امدادخودرو داودیه تهران

امدادخودرو داودیه تهران

امدادخودرو داودیه تهران معتبرترین شرکت‌ خودروبری در تمام مناطق داودیه زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر داودیه تهران ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد همکاران ما در خدمات امدادخودرو داودیه تهران به صورت ۲۴ ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

شماره تماس امدادخودرو داودیه

09190105066

09192185066

خودروبر داودیه تهران

درصورت عدم امکان اندازی خودرو در محل حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط امداد خودرو داودیه در طول 24 ‏ساعت شبانه روز، انجام می شود. ‏با توجه به نوع خودروی توقیفی و شرایط محیطی، ناوگان حمل و نقل شامل انواع خودرو سوار و ‏خودرو بر، عملیات امداد رسانی و حمل خودرو را در سطح استاندارد های جهانی انجام می دهند.‏

امدادخودرو سیار آرتا امداد با سیستمی هدفمند در سراسر ایران آماده ارائه خدمات مکانیکی سیار می باشد. خدمات مکانیکی سیار شامل تعمیر انواع خودرو های ایرانی و خارجی در محل است. در صورت نیاز قطعات خودرو به صورت اصلی در محل تعویض می گردد.

امدادخودرو شبانه روزی داودیه تهران

در صورتی که خودروی شما به علت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد. در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می توانید با یکی از تلفن‌ های شرکت امدادخودرو آرتا امداد تماس حاصل نمایید. امداد گران شرکت به یاری شما می شتابد. اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما کنند.
دیگر با خیالی راحت سفر کنید و در هر زمانی که احتیاج به امدادخودرو داشتید ما کنار شما خواهیم بود، تا خودروی تصادفی و نیاز به تعمیر شما را به جایگاه مناسب برسانیم، حتی اگر بخواهید خودروی خود را به شهر مورد نظر خود ببرید ما شما را همراهی می کنیم.

خودروبرشبانه روزی داودیه تهران

ما در طول ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته شبانه روز، آماده ایم تا انواع مختلف خدمات امدادی را برای شما مسافران عزیز قرار دهیم. امدادخودرو داودیه شامل حمل خودرو با نیسان چرخ گیر، خودرو بر و خودرو سوار بدون آسیب به خودروی شما با بیمه و بار نامه معتبر و قانونی می باشد. مهم نیست که چه ساعتی از شبانه روز و در کدام جاده یا محله دچار مشکل شده‌ اید، امداد رسان های آرتا امداد در داودیه تهران همواره حضور دارند و می‌ توانند به سرعت همیشگی به کمک شما بشتابند.

یدک کش داودیه تهران

برای کسانی که دارای اتومبیل هستند، همراه داشتن شماره تماس یدک کش امدادخودرو واجب میباشد، همانطور که برای خودرو داشتن بنزین اجتناب ناپذیر است. با استفاده از خدمات یدک‌ کشی امدادخودرو داودیه از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ های خودروی تان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید

 خودروبر داودیه تهران

09190105066

09192185066

خودروبر داودیه

 خدمات خودروبرداودیه

امداد خودرو داودیه تهران در تمام مناطق ایران خدمات امدادی شبانه روزی می باشد. خدمات ما در کلیه مناطق  شامل موارد زیر است

  • نیسان چرخگیر
  • کفی خودرو بر
  • حمل خودرو
  • تعمیر خودرو
  • پمپ بنزین
  • باطری به باطری

کسب رضایت مشتری

یکی از مهمترین و کاربردی ترین ویژگی هایی که یک شرکت امداد خودرو باید داشته باشد این است که خدمات امدادی خود را به افرادی با تجربه زیاد بسپارد و بر این اساس اطمینان مشتریان خود را کسب کند.

اعتماد شما سرمایه ماست

با اولین تماس در کمترین زمان ممکن در کنار شما خواهیم بود.

برای دریافت خدمات امداد خودرو داودیه با شماره 09192185066 تماس بگیرید.

چرا امداد خودرو داودیه

  • حمل و نقل آسوده و کیفیت خدمات
  • مشتری مداری و جلب رضایت مشتری هنگام امداد رسانی
  • حضور سریع در محل
  • امداد گران متخصص و مجرب
  • مشاوره رایگان در رابطه با خودرو شما توسط امداد خودرو
  • خدمات امداد خودرو در هفت روز هفت

در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودرو بر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو داودیه تماس بگیرید و همکاران ما در امداد خودرو داودیه در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

آرامش شما مشتریان عزیز در جابجایی اتومبیل محبوب شما دغدغه ماست

فقط کافیست با شماره های ما در امداد خودرو داودیه تماس بگیرید.

02166847683

09190105066