امدادخودرو و یدک کش 24 ساعته بندرخمیر | حمل خودرو با قیمت اتحادیه

امدادخودرو و یدک کش 24 ساعته بندرخمیر | حمل خودرو با قیمت اتحادیه

امدادخودرو بندرخمیر , همیشه در تلاش است به بهترین نحو ممکن خدمات امدادی را به نتیجه برساند که رضایت مشتریان گرامی را بدست آورد.

خودروبر و یدک کش بندرخمیر

خودروبر و یدک کش به خودروهایی با ابزارآلات خاص که بر روی آنها تعبیه ‌شده اطلاق می شود. این ماشین ‌آلات جزو ابزارهای کاربردی و لازم در خدمت شرکت های امداد خودرو و شرکت های معتبر خدمات امداد جاده قرار دارد.

از انواع خودروبر و یدک کش جهت جابجایی وسایل نقلیه نظیر ماشین و موتور، خودرو های آسیب‌ دیده از تصادف و یا خودروی گرفتار در شرایط جوی نامناسب و یا خودروهایی که دچار نقص فنی و عدم توانایی برای ادامه مسیر شده استفاده می شود. وظیفه حمل خودرو معیوب و خراب به تعمیرگاه یکی از خدماتی است که توسط خودروبر ها انجام می شود.

یدک کش بندرخمیر

با استفاده از خدمات یدک‌کشی آرتاامداد از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌های خودروی تان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید. این روزها که بسیاری از خودروها، از رکاب‌هایی با جنس فایبرگلاس ساخته شده و شکننده هستند، خیلی ساده آسیب می‌بینند، بنابراین بهترین راهکار آن است که با استفاده از تجهیزاتی کامل و به‌روز جابه‌جا شوند‌.

خدمات حمل خودرو و یدک کش بندرخمیر

  • نظارت کامل از لحظه یدک‌کش کردن خودرو تا بردن آن به جایی امن
  • حمل خودرو برای تعویض پلاک
  • استعلام دستمزد در محل و پرداخت به صورت نقدی و آنلاین
  • حمل خودروهای خراب به تعمیرگاه‌ها معتبر، مراکز بیمه
  • بررسی دقیق خودرو و اتصالات برای جلوگیری از خرابی بیشتر در طی حرکت

امدادخودرو بندرخمیر

از مهمترین خدمات ما، اعزام مکانیک سیار در محل است که وظیفه ما عیب‌یابی و تعمیر انواع خودروهای ایرانی و خارجی است. مجموعه که به کمک تعمیرکاران زبده و حرفه ای به صورت 24 ساعته قادر به ارائه خدمات مرتبط با تعمیرات مکانیک خودرو در محل شما می باشد، این خدمات در تمام مناطق بندرخمیر قابل انجام است.

امداد خودرو بندرخمیر سعی دارد با ارائه بهترین و باکیفیت ترین خدمات به شما شهروندان عزیز خدمت کند،خدمات ما شامل یدک کشی، سرویس در محل، پنچرگیری در محل، پمپ بنزین سیار میباشد.شما عزیزان میتوانید در هر ساعتی از شبانه روز با امدادخودرو بندرخمیر در ارتباط باشید تا در سریع ترین زمان ممکن در هر کجا که هستید، امدادگران ما مشکل شما را بطرف کنند.

خودروبر بندرخمیر

اهداف امداد خودرو بندرخمیر

امداد خودرو بندر خمیر همیشه در تلاش بوده تا امکانات با کیفیت و مناسب خدمت کاربران خود ارائه دهد و این امر مستلزم داشتن اهدافی بود که این اهداف عبارتند از:

  • ارائه خدمات کامل و جامع.
  • ارائه خدمات حمل ایمن خودروهای لوکس.
  • حمل و نقل انواع خودرو با استفاده از خودروبر، جرثقیل، دکل و کفی.
  • افزایش رضایت کاربران.
  • اطمینان کاربران

تعرفه امدادخودروبندرخمیر

دوستان عزیزی که در بندرخمیر زندگی میکنند می توانند با خدمات ویژه  کار خود را با خیال راحت به شرکت امدادخودرو آرتا امداد بسپارند. امداد خودرو آرتا امداد معتبرترین شرکت حمل خودرو کشوری و همچنین تعمیردر محل در بندر خمیر می باشد.

باید بدانید که قیمت های یدک کش امدادخودرو آرتا امداد پایین و مناسب می باشد و حضور امداد گران در محل شما در کم تر از نیم ساعت می باشد که این یک امتیاز بسیار بزرگ محسوب می شود .

حمل خودرو در ایران اهمیت فراوانی دارد شما به علت های مختلف اعم از خرابی خودرو و یا تصادف برای رساندن خودرو به مقصد از جرثقیل یدک کش استفاده می کنید.

شماره تماس خودروبر بندرخمیر

09190105066

خودروبر بندخمیر

 در ثبت سفارش حمل ماشین به موارد زیر توجه فرمائید:

  • خدمات حمل به وسیله شرکت معتبر و دارای مجوز صورت پذیرد
  • ناوگان جابجائی متناسب با وسیله نقلیه شما انتخاب و ارسال گردد
  • ماشین دارای کارت هوشمند باشد
  • راننده دارای کارت سلامت باشد
  • برای حمل خودرو بارنامه معتبر و دولتی صادر گردد
  • ماشین متناسب با ارزش واقعی آن بیمه بارنامه دولتی گردد
  • کرایه خودروبر پیش از اعزام وسیله نقلیه تعیین و توافق گردد

حمل خودرو بندرخمیر

جابه جایی اتومبیل های لوکس نیاز به مهارت و تجربه خاصی دارد.طبیعی‌است که با بالا رفتن قیمت روز افزون خودرو، حساسیت مشتریان هم برای حمل و نقل اتومبیل هایشان بالا برود.حمل اتومبیل لوکس و گران قیمت همراه با تیم تخصصی و حرفه ای حمل خودرو بندر خمیر

پورشه ،بنز ،بی ام و ، مازراتی،لکسوزو…

امدادخودرو بندرخمیر با ارائه خدمات امدادی خودرو و فوریتی انواع خودرو های ایرانی و خارجی و مکانیک سیار و اعزام یدک کش در بندرخمیر ، خدمات امدادخودرو در محل به صورت تخصصی و خدمات تعمیرات خودرو از لحاظ مختلف پای به این حوضه نهاده است و آمادگی خود را برای یک خدمات تخصصی و حرفه ای اعلام می دارد. خودروبر بندرخمیر با بهترین کادر مجرب و متخصص در کنار شما است و شما را در شرایط اضطراری یاری خواهد کرد.

امدادخودرو شبانه روزی بندرخمیر

شرکت امدادخودرو بندرخمیر دارای مجوز رسمی از اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و همچنین سازمان صنعت، معدن و تجارت بوده که همواره و در طول شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران و کاربران جاده‌ای در سطح محور‌های مواصلاتی قشم می باشد

تیم امدادی ما بصورت 24 ساعته در خدمت تمامی همشهریان گرامی می باشد.فقط کافیست شماره امدادخودرو بندرخمیر  را به خاطر داشته باشید تا با آرامش به مقصدتان برسید


در صورتی که وسیله نقلیه شما قابل حرکت نبوده و نیاز به امداد رسانی و یا خودروبر داشته باشید، در تمامی روزهای هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز با امدادخودرو بندرخمیر تماس بگیرید و همکاران ما در امدادخودرو بندرخمیر در سریع ترین زمان ممکن در کنار شما عزیزان خواهند بود.

آرامش شما مشتریان عزیز در جابجایی اتومبیل محبوب شما دغدغه ماست

فقط کافیست با شماره های ما در امدادخودرو بندرخمیر تماس بگیرید

09190105066