رایج ترین مشکلات خودرو

رایج ترین مشکلات خودرو

مصرف سوخت بد:

مصرف سوخت بد یک مشکل رایج است اگر به طور منظم تعمیر و نگهداری خودرو را انجام ندهید، مانند تعویض فیلتر هوا و تعویض روغن. مصرف سوخت بد باعث می‌شود پول بیشتری را در پمپ بنزین خرج کنید.

زنگ زدگی

زنگ زدگی می تواند به بخش های بسیار مهم وسیله نقلیه شما مانند ترمز و موتور آسیب برساند.  شما می توانید با کارواش های معمولی تا حدی از زنگ زدگی جلوگیری کنید. اگر قطعه ای از خودرو از زنگ زدگی شدید رنج می برد، باید آن را  فوری تعویض کنید

گرم شدن بیش از حد:

گرمای بیش از حد می تواند ماشین شما را به طور جدی تحت تاثیر قرار دهد و مشکلات متعددی مانند نشتی در سیستم خنک کننده و مشکلات رادیاتور می تواند باعث آن شود. موتوری که بیش از حد گرم می شود می تواند رانندگی با آن بسیار خطرناک باشد و این چیزی است که فورا متوجه آن خواهید شد.

باطری خراب:

شاید شایع ترین مشکل خودرو، شارژ باتری باشد. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که وقتی ماشین شما کار نمی‌کند چراغ‌های جلو را روشن بگذارید. شرایط آب و هوایی سرد نیز می تواند باعث از بین رفتن باتری شود. برای تعمیر باتری مرده، به کابل های جامپر و باتری ماشین دیگری نیاز دارید. اگر باتری وسیله نقلیه شما هنوز کارآمد است، پس از پرش باید دوباره روشن شود. اگر روشن نشد، باید آن را تعویض کنید.