خودروبر و امداد خودرو نمک آبرود – 09332224184

خودروبر و امداد خودرو نمک آبرود – 09332224184

خودروبر و امداد خودرو نمک آبرود یک وسیله نقلیه ضروری برای هر کسی است که صاحب خودرو است. این خودروها می توانند در مواقع اضطراری یا زمانی که نیاز به حمل خودرو دارید، بسیار مفید باشند.

این خدمات شامل تعویض روغن، چک کردن سیستم‌های مختلف خودرو و تشخیص زودهنگام مشکلات فنی می‌شود. با خدمات خودروبر، عمر خودروی شما را به طور چشمگیری افزایش خواهید داد.

امداد خودرو نمک آبرود با ارائه خدمات تعمیراتی فوری به خودروها، در هر شرایطی کمک می‌کند. این خدمات شامل تعمیرات راهیانه، تعویض لاستیک، و پیشگیری از ایستادگی در مسیرهای برفی و یخبندان است. با خدمات امداد خودرو ساری و نمک آبرود، اطمینان حاصل می‌کنید که هر زمانی که نیاز باشد، خودروی شما در حالت بهترین عملکرد قرار دارد.

09332224184

شماره امداد خودرو نمک آبرود

امداد خودرو نمک آبرود خدمات مختلفی را به صاحبان خودرو ارائه می دهد. این خدمات شامل حمل خودرو با استفاده از خودروبر یا یدک کش، تعمیر و تعویض قطعات خودرو، پنچرگیری و تعویض لاستیک، سوخت رسانی، باتری به باتری، تعریف سوییچ، عیب یابی با دستگاه دیاگ، و سایر سرویس های خودرویی می باشد.

امداد خودرو نمک آبرود در تمام ساعات شبانه روز و در تمام روزهای هفته آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد. این شرکت با داشتن کادری مجرب و متخصص، خدمات خود را با بالاترین کیفیت و کمترین هزینه ارائه می دهد.

اگر خودروی شما در نمک آبرود دچار مشکل شد، می توانید با یکی از شرکت های امداد خودرو معتبر در این شهر با شماره 09332224184 تماس بگیرید. این شرکت ها در سریع ترین زمان ممکن به محل شما اعزام می شوند و مشکل خودروی شما را برطرف می کنند.

خدمات امداد خودرو آرتا امداد درنمک آبرود

ممکن است با داشتن خودروی جدید یا قدیمی به صورت ناگهانی دچار نقص فنی شوید. در این حین اگر در نقطه ای از کشور هستید می‌توانید از خودروبر آرتا امداد استفاده کنید.

یکی از مجموعه‌های معتبر در زمینه امدادی، خودرو بر آرتا امداد است که این مجموعه با داشتن کادر تخصصی قادر است سرویس‌های مختلفی را به صاحبان خودرو به صورت آنی ارائه دهد.

تعمیر و تعویض قطعات انواع خودروهای خارجی و داخلی از جمله خدمات این مجموعه معتبر است.

مجموعه خودروبر آرتا امداد با داشتن کادر متخصص و مجرب و بهره‌گیری از مکانیک‌های حرفه‌ای توانسته است نیاز صاحبان خودرو را به راحتی تامین نماید.

خودروبر شبانه روزی نمک آبرود – 09332224184

خودروبر نمک آبرود با انجام مراقبت‌های ماهیانه، از نگهداری به موقع خودرو شما بهره‌مند می‌شود. این اقدامات از بروز مشکلات فنی جلوگیری کرده و عمر مفید خودرو را افزایش می‌دهد.

تعویض روغن، تنظیم ترمزها و سایر خدمات انجام شده توسط خودروبر نمک آبرود باعث بهبود عملکرد و کارایی خودرو می‌شود. این اقدامات باعث افزایش راندمان سوخت و کاهش خرابی‌های ناشی از عدم نگهداری می‌شوند.

مراقبت‌های منظم باعث شناسایی زودهنگام مشکلات فنی و جلوگیری از خرابی‌های ناگهانی خودرو می‌شود. این اقدامات با ارائه خدمات پیشگیرانه، از هزینه‌های ناگهانی تعمیرات جلوگیری می‌کند.

خدمات خودروبر آرتا امداد درنمک آبرود

  • امداد سیار : شامل حمل و نقل خودرو در سراسر کشور و در صورت نیاز هدایت به تعمیرگاه های مجاز
  • خدمات تعمیرگاهی : کلیه خدمات مکانیکی و سرویس کاری شامل جلوبندی ، باتری سازی ، تعریف سوئیج و …
  • تامین قطعات : تهیه و توزیع قطعات و لوازم یدکی خودرو با کیفیت بالا و قیمت مناسب
  • سرویس در محل : سرویس های دوره ای شامل تعویض روغن ، لنت و … بازدید قبل از سفر ، بازدید های فصلی
  • مشاوره فنی : راهنمایی و مشاوره تلفنی در خصوص رفع ایرادات خودرو توسط کارشناسان آرتا امداد
  • کارت اشتراک : ارائه تخفیفات و هدایای ویژه برای افراد دارای اشتراک و اعضای باشگاه مشتریان

شماره درخواست خودروبر و امداد خودرو در نمک آبرود

09332224184

امداد خودرو نمک آبرود

شماره تماس یدک کش آبرود – 09332224184

یدک کش آبرود یکی از خدمات مهم و ضروری برای صاحبان خودرو در این شهر است. این خدمات در مواقعی که خودروی شما دچار مشکل می شود و امکان حرکت آن وجود ندارد، می تواند کمک زیادی به شما کند.

یدک کش آبرود خدمات مختلفی را ارائه می دهد. این خدمات شامل حمل خودرو با استفاده از خودروبر یا یدک کش، تعمیر و تعویض قطعات خودرو، پنچرگیری و تعویض لاستیک، سوخت رسانی، باتری به باتری، تعریف سوییچ، عیب یابی با دستگاه دیاگ، و سایر سرویس های خودرویی می باشد.

خدمات بکسل و یدک‌کش نمک آبرود

خدمات بکسل و یدک‌کش نمک آبرود به دو دسته کلی تقسیم می شوند:

سرویس های خدماتی بکسل

در خدمات بکسل، خودروی شما با استفاده از یک سیم بکسل به خودروی امدادی متصل می شود و به محل مورد نظر منتقل می شود. این نوع خدمات برای خودروهایی که دچار مشکل فنی شده اند و امکان حرکت آنها وجود ندارد، مناسب است.

سرویس های خدماتی یدک‌کش

در خدمات یدک‌کش، خودروی شما با استفاده از یک خودروبر یا یدک کش مخصوص به محل مورد نظر منتقل می شود. این نوع خدمات برای خودروهایی که دچار تصادف شده اند یا در شرایطی قرار دارند که امکان بکسل آنها وجود ندارد، مناسب است.

شما می توانید با توجه به نوع مشکل خودروی خود، یکی از این دو نوع خدمات را انتخاب کنید.

نمک آبرود کجاست؟

نمک آبرودیکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری شمال کشور است که در استان مازندران و ۱۲ کیلومتری چالوس قرار دارد. علاوه بر محیط سرسبز و آب‌وهوای بسیار خوب این منطقه، مهم‌ترین دلیل شهرت آن را می‌توان تله کابین نمک آبرود دانست که مسافران زیادی را به سوی خود می‌کشاند.

ضمن اینکه پارک‌های جنگلی بنفشه و شمشاد به وسعت تقريبی ۲۰۰ هكتار و دامنه جنگلی كوه مدوبن، جاذبه‌های بصری فوق‌العاده‌ای خلق کرده‌اند که ارزش دیدن دارند. وجود امکاناتی نظیر رستوران، سرویس بهداشتی، پارکینگ، مرکز خرید و… نیز مزید بر علت شده است تا گردشگران با خیال راحت این منطقه توریستی (نمک آبرود) را برای سفر خود انتخاب کنند.

نمک آبرود به دو بخش گردشگری و مسکونی تقسیم شده‌است. بخش مسکونی در ۸ محله برای جمعیتی توریستی تا یکصد هزار نفر طراحی شده‌است و معابر ورودی محلات مسکونی از سایر نقاط شهرک جدا شده‌است.

نمک آبرود بخش گردشگری امکانات تفریحی فراوانی دارد مانند:

  • تله کابین خط ۱ و ۲
  • سورتمه
  • کارتینگ
  •  پارک ماجراجویی
  • شهر بازی
  •  زیپ لاین
  •  شیر دریایی
  •  باشگاه تیراندازیپ
  •  موتور ۴ چرخ و غیره

مکانیک سیار نمک آبرود

مکانیک سیار نمک آبرود یکی از خدمات ضروری برای صاحبان خودرو در این شهر است. این خدمات در مواقعی که خودروی شما دچار مشکل فنی می شود و امکان حرکت آن وجود ندارد، می تواند کمک زیادی به شما کند.

مکانیک سیار نمک آبرود خدمات مختلفی را ارائه می دهد. این خدمات شامل:

  1. تعمیر و تعویض قطعات خودرو
  2. تعمیر و عیب یابی سیستم برق خودرو
  3. تعمیر و عیب یابی سیستم ترمز خودرو
  4. تعمیر و عیب یابی سیستم تعلیق خودرو
  5. تعمیر و عیب یابی سیستم تهویه خودرو
  6. تعمیر و عیب یابی سیستم سوخت رسانی خودرو
  7. تعمیر و عیب یابی سیستم موتور خودرو
  8. پنچرگیری و تعویض لاستیک
  9. سوخت رسانی
  10. باتری به باتری
  11. تعمیر و تعویض شیشه خودرو
  12. تعمیر و تعویض آینه خودرو

شماره تماس امداد خودرو نمک آبرود

آرتا امداد آماده خدمت رسانی به شما همشهری گرامی می باشد . در صورتی که نیاز به امداد خودرو ، مکانیک سیار و یا خودروبر در شهر زیبای نمک آبرود و حومه دارید کافیست با شماره 09332224184 تماس بگیرید .