر

ما با استفاده از دستگاه GPS موقعیت تمام امدادگر ها را بررسی می کنیم و هر نقطه ای شما نیاز به امدادگر داشتید نزدیکترین امدادگر برای شما ارسال می شود. خدمات امدادی ما شبانه روز است. اگر نیاز به امدادگر فوری دارید فقط با ما تماس بگیرید حداکثر 20 دقیقه کنار شما هستیم.

ما به صورت ۲۴ ساعته با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم ، ما تمامی خدمات خود را ضمانت می کنیم و فاکتور رسمی برای خدمات خود به شما ارائه می دهیم. اگر نیاز به خدمات امدادی ماشین های هیوندا، کیا، ایران خودرو، سایپا و … را داشتید می توانید با تلفن 09190105066 تماس بگیرید.

خودروبر ابهر

مهمترین توصیه های حمل خودرو ابهر

1. هرگز هنگام گرم بودن و یا روشن بودن موتور، درب رادیاتور حودرو را بار ننمایید، زیرا در این صورت سیستم رادیاتور بعضی از خودرو ها نیاز به هواگیری مجدد خواهد داشت و همچنین به خاطر بالا بودن دمای آب احتمال سوختگی برای شما وجود دراد.

2. ضرورت همراه داشتن ابزار و وسایل مهم و حیاتی در خودرو.

3. حتما از سالم بودن چراغ های مه شکن و همراه داشتن زنجیر چرخ قبل از شروغ مسافرت اطمینان حاصل نمایید.

4. از عملکرد و کارایی سیستم ترمز و دستی خودرو قبل از حرکت اطمینان حاصل کنید.

5. در سطوح لغزنده جاده هنگام بالا بودن سرعت از تعویض ناگهانی به دنده های سنگین خودداری کنید.

6. در جاده های شلوغ و پر ترافیک فاصله ایمنی با خودروهای جلویی را رعایت نمایید.

7. در صورت استفاده از داروهایی که هوشیاری شما را کاهش میدهند اکیدا از رانندگی خودداری نمایید.

8. از وجود آپار چرخ و زاپاس خودرو ثبل از شروع سفر اطمینان حاصل نمایید.

9. قبل از شروع مسافرت از سطح روغن های خودرو اطمینان حاصل نمایید

امداد خودرو سریع ابهر

امدادخودرو ابهر با کادری با تجربه به همراه امکانات و لوازم یدکی کامل آماده امداد رسانی به تمام خودرو های داخلی و وارداتی می باشد. حمل خودرو ابهر، دارای کادری مجرب و دستگاه های امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. کلیه خدمات امداد خودرو ابهر به صورت GPS و آنلاین بوده و امداد گران ما در سریع ترین زمان در کنار شما می باشند.

خدمات حمل خودرو ابهر

  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌ کشی خودرو تا قرارگیری آن در جای امن
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ ها معتبر، مراکز بیمه
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

    خودروبر ابهر

    شرکت خودروبر آرتا امداد دارای مجوز رسمی از اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ ای و وزارت صمت است. همواره و در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ ای در سطح محور‌ های مواصلاتی ابهر می باشد.خودروبر ابهر معتبرترین شرکت‌ خودروبری در تمام مناطق شهر ابهر زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر ابهر ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد همکاران ما در خدمات خودروبر ابهر به صورت ۲۴ ساعته به فعالیت خود در سراسر کشور می پردازند تا با تجهیزات کامل در شرایط مختلف و در نقاط مختلف آماده خدمت رسانی به خودرو سواران باشند.

استفاده ازامداد خودرو ابهر

اگر فکر می کنید تا وقتی که خودروی شما دچار مشکل جدی نشود و این مشکل منجر به روشن نشدن خودرو شود، نیاز به امدادخودرو و تعمیرگاه ندارید، سخت در اشتباه هستید تعمیرات جزئی و منظم می تواند برای خودروی شما بسیار مفید باشد و از بروز هر گونه حوادث ناگوار و خطر آفرین پیشگیری کند. ضمن اینکه اگر تا بزرگ تر و جدی تر شدن مشکلات خودروی تان دست نگه دارید، بعد ها باید هم هزینه ی بسیار بیش تری برای رفع مشکل آن پرداخت کنید و هم زمان بسیار زیادی را از دست خواهید داد.


خدمات آرتا امداد درابهر

[/vc_column_text][vc_row_inner rtl_reverse=”yes” css=”.vc_custom_1613763680431{margin-top: 40px !important;}”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703641682{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”121″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”امداد سیار” ib_content=”شامل حمل و نقل خودرو در سراسر کشور و در صورت نیاز هدایت به تعمیرگاه های مجاز”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703633366{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”126″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”خدمات تعمیرگاهی” ib_content=”کلیه خدمات مکانیکی و سرویس کاری شامل جلوبندی ، باتری سازی ، تعریف سوئیج و …”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner rtl_reverse=”yes”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703652924{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”124″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”تامین قطعات” ib_content=”تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی خودرو با کیفیت بالا و قیمت مناسب”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703647042{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”122″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”سرویس در محل” ib_content=”سرویس های دوره ای شامل تعویض روغن ، لنت و … بازدید قبل از سفر ، بازدید های فصلی”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][vc_row_inner rtl_reverse=”yes”][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703663175{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”125″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”مشاوره فنی” ib_content=”راهنمایی و مشاوره تلفنی در خصوص رفع ایرادات خودرو توسط کارشناسان آرتا امداد”][/vc_column_inner][vc_column_inner width=”1/2″ css=”.vc_custom_1614703658771{padding-bottom: 30px !important;}”][wgl_info_box ib_layout=”right” ib_align=”right” css_animation=”none” icon_type=”image” thumbnail=”320″ title_size=”17″ title_weight=”bold” ib_title=”کارت اشتراک” ib_content=”ارائه تخفیفات و هدایای ویژه برای افراد دارای اشتراک و اعضای باشگاه مشتریان”][/vc_column_inner][/vc_row_inner][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1628935839119{border-top-width: 1px !important;border-bottom-width: 1px !important;padding-bottom: 30px !important;border-top-color: #eeeeee !important;border-top-style: solid !important;border-bottom-color: #eeeeee !important;border-bottom-style: solid !important;}”][vc_column][vc_column_text]آرتا امداد آماده خدمت رسانی به شما همشهری گرامی می باشد . در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر در شهر زیبای ابهر و حومه دارید کافیست با شماره 09190105066 تماس بگیرید .[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row]