علایم خرابی شمع های خودرو!!!

علایم خرابی شمع های خودرو!!!

1) ماشین شما یک استارت خشن است.

به طور کلی ، ما خودروهایی را که در شروع به کار باتری مشکل دارند مقصر می دانیم ، که قابل درک است. با این حال ، شمع های فرسوده می توانند به همین سادگی مقصر باشند. اگر جرقه ای تولید نشود ، احتراق رخ نمی دهد و ماشین شما حرکت نمی کند.

2) ماشین شما خلوت است.

اگر ماشین شما شروع به کار کند ، شمع های بد مدتها بعد مشکل ایجاد می کنند. در حالت ایده آل ، صدای موتور شما باید در زمان بیکاری آرام باشد و ماشین شما نباید تکان بخورد. با این حال ، شمع های خراب باعث ایجاد بیکاری خشن و عصبی می شوند.

3) موتور شما گاهی اوقات خراب می شود.

آیا تا به حال احساس کرده اید که خودروی شما در طول مسیر برای کسری از ثانیه متوقف می شود یا دچار تردید می شود؟ این می تواند به این دلیل باشد که سیلندرهای شما به درستی شلیک نمی کنند ، که اغلب در نتیجه خرابی شمع است.

4) موتور شما بالا می رود.

بر همین اساس ، گاهی اوقات ممکن است احساس کنید که قبل از کاهش سرعت خودرو تکان می خورید یا احساس می کنید در حال شروع و توقف است. این گاهی اوقات به این معنی است که هوای بیشتری در طول فرآیند احتراق وارد بدن می شود

5) مصرف سوخت شما بیشتر از حد معمول است.

یک شمع بد از سوخت به طور ناکارآمد استفاده می کند ، زیرا گاهی اوقات یک احتراق ناقص را انجام می دهد و به طور قابل توجهی سوخت مورد نیاز خود را هدر می دهد. این می تواند مصرف سوخت را تا 30 درصد کاهش دهد.

6) ماشین شما آنطور که باید شتاب نمی گیرد.

اگر با گاز برخورد کرده اید و پاسخی که قبلاً به آن عادت کرده اید را تجربه نمی کنید ، این نیز می تواند به دلیل خرابی شمع باشد. همانطورکه می توانید به وضوح متوجه شوید ، همه اینها نشان می دهد که شمع کار کننده و تمیز برای عملکرد پایدار خودرو شما بسیار ضروری است