امداد خودرو و خودروبر الهیه تهران

امداد خودرو و خودروبر الهیه تهران

هدف امدادخودرو الهیه تهران ارائه خدمات با کیفیت و ضمانت خدمات امدادگر است. خدمات ما شامل یدک کش ، خودروبر ، کفی ، مکانیک سیار ، بنزین سیار ، باتری به باتری و پنچری است. امدادخودروی الهیه تهران از معتبرترین شرکت‌ های امدادخودرو با سابقه طولانی است. ما به صورت 24 ساعته با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان هستیم.

امدادخودرو الهیه تهران

امدادخودرو الهیه تهران سعی دارد با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات به شما شهروندان عزیز خدمت کند،خدمات ما شامل یدک کشی، سرویس در محل، پنچرگیری در محل، پمپ بنزین سیار میباشد.شما عزیزان میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با امدادخودرو الهیه تهران در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن در هر کجا که هستید، امدادگران ما مشکل شما را بطرف کنند.

خودروبرشبانه روزی  الهیه تهران

ما در طول ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته شبانه روز، آماده ایم تا انواع مختلف خدمات امدادی را برای شما مسافران عزیز قرار دهیم. امدادخودرو الهیه تهران شامل حمل خودرو با نیسان چرخ گیر، خودرو بر و خودرو سوار بدون آسیب به خودروی شما با بیمه و بار نامه معتبر و قانونی می باشد. مهم نیست که چه ساعتی از شبانه روز و در کدام جاده یا محله دچار مشکل شده‌ اید، امداد رسان های الهیه تهران همواره حضور دارند و می‌ توانند به سرعت همیشگی به کمک شما بشتابند.

سرعت در خدمات امدادی

ارسال یدک کش و امدادخودرو سیار در تمام نقاط خرم آباد به صورت شبانه روزی در کمترین زمان

امداد رسانی تمام وقت

نیرو های امدادی در سه شیفت تمام وقت و در طول ۷ روز هفته و به صورت ۲۴ ساعته  آماده ارائه خدمات می باشند.

کیفیت خدمات

بهره گیری از افراد متخصص و دارای سابقه درخشان در تیم امداد رسانی  باعث شده است تا مشتریان ما از خدماتی امدادخودرو رضایت داشته باشند.

خدمات امدادخودرو الهیه تهران

  •  حمل وجابجایی انواع خودرو ایرانی وخارجی
  • تعمیرات درمحل
  • خدمات پنچری
  •  باطری ب باطری
  • حمل خودرو چرخگیر بدون
  • آسیب زدن ب سپر وجلوبندی
  • خودروسوار کفی
  • تست با دستگاه عیب یابی دیاگ
  • بررسی فیوز های خودرو
  • باتری به باتری

امدادخودرو الهیه تهران

یدک کش الهیه تهران

باید بدانید که قیمت های یدک کش امدادخودرو الهیه تهران پایین و مناسب می باشد و حضور امداد گران در محل شما در کم تر از نیم ساعت می باشد که این یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود .

حمل خودرو در ایران اهمیت فراوانی دارد شما یه علت های مختلف اعم از خرابی خودرو و یا تصادف برای رساندن خودرو به مقصد از جرثقیل یدک کش استفاده می کنید.

حمل خودرو الهیه تهران

پورشه ،بنز، بی ام،مازراتی ،لکسوز و…
حمل کردن اتومبیل های لوکس نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد.طبیعی‌است که با بالا رفتن قیمت روز افزون خودرو، حساسیت مشتریان هم برای حمل و نقل اتومبیل هایشان بالا برود.حمل اتومبیل لوکس و گران قیمت همراه با تیم تخصصی و حرفه ای امدادخودرو الهیه تهران

چرا ما؟

  1. حمل و نقل آسوده و کیفیت خدمات
  2. مشتری مداری و جلب رضایت مشتری هنگام امداد رسانی
  3. حضور سریع در محل
  4. امداد گران متخصص و مجرب
  5. مشاوره رایگان در رابطه با خودرو شما توسط امدادخودرو
  6. خدمات امدادخودرو در هفت روز هفت

کسب رضایت مشتری
یکی از مهمترین و کاربردی ترین ویژگی هایی که یک شرکت امدادخودرو باید داشته باشد این است که خدمات امدادی خود را به افرادی با تجربه زیاد بسپارد و بر این اساس اطمینان مشتریان خود را کسب کند.

اعتماد شما سرمایه ماست

با اولین تماس در کمترین زمان ممکن در کنار شما خواهیم بود.

برای دریافت خدمات امدادخودرو دزاشیب با شماره 09192185066 تماس بگیرید.

تفاوت انواع خودروبر و یدک کش چیست؟

خودرو بر مکانیزه نسبت به سایر خودروبر ها علاوه بر ایمنی بالا از سرعت بیشتری نیز برخوردار میباشد، بنابراین میتواند در کمترین زمان ممکن خودروی شما را از محلی به محل دیگر جابجا کند.

جرثقیل یدک کش مکانیزه نسبت به جرثقیل یدک کش های معمولی دیگر پایداری بسیار بهتری دارد به همین دلیل امروزه از این یدک کش مکانیزه جهت انتقال ماشین ها در جاده های شهری استفاده میشود

کفی خودرو بر مکانیزه با در نظر به نوع اتومبیل در سگمنت های مختلف عاج کاری شده است. به همین دلیل نیروی اصطکاکی که بین لاستیک ها و سطح کفی وجود دارد به حداکثر خود می رسد. این امر باعث این میشود که اتومبیل در زمان حرکت بدون هیچگونه حرکت اضافی به مسیر خود ادامه دهد.

برای استفاده از تخلیه خودرو بهتر است از یک کنترل از راه دور که دارای امنیت بسیاری است استفاده کرد. با دستگاهای هیدرولیک میتوان به طور اتوماتیک درب عقب را به طور کامل کنترل میکند. بارکاری را میتوان بر روی کفی خودرو بر قرار داد. حمل و نقل خودرو در دزاشیب اهمیت بالایی دارد.

آرامش شما مشتریان عزیز در جابجایی اتومبیل محبوب شما دغدغه ماست


در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو الهیه تهران تماس بگیرید و همکاران ما در امدادخودرو الهیه تهران در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو الهیه تهران تماس بگیرید

09190105066

09192185066