خودروبر و امداد خودرو اسلامشهر

خودروبر و امداد خودرو اسلامشهر

تیم امدادی ما بصورت ۲۴ ساعته در خدمت تمامی همشهریان گرامی می باشد،فقط کافیست شماره امدادخودرو اسلامشهر را به خاطر داشته باشید تا با آرامش به مقصدتان برسید.

اسلام شهر مرکز شهرستان اسلام‌شهر واقع در استان تهران است که در ۱۲ کیلومتری جنوب شهر تهران واقع شده‌است و از طریق بزرگراه‌های قدیم و جدید تهران-ساوه و همچنین آزادگان و احمدآباد مستوفی قابل دسترسی است.

امداد خودرو اسلامشهر

ممکن است با داشتن خودروی جدید یا قدیمی به صورت ناگهانی دچار نقص فنی شوید. در این حین اگر در نقطه ای از کشور هستید می‌توانید از خودروبر آرتا امداد استفاده کنید.

یکی از مجموعه‌های معتبر در زمینه امدادی، خودرو بر آرتا امداد است که این مجموعه با داشتن کادر تخصصی قادر است سرویس‌های مختلفی را به صاحبان خودرو به صورت آنی ارائه دهد.تعمیر و تعویض قطعات انواع خودروهای خارجی و داخلی از جمله خدمات این مجموعه معتبر است.

مجموعه خودروبر آرتا امداد با داشتن کادر متخصص و مجرب و بهره‌گیری از مکانیک‌های حرفه‌ای توانسته است نیاز صاحبان خودرو را به راحتی تامین نماید.

خدمات امداد خودرو در اسلام شهر

  • ماشین دارای کارت هوشمند باشد
  • راننده دارای کارت سلامت باشد
  • برای حمل خودرو بارنامه معتبر و دولتی صادر گردد
  • خدمات حمل به وسیله شرکت معتبر و دارای مجوز صورت پذیرد
  • اوگان جابجایی متناسب با وسیله نقلیه شما انتخاب و ارسال گردد
  • ماشین متناسب با ارزش واقعی آن بیمه و بارنامه دولتی گردد
  • کرایه امداد خودرو پیش از اعزام وسیله نقلیه تعیین و توافق گردد

امداد خودرو شبانه روزی اسلامشهر

در بعضی از شرایط زمانی که با خودرویمان در حال حرکت به مقصدی یا مسافرتی هستیم ، خودروی ما دچار نقص فنی میشود که امکان راه اندازی مجدد آن از عهده ما خارج است.

و یا به دلیل نبودن امکانات و تجهیزات مخصوص قادر به راه اندازی مجدد خودرو و تعمیر آن نیستیم، در این صورت بهترین راه برای برطرف کردن مشکل و راه اندازی مجدد خودرو تماس گرفتن با گروه آرتا امداد در اسلامشهر تا در سریع ترین زمان برای ارائه خدمات امداد خودرویی و رفع نقص فنی خوردو در محل حاضر شوند.

خودروبر اسلامشهر

خودروبر اسلامشهر با بهره گیری از تیم حرفه ای و متخصص در زمینه ی نقل و انتقالات و همچنین خودروبر اسلام شهر ، سعی بر این دارد تا بهترین خدمات را در کوتاه ترین زمان ممکن و همچنین با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان خود قرار دهد.

با اعزام خودروبر اسلامشهر توانسته است روند خدمت دهی خود را تسریع دهد تا از نگرانی های رانندگان هنگام مواجه شدن با خرابی های ناگهانی خودروی خود در جاده ها و خیابان ها جلوگیری کند.

امداد خودرو اسلامشهر

هزینه حمل خودرو چقدر است ؟

هزینه حمل خودرو با خودروبر  هزینه ثابتی نیست و با توجه به فاکتور هایی محاسبه میشود.

برخی از این فاکتور ها عبارتند از :

  1. میزان مسافت بین مبداء و مقصد : هر چه میزان مسافت بین مبداء و مقصد تان بیشتر باشد هزینه حمل نیز بیشتر میشود.
  2. نوع و ارزش خودرو : مقدار پوشش بیمه براساس ارزش خودروتان محاسبه میشود.
  3. شرایط آب و هوایی : هزینه ارسال خودرو در روز های بارانی  نسبت به روز های آفتابی بیشتر می باشد و آن هم به علت سختی رانندگی می باشد

خدمات خودروبر اسلامشهر

یدک کش: بیشتر مناسب حمل و نقل درون شهری است و برای خارج از شهر کاربرد بسیار کمی دارد.
کفی خودروبر: مناسب درون شهر و خارج از شهر است و سلامت کامل وسیله نقلیه را در حین حمل تضمین می نماید.
تریلی خودروبر: باید حتما وسیله نقلیه امکان حرکت را داشته باشد تا وارد تریلی حمل ماشین نمود.
در کلیه روش ها برای مقاصد برون شهری از بیمه و بارنامه معتبر دولتی استفاده می گردد.

حمل خودرو اسلام شهر

در صورتيكه خودروی شما بعلت نقص فنی قابل حركت نبوده و يا حركت آن ممكن است باعث بروز خطر گردد، در هر زمان از شبانه روز و در سراسر كشور می توانيد با يكي از تلفن‌های شركت امداد خودرو آرتا امداد تماس حاصل نموده، تا امدادگران شركت به ياری شما آمده و اقدام به رفع مشكل و راه اندازی خودروی شما کنند.
دیگر با خیالی راحت سفر کنید و در هر زمانی که احتیاج به امدادخودرو داشتید ما کنارشما خواهیم بود، تا خودروی تصادفی و نیاز به تعمیر شما را به جایگاه مناسب برسانیم،حتی اگر بخواهید خودروی خود را به شهر مورد نظر خود ببرید ما شما را همراهی می کنیم.

انواع یدک کش آرتا امداد

یدک کش زنجیری : این خودروها برای حمل ماشین تصادفی میباشد.

یدک کش دکل دار: نیسان دکل دار دارای جرثقیل و دکل میباشد و توانایی در آوردن خودرو از جوی آب -پارکینگ وجابجایی گاوصندوق و دستگاههای صنعتی را دارد.

چرخگیر: خودروهای چرخگیر برای حمل انواع ماشین های ایرانی و خارجی کاربرد داردو امروزه بیشتر از این نوع یدک کش استفاده میشود و یکی از مظمئن ترین و بی خطر ترین سیستم های حمل خودرو میباشد.

ارسال  و امداد خودرو به تمام نقاط ایران پذیرفته میشود.

شماره خودروبر  اسلام شهر

برای کسانی که دارای اتومبیل هستند، همراه داشتن شماره تماس خودروبر واجب میباشد. همانطور که برای خودرو داشتن بنزین اجتناب ناپذیر است. با استفاده از خدمات خودروبر اسلام شهر از وارد شدن هر نوع آسیب به خودرو و رکاب‌های خودروی تان جلوگیری کنید و از این پس در هر ساعتی از شبانه روز که به آن نیاز داشتید، با ما تماس بگیرید.


09190105066   |    09192185066