امدادخودرو راه امیر آباد | خودروبر و یدک کش راه امیر آباد

امدادخودرو راه امیر آباد | خودروبر و یدک کش راه امیر آباد

امداد خودرو راه امیرآباد معتبرترین شرکت‌ خودرو بری در تمام مناطق شهر راه امیر آباد زیر نظر اتحادیه امداد خودروی کشوری می باشد. از اهداف اصلی خودروبر راه امیر آباد ارائه خدمات سریع و با کیفیت می باشد همکاران ما در خدمات امدادخودرو راه امیرآباد به صورت ۲۴ ساعته و با قیمت اتحادیه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشند.

  • خدمات در محل کار و یا درب منزل راه امیر آباد
  • خدمات تلفنی و مشاوره ای راه امیر آباد
  • خودروبر راه امیر آباد
  • مکانیک سیار راه امیر آباد
  • تعمیر گاهی راه امیر آباد
  • کارت عضویت

به فعالیت خود در سراسر کشور می پردازند تا با تجهیزات کامل در شرایط مختلف و در نقاط مختلف آماده خدمت رسانی به خودرو سواران باشند.

شماره تماس امدادخودرو راه امیرآباد

09190105066

02166847683

امدادخودرو راه امیرآباد 24 ساعته

ما در طول ۷ روز هفته و ۲۴ ساعته شبانه روز، آماده ایم تا انواع مختلف خدمات امدادی را برای شما مسافران عزیز قرار دهیم. امداد خودرو راه امیرآباد شامل حمل خودرو با نیسان چرخ گیر، خودرو بر و خودرو سوار بدون آسیب به خودروی شما با بیمه و بار نامه معتبر و قانونی می باشد.

مهم نیست که چه ساعتی از شبانه روز و در کدام جاده یا محله دچار مشکل شده‌ اید، امداد رسان های آرتا امداد همواره حضور دارند و می‌ توانند به سرعت همیشگی به کمک شما بشتابند.

چرا امداد خودرو راه امیرآباد؟

  • حمل و نقل آسوده و کیفیت خدمات
  • مشتری مداری و جلب رضایت مشتری هنگام امداد رسانی
  • حضور سریع در محل
  • امداد گران متخصص و مجرب
  • مشاوره رایگان در رابطه با خودرو شما توسط امداد خودرو
  • خدمات امداد خودرو در هفت روز هفته

خودروبر راه امیرآباد

شرکت خودروبر راه امیرآباد دارای مجوز رسمی از اداره کل راهداری، حمل و نقل جاده‌ ای و وزارت صمت است. همواره و در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ ای در سطح محور‌ های مواصلاتی راه امیرآباد می باشد.

تیم امدادی ما به صورت 24 ساعته در خدمت تمامی هم شهری های گرامی می باشد، فقط کافیست شماره امدادخودرو راه امیرآباد را به خاطر داشته باشید تا با آرامش به مقصد برسید.

شماره یدک کش راه امیرآباد

برای کسانی که دارای اتومبیل هستند، همراه داشتن شماره تماس یدک کش راه امیرآباد واجب میباشد، همانطور که برای خودرو داشتن بنزین اجتناب ناپذیر است. با استفاده از خدمات یدک‌ کش سمنان و راه امیرآباد از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌ های خودروی تان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید.

امداد خودرو امیرآباد

حمل ماشین راه امیرآباد

امدادخودرو راه امیرآباد با کادری با تجربه به همراه امکانات و لوازم یدکی کامل آماده امداد رسانی به تمام خودرو های داخلی و وارداتی می باشد. حمل خودرو راه امیر آباد، دارای کادری مجرب و دستگاه های امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست. کلیه خدمات امداد خودرو راه امیر آباد به صورت GPS و آنلاین بوده و امداد گران ما در سریع ترین زمان در کنار شما می باشند.

خدمات حمل خودرو راه امیرآباد

  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • نظارت کامل از لحظه یدک‌ کشی خودرو تا قرارگیری آن در جای امن
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ ها معتبر، مراکز بیمه
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

ویژگی استفاده ازامداد خودرو راه امیرآباد چیست؟

اگر فکر می کنید تا وقتی که خودروی شما دچار مشکل جدی نشود و این مشکل منجر به روشن نشدن خودرو شود، نیاز به امداد خودرو و تعمیرگاه ندارید. سخت در اشتباه هستید، تعمیرات جزئی و منظم می تواند برای خودروی شما بسیار مفید باشد و از بروز هر گونه حوادث ناگوار و خطر آفرین پیشگیری کند. ضمن اینکه اگر تا بزرگ تر و جدی تر شدن مشکلات خودروی تان دست نگه دارید، بعد ها باید هم هزینه ی بسیار بیش تری برای رفع مشکل آن پرداخت کنید و هم زمان بسیار زیادی را از دست خواهید داد.

حمل خودرو

درصورت عدم امکان راه اندازی خودرو در محل حمل انواع خودرو با شیوه های نوین و استاندارد توسط امدادخودرو راه امیرآباد در طول 24 ‏ساعت شبانه روز، انجام می شود. ‏با توجه به نوع خودروی توقیفی و شرایط محیطی، ناوگان حمل و نقل شامل انواع خودرو سوار و ‏خودرو بر، عملیات امداد رسانی و حمل خودرو را در سطح استاندارد های جهانی انجام می دهند.‏

کلیه خدمات حمل ماشین از مبدا به کل  شهرستان ها به دو صورت حمل ماشین با خودرو بر تکی و تریلی خودرو بر امکان پذیر است.

مکانیکی سیار در راه امیرآباد

مکانیکی سیار از خدمات امداد خودرو راه امیر آباد می باشد. امداد خودرو سیار آرتا امداد با سیستمی هدفمند در سراسر ایران آماده ارائه خدمات مکانیکی سیار می باشد. خدمات مکانیکی سیار شامل تعمیر انواع خودرو های ایرانی و خارجی در محل است. در صورت نیاز قطعات خودرو به صورت اصلی در محل تعویض می گردد.

امداد خودرو شبانه روزی راه امیرآباد

در صورتی که خودروی شما به علت نقص فنی قابل حرکت نبوده و یا حرکت آن ممکن است باعث بروز خطر گردد. در هر زمان از شبانه روز و در سراسر کشور می توانید با یکی از تلفن‌ های شرکت امداد خودرو آرتا امداد تماس حاصل نمایید. امداد گران شرکت به یاری شما آمده و اقدام به رفع مشکل و راه اندازی خودروی شما کنند.
دیگر با خیالی راحت سفر کنید و در هر زمانی که احتیاج به امداد خودرو داشتید ما کنار شما خواهیم بود، تا خودروی تصادفی و نیاز به تعمیر شما را به جایگاه مناسب برسانیم، حتی اگر بخواهید خودروی خود را به شهر مورد نظر خود ببرید ما شما را همراهی می کنیم.


در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودرو بر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو راه امیرآباد تماس بگیرید و همکاران ما در امداد خودرو راه امیر آباد در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

آرامش شما مشتریان عزیز در جابجایی اتومبیل محبوب شما دغدغه ماست. فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو راه امیرآباد تماس بگیرید.

09190105066

02166847683