امدادخودرو شبانه روزی فسا | خودروبر24 ساعته فسا

امدادخودرو شبانه روزی فسا | خودروبر24 ساعته فسا

امدادخودرو فسا , دارای کادری مجرب و دستگاه های امدادی بروز با تکنولوژی دنیا بدون کوچکترین نقص در خدمات و در همه جا همراه شماست ،اگر در مسیر با خودرو دچار مشکل شدید یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات سیار قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نبودید در این راه بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو با امداد خودرو  تماس فرمایید.

کلیه خدمات امداد خودرو فسا به صورت GPS و آنلاین بوده و امدادگران ما در سریع ترین زمان در کنار شما می باشند.

شماره تماس خودروبر فسا

09190105066

امداد خودرو فسا

سالهای متوالی در این زمینه در حال فعالیت است این امکان را به شما میدهیم که با خیالی آسوده در سراسر فسا با یک تماس در کنار شما باشیم و مشکل شما را حل کنیم.دیگر با خیالی راحت سفر کنید و در هر زمانی که احتیاج به امداد خودرو داشتید ما کنار
شما خواهیم بود. تا خودروی تصادفی و نیاز به تعمیر شما را به جایگاه مناسب برسانیم.حتی اگر بخواهید خودروی خود را به شهر مورد نظر خود ببرید ما شما را همراهی می کنیم.

یدک کش فسا

با استفاده از خدمات یدک‌کشی آرتاامداد از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌های خودروی تان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید. این روزها که بسیاری از خودروها، از رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس ساخته شده و شکننده هستند، خیلی ساده آسیب می‌بینند، بنابراین بهترین راهکار آن است که با استفاده از تجهیزاتی کامل و به‌روز جابه‌جا شوند‌.

خدمات حمل خودرو و یدک کش فسا

  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

امدادخودرو فسا

از مهمترین خدمات ما، اعزام مکانیک سیار در محل است که وظیفه ما عیب‌یابی و تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی است. مجموعه که به کمک تعمیرکاران زبده و حرفه ای به صورت 24 ساعته قادر به ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات مکانیک خودرو در محل شما می باشد، این خدمات در تمام مناطق فسا قابل انجام است.

امداد خودرو فسا سعی دارد با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات به شما شهروندان عزیز خدمت کند،خدمات ما شامل یدک کشی، سرویس در محل، پنچرگیری در محل، پمپ بنزین سیار می باشد.شما عزیزان میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با امدادخودرو فسا در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن در هر کجا که هستید، امدادگران ما مشکل شما را بطرف کنند.

امداد خودرو به صورت شبانه روزی

خودروبر فسا در تمام ساعات شبانه روز برای ارائه خدمات به شما هموطنان عزیز در سراسر کشور
برای خدمتگزاری حاضر می باشد.

تنها با یک تماس و در اسرع وقت بهترین پرسنل خودروبر فسا را برای کمک برای شما خواهیم فرستاد
پس دیگر نگرانی نداشته باشید.

تماس با ما
با بروز هرگونه مشکل فنی و یا تصادف با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

09190105066

امدادخودرو فسا

اهداف امداد خودرو فسا

امداد خودرو بندر خمیر همیشه در تلاش بوده تا امکانات با کیفیت و مناسب خدمت کاربران خود ارائه دهد و این امر مستلزم داشتن اهدافی بود که این اهداف عبارتند از:

  • ارائه خدمات کامل و جامع.
  • ارائه خدمات حمل ایمن خودروهای لوکس.
  • حمل و نقل انواع خودرو با استفاده از خودروبر، جرثقیل، دکل و کفی.
  • افزایش رضایت کاربران.
  • اطمینان کاربران

حمل خودرو فسا

جابه جایی اتومبیل های لوکس نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد.طبیعی‌است که با بالا رفتن قیمت روز افزون خودرو، حساسیت مشتریان هم برای حمل و نقل اتومبیل هایشان بالا برود.حمل اتومبیل لوکس و گران قیمت همراه با تیم تخصصی و حرفه ای حمل خودرو بندر خمیر

پورشه ،بنز ،بی ام و ، مازراتی،لکسوزو…

امدادخودرو فسا با ارائه خدمات امدادی خودرو و فوریتی انواع خودرو های ایرانی و خارجی و مکانیک سیار و اعزام یدک کش در فسا ، خدمات امدادخودرو در محل به صورت تخصصی و خدمات تعمیرات خودرو از لحاظ مختلف پای به این حوضه نهاده است و آمادگی خود را برای یک خدمات تخصصی و حرفه ای اعلام می دارد. خودروبر فسا با بهترین کادر مجرب و متخصص در کنار شما است و شما را در شرایط اضطراری یاری خواهد کرد.

امدادخودرو شبانه روزی فسا

شرکت امدادخودرو فسا دارای مجوز رسمی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده که همواره و در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای در سطح محور‌های مواصلاتی قشم می باشد

تیم امدادی ما بصورت 24 ساعته در خدمت تمامی همشهریان گرامی می باشد.فقط کافیست شماره امدادخودرو فسا را به خاطر داشته باشید تا با آرامش به مقصدتان برسید

خودروبر فسا

 در ثبت سفارش حمل ماشین به موارد زیر توجه فرمائید:

  • خدمات حمل به وسیله شرکت معتبر و دارای مجوز صورت پذیرد
  • ناوگان جابجائی متناسب با وسیله نقلیه شما انتخاب و ارسال گردد
  • ماشین دارای کارت هوشمند باشد
  • راننده دارای کارت سلامت باشد
  • برای حمل خودرو بارنامه معتبر و دولتی صادر گردد
  • ماشین متناسب با ارزش واقعی آن بیمه بارنامه دولتی گردد
  • کرایه خودروبر پیش از اعزام وسیله نقلیه تعیین و توافق گردد

تعرفه امداد خودرو فسا

دوستان عزیزی که در فسا زندگی میکنند می توانند با خدمات ویژه  کار خود را با خیال راحت به شرکت امدادخودرو آرتا امداد بسپارند. امداد خودرو آرتا امداد معتبرترین شرکت حمل خودرو کشوری و همچنین تعمیردر محل در بندر خمیر می باشد.

باید بدانید که قیمت های یدک کش امدادخودرو آرتا امداد پایین و مناسب می باشد و حضور امداد گران در محل شما در کم تر از نیم ساعت می باشد که این یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود .

حمل خودرو در ایران اهمیت فراوانی دارد شما به علت های مختلف اعم از خرابی خودرو و یا تصادف برای رساندن خودرو به مقصد از جرثقیل یدک کش استفاده می کنید.


در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو فسا تماس بگیرید و همکاران ما در امدادخودرو فسا در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

آرامش شما مشتریان عزیز در جابجایی اتومبیل محبوب شما دغدغه ماست

فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو فسا تماس بگیرید

09190105066